Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím jsem tady poprvé ,něco jsem tady o této chybě hledal ,ale řešení jsem nenašel .Tak se pokusím popsat mou anabázi.

Mám fabii 1,4 16V motor BBY rok 03. Najet 186tKm.

Začátkem dubna se ukázala chyba MIL  P0401 což  bylo nedostatečný průtok zpětného oběhu výfukových plynů. Ještě jsem kolem EGR ventilu nic neřešil, a zaměřil jsem prvně na čidlo vzduchu které měři i váhu vzduchu a na vstup spalin od EGRu do sacího prostoru pod škrtící klapkou. Které bylo dost zanešené vyčistil jsem prostor kolem vstupu a vyčistl i škrtící klapku. Nastavení škrtící klapky proběhlo v pořádku.

Zkontrolováno u technika na VAG. Ale co jsem si všiml ,že motor  jak se zahřál tak při jízdě pokud jste vyřadily kolísaly otáčky mezi 1000-1300, při zabržděni klesly na 800 a volnoběh byl v klidu.

Prostě jakoby při jízdě a vyřazení otáčky kolísaly ,ale jak se auto zastavilo spadly na volnobeh a krásně držely.

Při tomto chování asi po 40km se oběvila chyba P0402. Tak to jsem už vyměnil EGR venti za nový (Pierburg) a stí mi i čidlo vzduchu.To předchozí jsem jen vyčistil bylo zanešené.

Znovu jsem zkontroloval přes VAG a vše podle technika OK.

Jen se stále opakuje chování volnoběhu za jízdy , to se ovšem nechová pokaždé v průběhu jízdy není to pravidelně. Co se pravidelně po asi 40km opakuje periodicky chyba P0402.

Tak mě napadlo zaslepit EGR ventil těsněním  za egrem i před vstupem do sání (kdyby nahodou byla trubka od egru prasklá a přisávala) A auto se chová stále stejně ..volnoběh i chyba P0402. Tedˇ se ukazala asi po 90km. Auto ve vysokých otačkách jede v pohodě.

Co vím tak EGR při startu-volnoběho- vyšším zatížení auto je zavřený.

Co mohu tak mám diagnostiku v mobilu Torgue. Kde vydím úhel nastavení klapky , opod.

Co jsem vysledoval tak v okně Emission readines při vymazání chyby jsou neukončeny tři položky ,což chápu že chyba byla vázana na konkrétní věci. Funkci egru ,O2,katal. Ale v okamžiku kdy vyskočí chyba  P0402 a než ji smažu je u položky EGR system ..complete". Proč je kompletní když chyba přimo popisuje chybu EGR?

v přiloze ještě uvádím stav ,,zmražených snímku" při chybě.

Kde ještě hledat .

P.S. olej měněn vloni, pravidelně,vzduch filtr taktéž v srpnu ...do benzínu pravidelně dávám VIF Super Benzin Aditiv , vyměna asi dva roky palivový filtr.

screenshot[1027].jpg

Bez názvu 1.odt

Upraveno od sinners7

  • 1 rok později...

Zdravím, přišel jste v čem byla závada? Mám úplně totožný problém, Fabia 1.4 16v 55kw motor BKY r.v. 2005.

EGR ventil jsem měl sundaný a byl úplně čistý, jediný co jsem čistil, tak byla trubička od EGR ventilu pod škrtící klapkou, kterou jsem důkladně celou vyčistil. Když už jsem si myslel, že jsem se té závady zbavil, tak po cirka 10k km opět vyskočila (teď vyskakuje dost často).

 

Byl bych rád za jakoukoliv radu, která by vedla k úspěšnému vyřešení tohoto problému.

Děkuji

Screenshot_20210611-171941.png

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.