Johny16 Vloženo 5. Březen 2020 Sdílet Vloženo 5. Březen 2020 Ahoj, ve zkratce 2.0 TFSI BWA 2006 - 10x nastartuje bez problému, potom třeba 5x nenastartuje vůbec a po 6 chytí na brnk. Potom se stává, že za jízdy klesnou otáčky a motor chcípne. Níže zasílám seznam chybových kódů, které to vždy vyhodí. Po jejich smazání je vše ok na dalších 10-20 startů a jízd. Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo nevíte na co se nejprve zaměřit ? Předem moc děkuju za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tibor86 Vloženo 6. Březen 2020 Sdílet Vloženo 6. Březen 2020 (editace) No... Ved ti pise v com je problem. Ale ta chyba ECU P1603 nevesti nic dobre. Oprav tie chyby a uz to ani nestartuj pokym to neopravis lebo posles ECU k Panu Bohu - ak pri nom uz nieje :( Odpoj bateriu... P1603 VOLKSWAGEN Possible Causes Faulty Engine Control Module (ECM) Engine Control Module (ECM) harness is open or shorted Engine Control Module (ECM) circuit poor electrical connection To nieje zle ale velmi zle. Sprav to co som ti napisal... V com je problem ti krasne napisalo :) Editováno: 6. Březen 2020, autor: Tibor86 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kauzdau Vloženo 12. Duben 2020 Sdílet Vloženo 12. Duben 2020 Podle zaznamu to vypadá na vadné ukostření baterie. Nebo povolene svorky na baterii. Ale je to jen úvaha. Zkusil bych odpojit baterii. Proměřit si kostru a napájení a pak bych postupoval dále. Ještě máš v záznamu vysoký tlak v "railu" ( trvale ) . To vypadá buď na vadný regulační ventil nebo na snímač tlaku - proměřit a odzkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.