Přejít na obsah

boborBSE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení boborBSE

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. caute. na octavii 1,6MPI, BSE, naj. 310000km som mal vyssiu spotrebu oleja (1l/2500km), tak som sa rozhodol vymenit piestne kruzky + gufera na ventiloch. Zatial nemam motor uplne rozobraty, je dole hlava valcov a jeden piest. mam na vas tieto otazky: 1. ako je vidno z obrazka, horna salka na ojnicnom lozisku nema dierku pre olej, cize sa nemaze piestny cap - je toto normalny stav pre motor BSE? 2. ake piestne kruzky odporucate - v ponuke su stieracie kruzky dvojdielne, t.j. kruzok + pruzina (tie ma napr. Goetze), alebo trojdielne, t.j. horny diel kruzku, pruzina, dolny diel kruzku (tie su tam namontovane teraz). Teraz trochu k autu: auto som kupil ked malo najazdene 230000km, od zaciatku som musel dolievat olej, auto som hned prerobil na LPG (doteraz najazdene cca 80000km na LPG). motor auta hned po kupe trochu cinkal (zvuk ako ked su zle hydrostely), vymenil som hydrostely, ale cinkanie neprestalo - cinkanie je hlavne pri studenom motore, pri teplom to uz nepocujem - mozu to robit ojnicne loziska? alebo mate nejaky iny typ, v dielenskej prirucke som sa docital, ze to moze robit aj poistny olejovy ventil. prikladam styri obrazky: ojnicu s piestom, pohlad na stav piesta po 310000km, pohlad na ventily 4 valca a pohlad na ventily druheho valca - vidite ten rozdiel? cim je ta vrstva na stvrtom valci sposobena? dik.
×
×
  • Vytvořit nový...