Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Týden zpátky se mi rozletělo turbo, takovým způsoben že se mi roztrhl blok. Sehnal jsem si jiný motor, s turbem, nasadil do auta a spokojeně jezdil. Pak mi nové turbo chytlo olej, motor v omezovači i když jsem měl klíček venku. Udusil jsem motor, sehnal nové turbo, nasadil a sice sepne ale auto úplně krutoextrémně kouří, bíle, smrdí to po naftě. Dusí se, ale jakmile sepne turbo kouří míň a i docela jede. Jde to ruku v ruce s brutálním klepáním motoru. 

Upraveno od Casonim
Upraven název tématu.

A vo stym si sa prisiel pochvalit? Ked to klepe tak asi bude niekde vola, idealne na ojnici-kluke. Bolo to skontrolovane? 

Nejaky olej tam ostal po tom behu na olej cez turbo? U tohto motoru predpokladamnide dat dole vana a skontrolovat volu na ojnici aj bez vecsis zasahiv do motora. 

  • Autor
V 22. 1. 2020 na 16:07, atlan napsal:

A vo stym si sa prisiel pochvalit? Ked to klepe tak asi bude niekde vola, idealne na ojnici-kluke. Bolo to skontrolovane? 

Nejaky olej tam ostal po tom behu na olej cez turbo? U tohto motoru predpokladamnide dat dole vana a skontrolovat volu na ojnici aj bez vecsis zasahiv do motora. 

Ahoj, nejde mi tak moc o klepání a komfort jízdy, jako o fakt, že to hulí naprosto nepředstavitelně. Nastartuju po ránu a za 30 vteřit se záměnou objeví hřib jak po atomovce, lidi se mě pták jestli maj volat hasiče a další sranda. Potřeboval bych navést jak ujistit co je špatně, skočený rozvody, špatný vstřiky, přidřenej motor já nevím. Vanu jsem měl dole když jsem ten motor nandaval a po zběžných a nijak důkladných kontrolách se to zdá být OK. Mám v hajzlu setrvák, a silembloky, tak klepání přisuzuji jim. Padá do nouze a kouří jako kráva, a já nevím kde hledat chybu, zkoušel jsem odpojit co se dalo,(váha, intrrcooler, řídící vstřik) ale nic nemělo na tu extrémní kouřivost vliv. Kontroloval jsem komplet sání a oleje je tam minimum, je, ale jen tak na zašpinení prstů než aby to vysvětlilo, proć se ten motor chová takhle. Děkuji za reakci

  • Autor

Teď jsem s tím po cca týdnu jel a hulí, padá do nouze, a klepe jen pod plynem, na volnoběh a nebo při jízdě z kopce v kvaltu je to OK. Za dva dny budu mít konečně čas motor rozebrat, měnit těsnění pod hlavou, zkontrolovat časování rozvodů a dát jinou chladičovku. Když sundám vanu, tak budu koukat na pěknou kliku, vůli na tom změřim dílenským úchylkoměrem nebo je lepší metoda? Pak budu i vědět co říká diagnostika.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.