Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

caute. na octavii 1,6MPI, BSE, naj. 310000km som mal vyssiu spotrebu oleja (1l/2500km), tak som sa rozhodol vymenit piestne kruzky + gufera na ventiloch. Zatial nemam motor uplne rozobraty, je dole hlava valcov a jeden piest. mam na vas tieto otazky: 1. ako je vidno z obrazka, horna salka na ojnicnom lozisku nema dierku pre olej, cize sa nemaze piestny cap - je toto normalny stav pre motor BSE? 2. ake piestne kruzky odporucate - v ponuke su stieracie kruzky dvojdielne, t.j. kruzok + pruzina (tie ma napr. Goetze), alebo trojdielne, t.j. horny diel kruzku, pruzina, dolny diel kruzku (tie su tam namontovane teraz).

Teraz trochu k autu: auto som kupil ked malo najazdene 230000km, od zaciatku som musel dolievat olej, auto som hned prerobil na LPG (doteraz najazdene cca 80000km na LPG). motor auta hned po kupe trochu cinkal (zvuk ako ked su zle hydrostely), vymenil som hydrostely, ale cinkanie neprestalo - cinkanie je hlavne pri studenom motore, pri teplom to uz nepocujem - mozu to robit ojnicne loziska? alebo mate nejaky iny typ, v dielenskej prirucke som sa docital, ze to moze robit  aj poistny olejovy ventil.

prikladam styri obrazky: ojnicu s piestom, pohlad na stav piesta po 310000km, pohlad na ventily 4 valca a pohlad na ventily druheho valca - vidite ten rozdiel? cim je ta vrstva na stvrtom valci sposobena? dik.

 

IMG_20200329_100442.jpg

IMG_20200329_100454.jpg

IMG_20200329_101552.jpg

IMG_20200329_101601.jpg

dierka nikde nevedie , na nových šálkach už ani nebýva ... krúžky sú lepšie dvojdielne MAHLE

tá tvrdá vrstva je skoro na každom motore , čím to je netuším ale nejde to nijako ani mechanicky dole , len veľmi veľmi ťažko 

 

k zvuku neviem posúdiť chcelo by to počuť , treba dať pozor na správnu montáž šálok a veka ojníc , aby to sedelo ako má , tým šálkám na foto nie je nič 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.