Přejít na obsah

E300

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 005 zobrazení profilu

Oznámení E300

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Klima nefunguje, v systému bylo 3g chladiva. Po naplnění dusíkem a hledání úniku sonda hlásila pouze v interiéru, takže zřejmě výparník. Má s tím někdo osobní zkušenost? Opravdu musí palubka dolů? ofiko servis mi nabizí 7500,- výparník, 1500,- práce což se mi nějak nezdá na celou palubku dolu, ale třeba se spletli :) Dělá to tady někdo profi, kdo už to měl opravdu rozebrané?
  2. 2 vstriky tekly, po výměně těchto 2 začali najednou zbylé 2 ukazovat hodnoty + 1,5-1,8, takže se vyměnili všechny 4 za uplne nové. Po týdnu opet 2 ukazuji hodnoty +1,5 cca zbylé 2 někde kolem -0,8. Při studenem startu, když vyletí sytic je vše ok, jakmile to po těch par vteřinách spadne na 810 otáček, začne se to prevalovat na 20-30s pak ok. Stejně tak, když dojedu na křižovatku a spadnou otáčky na 810, tak se 2-3 lehce prevali. Nechápu naprosto čím to muže být. Svíčky tezko, startuje jak za mlada, naftu aditivuju, takže kvalitou taky tezko. Všechny filtry nové.
  3. 1.6Tdi 2011, Mám nové vstriky, filtry, olej. Diagnostika nic. Při prvním startu, když vyletí otáčky k 1100 tak se to mele, jak kdyby byly vadné vstriky, jakmile to padne zpět na normálních 800 otáček problem zmizí, už nechápu čím to muže být. Začalo to dělat prakticky až po měsíci, kdy se vyměnili vstriky. Někdo podobný problem a řešení prosím?
  4. Ouuuu, to vypadá zase vše vyndat a to je práce na 4h ??? těsnění za 110,- a práce 1800,- ???
  5. Ahoj, dekuju za info, tušíš jaké těsnění to je? Nebo číslo dílu? Je to tohle?
  6. Při regeneraci je najednou vše cítit v interiéru, přesně jde smrad z ventilace. Pohledem v motoru nevidím, že by byl kryt DPF nebo potrubí něčím potřísněný. Je fakt, že jsem nechával čistit EGR, tak přemýšlím jestli tam nemělo jít nové těsnění, pokud vůbec u EGR a DPF je? Dříve to v interiéru cítit nebylo. Dočetl jsem se tady o netěsnícím krytu hlavy, je fakt, že 2 vstřiky jsou "vlhčí", ale to se asi až k DPF nedostane. Máte někdo podobnou zkušenost?
  7. Začala mi znicehonic brutálně hucet přední náprava, dělalo to na zimních, dela to i na letních. Cca od 50km/h nahoru. Ložiska to určitě nejsou, jsem po servisu předních ramen, rozvodu i zadnich ložisek. Mechanik nikde nic nevidí. Lupe mi sice v LP kole v rejdu, takže počítám LP homokineticky kloub je v háji, budu měnit. Ale otázka zní, muze i nesnesitelně hucet? Zatáčky, levá, prava, brzda, na tom zvuku vůbec nic nemění. Když vyradim zvuk zůstává, takže převodovka zřejmě také ne. Najeto 202.000km mate někdo podobnou zkušenost prosím?
  8. Stabilizátor bude muset z auta ven, jinak to nepůjde, stejně by musel ven, když bych dával jiný. Ty silenbloky tam musí jít narvat, když se prodávají, jinak by ta výroba neměla moc smysl. Uvidíme no, koupím a nechám udělat a dam vědět.
  9. Podle mě to jde vyměnit, TEDGUM to prodává a je to přesně na 1Z3. C.14 v katalogu
  10. Kosti jsem kupoval Lemforder, tak počítám, ze ten více jak 25tis km vydrží. Jezdím teda denně 200km po Praze. Ted nevím co myslíš spojovací tyč? Myslíš cely stabilizátor? Ten ma 2 uložení v silenbloku, ale koukám, ze to jde naštěstí sehnat od TEDGUM, tak nemusím koupit cely. Osobně bych věřil tomuhle uložení stabilizátoru, jen se nemohu dopatrat rozměru co mám na autě. Podle VIN mi každy tvrdí jiný rozměr.
  11. Prosím o radu a zkušenosti. Mám OII Facelift 1.6TDI aktuálně 130.000km. Auto už je po návštěvě 3 servisu i STK na válcích a vždy se stejným výsledkem -> přední náprava je v pořádku. Bohužel auto na kostkách dost nesnesitelně mlátí, řekl bych až kovový zvuk, kosti jsou vyměněné v březnu 2017, cca před 25.000km. V zatáčce, když uberu plyn, auto sebou jakoby škubne a zavrže. Také při prohupu na retardérech vrže, vzhledem k servisům mám tedy podezření na horní uložení tlumičů, to jako jediné není vidět, případně tlumiče samotné? Nechce se mi hned měnit tlumiče, začal bych uložením. někdo nějaké podobné zkušenosti, rady?
  12. Nedaří se mi sehnat silentbloky předního stabilizátoru na OII 2011, CAYC, začínám propadat panice, ze lze koupit pouze komplet stabilizátor za cca 3k což se mi úplně nechce. Na CC autodily mi sice nějaké údajně pasujici poslali, ale samozřejmě jsou úplně jiné. Resil to už někdo prosím? Případně pasuje to z něčeho jiného?
  13. Ahoj Všem. Mám najeto 105.000km a nyní se mi při zahřátém motoru objevuje zvuk, který zřejmě nevěstí nic dobrého. Přirovnal bych to ke zvuku, kdy vezmete kus kovu a každou 0,5s při volnoběhu ho vezmete přes struhadlo. Žádné pískání, mlácení, ale zvuk "tření" kovu o kov a to pouze při zahřátém motoru. První servis mi řekl, že je to vychýlená volnoběžka alternátoru, origo servis mi řekl ,že poznat takové "vychýlení" při tolika otáčkách je naprosto nemožné. Záhadou zůstává, že zvuk je slyšet pouze a jen z kabiny vozu, při zvednuté kapotě zdá se být vše vizuálně i poslechem naprosto v pořádku. Intenzita "tření" se však zvyšuje s otáčkami motoru, ale pouze při zahřátém motoru. Ne, že bych řešil každý zvuk, ale tím jak denně najedu cca 250km slyším všechno, má někdo zkušenost s podobným zvukem, měl bych se na něco zaměřit? Přeci jen nemusím ihned nechat vyměnit volnoběžku / alternátor, ale aby mne něco zbytečně nepřekvapilo?
  14. Ahoj, z ničeho nic přestalo rádio hrát, respektive v Praze chytnu možná tak Evropu 2. Naladit nic nejde. Anténu mám s GPS něco už má za sebou, ale rád bych věděl, kde začít hledat problém a jak nejlevněji opravit. Nemám chuť investovat cca 3tis za novou vč. GPS, lze nahradit ve chvíli kdy bude chyba v anténě nějakou obyčejnou?
×
×
  • Vytvořit nový...