Publikováno Leden 29, 20205 r 1.6Tdi 2011, Mám nové vstriky, filtry, olej. Diagnostika nic. Při prvním startu, když vyletí otáčky k 1100 tak se to mele, jak kdyby byly vadné vstriky, jakmile to padne zpět na normálních 800 otáček problem zmizí, už nechápu čím to muže být. Začalo to dělat prakticky až po měsíci, kdy se vyměnili vstriky. Někdo podobný problem a řešení prosím?
Březen 3, 20205 r Autor 2 vstriky tekly, po výměně těchto 2 začali najednou zbylé 2 ukazovat hodnoty + 1,5-1,8, takže se vyměnili všechny 4 za uplne nové. Po týdnu opet 2 ukazuji hodnoty +1,5 cca zbylé 2 někde kolem -0,8. Při studenem startu, když vyletí sytic je vše ok, jakmile to po těch par vteřinách spadne na 810 otáček, začne se to prevalovat na 20-30s pak ok. Stejně tak, když dojedu na křižovatku a spadnou otáčky na 810, tak se 2-3 lehce prevali. Nechápu naprosto čím to muže být. Svíčky tezko, startuje jak za mlada, naftu aditivuju, takže kvalitou taky tezko. Všechny filtry nové. Upraveno Březen 3, 20205 r od E300
Březen 4, 20205 r No jednak se nejedná o sytič ale o zvýšení otáček kvůli dobijení nebo vysokému odběru proudu. Problem ti bude možná vznikat už v čerpadle - opotřebené - při nižších otáček nižší tlak. Bude nejspíš pouštět menší piliny do vstřikovačů proto můžou být rozhozené ty nové a nebo je vadná rail lišta. Ale pokud se potvrdí špony v z čerpadla, čeká tě stejně výměna všeho... tož tak. Upraveno Březen 4, 20205 r od 15degren
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.