Arduks Vloženo 28. Červen 2020 Vloženo 28. Červen 2020 Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně Škoda Roomster 1.4 TDI s motorem BMS. Auto chcíplo za jízdy během přeřazování, přičemž žádná ztráta výkonu atd. nebyla předtím znatelná. Od té doby auto nechytá. Při pokusech o opravu se podařilo zjistit, že pokud se odpojí ta velká trubka mezi škrtící klapkou a chladičem turba, potom auto sice docela dobře chytne, ale zní jako traktor a kouří do sání (kouř je bílé barvy). Přičemž navíc motor nejde do otáček a po připojení trubky zpět ke klapce ihned motor chcípne. Dále se povedlo zjistit, že pokud se povolí trubka, co vede zplodiny do EGRka (stačí cca 2 mm mezírka), potom motor jde krásně - dobře chytá, jde do otáček a všechno se zdá v pořádku. Tedy až na zplodiny, které jdou z té trubky :-D. Diagnostika nic nehlásí. Měl jsem po ruce nové EGR, po jeho výměně se situace stejná. Škrtící klapka se zdá v pořádku. Parohy sání, chladič turba a trubky se zdají poměrně čisté. Turbo se zdá také ok. Dále jsem zkoušel ucpaný výfuk (popř. DPF), ovšem je normálně průchozí a žádné poškození není vidět. Setkal se, prosím, s tímto už někdo? Byl bych rád za každý tip, začínám být už bezradný. Díky všem Citovat
Alešák Aleš Vloženo 12. Květen 2022 Vloženo 12. Květen 2022 (editace) Jen odpovím i když vím, že je to starej dotaz, ale pro ostatní, kdyby hledali příčinu. Tak příčina je ve špatném turbu, přesně to samé jsem řešil na sharanu 1,9Tdi a octavia 2, po výměně turba zase jely jak mají. Editováno: 12. Květen 2022, autor: Alešák Aleš Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.