Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim Po roku a pol jazdenia som si uvedomil asi nezmysel nastavenie driving modu. Ked sa navoli rezim eco tak pri automate sa zvoli rezim prevodovky E (rychlosti E1,E2,E3) t.j. Pri zdvihnuti nohy z plynu ostane iba rychlost E a zasvieti ECO tip (auto akoby slo na neutral). Pride mi to ako super eko tip kedze auto nebrzdi motor a vie sa pohybovat plynulejsie. Problem ale je ze po vypnuty zapalovania a dalsej jazde sice ostane navoleny ECO Mod ale prevodovka je uz v standardnom rezime D a vtedy ekotip nieje aktivny cize pri zdvihnuti nohy z plynu motor sam brzdy auto (prip.rekuperacia)
Mate to aj vy takto odpozorovane ?? Je to original umysel skodovackych inzinierov alebo len nejaka softverova chyba v mojom pripade? Suvisi to nejak s rekuperaciou vlastne?

Upraveno od Wjencik

Ano přesně takhle to plachtění funguje všem, není to žádná novinka a na DSGčkách už to pár let bude. Ale celej zkurvenej eco mod nepoužívám, protože už v Dčku ta převodovka motor dostávají rejži podtáčením. Byť to plachtění není úplně pitomý, občas si to dám na dlouhejch cestách po dálnicích...

Upraveno od headerTDI

Už se to tady mnohokrát na fóru řešilo. Mimo jiné i v režimu eco jde vypnout S/S. A když zauvažujete nad plachtěním. Tak v neutrálu máte pořád spotřebu paliva. sice malou, ale je. A když ti brzdí motor, tak si všimni spotřeby na palubáku. "0". 

  • Autor

Dakujem za postrehy, slo mi skor o to ci aj vam ten Rezim prevodovky E vypne po kazdej jazde. Lebo podla mna to nieje spravne. Ak raz mam rezim ECO tak aj prevodovka by mala byt v rezime E pri kazdej jazde + plachtenie. Nerozumiem preco sa prevodovka stale vrati do standardneho rezimu D. No a co sa tyka spotreby tak to je pravda ze pri brzdeni motorom je spotreba "0" ale pri posuvani je potom potrebne zase pridat ( ked uz vam auto dost spomalilo) a tam je potom u spotreba vacsia ako pri porovnani plachtenia s obcasnim suchnutim plynu podla potreby pri plynulom posuvani. Chapem sice ze ked je motor spojeny s kolesami ako v rezime D, pomaha to rekuperacii a spotrebe ale naco potom daju do rezimu ECO plachtenie ktore je tam aktivne len pocas jednej jazdy. to mi nedava zmysel prave.

Neviem, ako tebe, ale mne sa vzdy aj rezim prednastaveny pocas jazdy (Comfor,Sport, ECO nepouzivam tak neviem) prepne do Normalu.

  • Autor
5 minutes ago, fero182 said:

Neviem, ako tebe, ale mne sa vzdy aj rezim prednastaveny pocas jazdy (Comfor,Sport, ECO nepouzivam tak neviem) prepne do Normalu.

No tak pozeram ze treba uviest aj model auta a rok lebo pri kazdom motore aute je to inak. Ja mam 2018 Karoq 1.6.TDI style. Napr ja nemam ani mod Comfort iba ECO NORMAL SPORT a INDIVDAL.  Citam ze niekomu plachti aj na normale od roku 2019. Ked sa ti vrati stale mod do normalu tak to je asi len zalezitost softveru.

 

 

Mam model 06/2019 2.0TSI. Comfort je asi ked mas DCC, ale mozno sa mylim.  Este je aj rezim snow. Popravde, ale vzdy sa mi prepne vsetko do normalu. Hladal som to aj v návode a tam bolo nieco v tom zmysle napisane, ze to je normalna vlastnost, ako aj start stop ked vypnes.

  • Autor

Aj ked je to novsi rok nepripada mi to rozumne stale zadavat rezim pri kazdej jazde. Inak si nuteny jazdit na normal. DCC mam aj ja a co robi ten Comfort len tak zo zvedavosti?

Upraveno od Wjencik

No ja som si tiez myslel nazaciatku, ze personalizacia zahrnuje ulozenie do profilu vsetkych nastaveni, zial som sa mylil. Comfort je taky plavnejsi, prejazdy zakrut v nom sa mi zdaju velmi plynule. Ale tento rezim si davam na dlhe pohodove trasy. Ale zvacsa jazdim aj tak normal, sport.

Mám takto samou motorizaci a výbavu, jako ty a DSG. Máš po každém vypnutí a znovu nastartováni nastavenou volbu jakou jsi měl. Akorát, aby ti to jelo v tom modu, tak ho musíš znovu potvrdit. Je to nepochopitelné, ale ŠA dělá spoustu nepochopitelných věcí. Hold někdo nepřemýšlí u práce. Akorát to kazí reputaci dobrých aut. 

  • Autor

co znamena potvrdit? iba stalcit mode selection button?

+eco na infotainmentu

  • 2 týdny později...

Proboha co je na tom skvělého. Ta volnobězka je úplně  na nic. To není karburatorova stodvacitka. Máš větší spotřebu, větší emise, opotrebováváš brzdy. Ještě to někdy je a někdy ne, jak se tomu zrovna chce. Mám 2020, kde je to nevolitelne. Jezdí se s tím příšerně. Další je ukazatel na displeji že to jede na 2 válce. Proboha koho to zajímá? Proč mě to neustálým blikanim odvádí pozornost od pohledu z vpřed když to stejně nijak neovlivnim. Vymýšlejí samé kraviny. 

  • 2 měsíce později...

Reálně sledovanou spotřebu mám při režimu normal menší (auto jede z kopce za 0l/100km). Pokud vím že potřebuji někam doplachtit přesunu z D na N a plachtím.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.