Arduks Vloženo 28. Červen 2020 Sdílet Vloženo 28. Červen 2020 Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně Škoda Roomster 1.4 TDI s motorem BMS. Auto chcíplo za jízdy během přeřazování, přičemž žádná ztráta výkonu atd. nebyla předtím znatelná. Od té doby auto nechytá. Při pokusech o opravu se podařilo zjistit, že pokud se odpojí ta velká trubka mezi škrtící klapkou a chladičem turba, potom auto sice docela dobře chytne, ale zní jako traktor a kouří do sání (kouř je bílé barvy). Přičemž navíc motor nejde do otáček a po připojení trubky zpět ke klapce ihned motor chcípne. Dále se povedlo zjistit, že pokud se povolí trubka, co vede zplodiny do EGRka (stačí cca 2 mm mezírka), potom motor jde krásně - dobře chytá, jde do otáček a všechno se zdá v pořádku. Tedy až na zplodiny, které jdou z té trubky :-D. Diagnostika nic nehlásí. Měl jsem po ruce nové EGR, po jeho výměně se situace stejná. Škrtící klapka se zdá v pořádku. Parohy sání, chladič turba a trubky se zdají poměrně čisté. Turbo se zdá také ok. Dále jsem zkoušel ucpaný výfuk (popř. DPF), ovšem je normálně průchozí a žádné poškození není vidět. Setkal se, prosím, s tímto už někdo? Byl bych rád za každý tip, začínám být už bezradný. Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alešák Aleš Vloženo 12. Květen 2022 Sdílet Vloženo 12. Květen 2022 (editace) Jen odpovím i když vím, že je to starej dotaz, ale pro ostatní, kdyby hledali příčinu. Tak příčina je ve špatném turbu, přesně to samé jsem řešil na sharanu 1,9Tdi a octavia 2, po výměně turba zase jely jak mají. Editováno: 12. Květen 2022, autor: Alešák Aleš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.