Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

pomohl by mi nekdo s diagnostikou treba s osciloskopem kde je problem kdyz bych k Vam prijel ? ... auto prestalo jit na 4,5 do otacek, na ctyrku max. 5500/min, na petku stezi 5000/min vic to nejde ... vymeneny vsechny civky, svicky, problem zustal ... sviti oranzova kontrolka motoru, na diagnostice to hlasi sporadicka (nahodna) snizena funkce katalyzatoru

Vloženo

Cylinder 2,3 misfire - znamena to, že ti vynechávajú dva valce a to druhý a tretí. Vymeniť sviečky a hlavne cievky na 2,3 valci , alebo pre test na druhý a tretí valec nahodiť cievky z 1 a 4 valca, prejsť sa a pozrieť diagnostiku. Ak to bude písať na 1,4 tak chyba bude práve v zapalovani. Ale!! Môže to robiť aj senzor teploty kvapaliny, ktory zohráva rolu pri regulácii vstrekovania paliva za studena , ale môže to robiť aj MAF senzor (váha vzduchu), ale aj deravé podtlakove hadičky z odvetrania či z N249. !! EŠTE MA Napadla jedna vec , mozu to robiť netesne o-krúžky na vstrekoch práve na valcoch 2,3 , skús to všetko pozrieť ! :-) .. a daj vedieť 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...