Publikováno Květen 21, 20205 r Dobrý den, mám jednu otázku: kupil som Škoda FAVORIT 135 LS, r.v. 1990 VIN č. TMBACA300M0293359 a má namontovaný posilňovač riadenia. Je to tuning, alebo tam bolo servo pôvodne? (mohlo sa jednať o exportnú verziu). Potrebujem to zistiť predtým, ako si pojdem vybavit certifikát historického vozidla. Ďakujem pekne za pomoc. Branislav Š., Považská Bystrica, SK Upraveno Květen 21, 20205 r od Pawouk Upraven název tématu a téma přesunuto.
Květen 21, 20205 r No musel bych se doma podívat do literatury, ale mám pocit, že posilovač u favorita nikdy nebyl ani v bájné exportní verzi. Je možné, že ho někdo narouboval z felicie.
Květen 21, 20205 r Autor Ďakujem, mne sa to tiež nezdá, nakoľko ani u Felicie to ešte nebola štandardná výbava...
Květen 22, 20205 r v knize od Andrta z r. 92 nic o posilovači není. Cedrych u felicie píše, že většina krom motorizace 1.9D jsou bez posilovače, který byl za tučný příplatek. Osobně jsem zažil jen jednu 1.6 combi s posilovačem, který nebylo možno kombinovat s klimou, kterou jsem měl v 1.3.
Květen 22, 20205 r Asi náročný tuning. Jsem taky veteranista (moto), takže vycházím z relevantních podložených zdrojů, většina diskusí na forech je plácání o raritách a "exportních verzích". Ještě si mou informaci ověř.
Květen 22, 20205 r Není potřeba bádat někde v literatůře je snad známá věc, že do Favoritů se nikdy servo nedávalo.
Květen 22, 20205 r Při renovaci a testaci na HV je třeba bádat vždy. Dal jsem několik renovací v řádu stovek tisíc a anomálie se může vyskytnout kdekoliv a proto se tazatel ptá protože doložení technických věcí je na straně žadatele o VRZ. Jak jsi mu ty pomohl kromě posměšků? Kolik jsi otestoval HV?
Květen 22, 20205 r Mě stačí to, že o Favoritech něco vím a fakt se do žádných servo nikdy nedávalo. Spíše by mě zajímalo jaký byl poměr Iris a Malachit u Komfortů a jestli existoval prospekt na Million editiona a na Bike lina :)
Květen 23, 20205 r Autor Dakujem za Vasu pomoc. Rozhodol som sa, že to zatial nechám tak - servo je škoda vyhodiť, nakolko 860 kg FAVORIT sa s nim riadi naozaj velmi lahko. Certifikaciu historického vozidla zatial odsuniem. Potom, ako by sa na SK zacali aplikovať eko poplatky za jazdu vozidiel bez katalyzatora to dám na veteranske značky (vtedy servo budem musieť odstraniť a vratim stav vozu na povodny).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.