boborBSE Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 caute. na octavii 1,6MPI, BSE, naj. 310000km som mal vyssiu spotrebu oleja (1l/2500km), tak som sa rozhodol vymenit piestne kruzky + gufera na ventiloch. Zatial nemam motor uplne rozobraty, je dole hlava valcov a jeden piest. mam na vas tieto otazky: 1. ako je vidno z obrazka, horna salka na ojnicnom lozisku nema dierku pre olej, cize sa nemaze piestny cap - je toto normalny stav pre motor BSE? 2. ake piestne kruzky odporucate - v ponuke su stieracie kruzky dvojdielne, t.j. kruzok + pruzina (tie ma napr. Goetze), alebo trojdielne, t.j. horny diel kruzku, pruzina, dolny diel kruzku (tie su tam namontovane teraz). Teraz trochu k autu: auto som kupil ked malo najazdene 230000km, od zaciatku som musel dolievat olej, auto som hned prerobil na LPG (doteraz najazdene cca 80000km na LPG). motor auta hned po kupe trochu cinkal (zvuk ako ked su zle hydrostely), vymenil som hydrostely, ale cinkanie neprestalo - cinkanie je hlavne pri studenom motore, pri teplom to uz nepocujem - mozu to robit ojnicne loziska? alebo mate nejaky iny typ, v dielenskej prirucke som sa docital, ze to moze robit aj poistny olejovy ventil. prikladam styri obrazky: ojnicu s piestom, pohlad na stav piesta po 310000km, pohlad na ventily 4 valca a pohlad na ventily druheho valca - vidite ten rozdiel? cim je ta vrstva na stvrtom valci sposobena? dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 dierka nikde nevedie , na nových šálkach už ani nebýva ... krúžky sú lepšie dvojdielne MAHLE tá tvrdá vrstva je skoro na každom motore , čím to je netuším ale nejde to nijako ani mechanicky dole , len veľmi veľmi ťažko k zvuku neviem posúdiť chcelo by to počuť , treba dať pozor na správnu montáž šálok a veka ojníc , aby to sedelo ako má , tým šálkám na foto nie je nič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.