Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všichni supáci. Řeším takový nešvar a leze mi to na budku, proto prosím radu nebo zkušenost. I kdyby nakrásno jsem chtěl origo servis Škoda, musím jim vyoslit, o co jde a ne vždy vědí a jen vyměňují náhradní díly. Někdy je mechanik lepší než mechanik ve Škoda auto za nekřesťanský prachy a předražený díly. Popíšu závadu nebo lépe situaci:

Jedná se o Superb combi II 103 kW, 2.0 TDi CR DSG 4x4 najeto 235 tis. km r.v. 2012

Všiml jsem si, že při jízdě mi v pásmu 2100 – 2300 ot/min vibruje auto od motoru. Nijak, že by se mělo rozsypat, ale vibruje – není asi nejlepší pro motor. Je jedno jestli je v tahu nebo podřazuje při brždění. Pak jsem si všiml, že to samé, ale jemněji, dělá i když stojí a při sešlápnutém plynu na cca 1800 ot/min je cítit vibrace. Vše je závislé na otáčkách, nikoliv na rychlosti.

Byla měněná dvouhmota kvůli cinkání, ale tento projev byl i před tím. Prolezli jsme na zvedáku všechny silentbloky (nápravy, motoru, výfuku…), jako nové, vlnovec neporušen.

Mám podezření na vstřiky, ale nepřijde mi, že by špatný vstřik se projevoval i jinak..

Auto táhne, nedusí se, nečoudí (myšleno viditelně v zrcátku, mírně je koncovka výfuku tmavší, ale saze neodkapávají :) ), startuje na první cvrknutí, má pravidelný chod…

Provedl jsem test přepadu vstřiků a výsledek je níže. Prosím, pokud někdo ví, jestli tyto hodnoty jsou OK, nebo nejsou OK a jaké by měly být, sem s tím.

Po 5 min měření přepady daly:

1 vstřik:           40 ml (480 ml/hod.)

2 vstřik:           32 ml (384 ml/hod.)

3 vstřik:           15 ml (180 ml/hod.)

4 vstřik:           15 ml (180 ml/hod.)

Vím, že by měly dávat všechny cca stejně, ale třeba 180 ml/hod. je taky moc, proto se ptám na limity.

Jinak malá vsuvka, originál hadička na přepad co jsem odpojil kvůli měření, tak pod mírným tlakem dávala zpět ven naftu a vytékala do prostoru motoru (obalil jsem hadrem :) )

 

Prosím o radu, čím jsou nebo mohou být způsobeny vibrace,

Jestli přepady jsou v limitních hodnotách…

 

Moc moc děkuji za rady nebo zkušenosti.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.