Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, mám jednu otázku: kupil som Škoda FAVORIT 135 LS, r.v. 1990 VIN č. TMBACA300M0293359 a má namontovaný posilňovač riadenia. Je to tuning, alebo tam bolo servo pôvodne? (mohlo sa jednať o exportnú verziu).  Potrebujem to zistiť predtým, ako si pojdem vybavit certifikát historického vozidla. Ďakujem pekne za pomoc. Branislav Š., Považská Bystrica, SK

Upraveno od Pawouk
Upraven název tématu a téma přesunuto.

No musel bych se doma podívat do literatury, ale mám pocit, že posilovač u favorita nikdy nebyl ani v bájné exportní verzi. Je možné, že ho někdo narouboval z felicie.

  • Autor

Ďakujem, mne sa to tiež nezdá, nakoľko ani u Felicie to ešte nebola štandardná výbava...

v knize od Andrta z r. 92 nic o posilovači není. Cedrych u felicie píše, že většina krom motorizace 1.9D jsou bez posilovače, který byl za tučný příplatek. Osobně jsem zažil jen jednu 1.6 combi s posilovačem, který nebylo možno kombinovat s klimou, kterou jsem měl v 1.3.

  • Autor

Tak to je tuning. Ďakujem za Vašu odpoveď.

Asi náročný tuning. Jsem taky veteranista (moto), takže vycházím z relevantních podložených zdrojů, většina diskusí na forech je plácání o raritách a "exportních verzích". Ještě si mou informaci ověř.

Není potřeba bádat někde v literatůře je snad známá věc, že do Favoritů se nikdy servo nedávalo.

Veteranista vždy bádá a nevychází jen ze známých věcí a doměnek a pocitů.

 

Tak o tomto netřeba bádat ani náhodou:)

Při renovaci a testaci na HV je třeba bádat vždy. Dal jsem několik renovací v řádu stovek tisíc a anomálie se může vyskytnout kdekoliv a proto se tazatel ptá protože doložení technických věcí je na straně žadatele o VRZ. Jak jsi mu ty pomohl kromě posměšků? Kolik jsi otestoval HV?

Mě stačí to, že o Favoritech něco vím a fakt se do žádných servo nikdy nedávalo.

Spíše by mě zajímalo jaký byl poměr Iris a Malachit u Komfortů a jestli existoval prospekt na Million editiona a na Bike lina :)

  • Autor

Dakujem za Vasu pomoc. Rozhodol som sa, že to zatial nechám tak - servo je škoda vyhodiť, nakolko 860 kg FAVORIT sa s nim riadi naozaj velmi lahko. Certifikaciu historického vozidla zatial odsuniem. Potom, ako by sa na SK zacali aplikovať eko poplatky za jazdu vozidiel bez katalyzatora to dám na veteranske značky (vtedy servo budem musieť odstraniť a vratim stav vozu na povodny).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.