Přejít na obsah

Škoda Roomster 1.4 TDI kouří do sání


Arduks

Doporučené příspěvky

Zdravím,

potřeboval bych poradit ohledně Škoda Roomster 1.4 TDI s motorem BMS. Auto chcíplo za jízdy během přeřazování, přičemž žádná ztráta výkonu atd. nebyla předtím znatelná. Od té doby auto nechytá.

 

Při pokusech o opravu se podařilo zjistit, že pokud se odpojí ta velká trubka mezi škrtící klapkou a chladičem turba, potom auto sice docela dobře chytne, ale zní jako traktor a kouří do sání (kouř je bílé barvy). Přičemž navíc motor nejde do otáček a po připojení trubky zpět ke klapce ihned motor chcípne.

 

Dále se povedlo zjistit, že pokud se povolí trubka, co vede zplodiny do EGRka (stačí cca 2 mm mezírka), potom motor jde krásně - dobře chytá, jde do otáček a všechno se zdá v pořádku. Tedy až na zplodiny, které jdou z té trubky :-D.

 

Diagnostika nic nehlásí. Měl jsem po ruce nové EGR, po jeho výměně se situace stejná. Škrtící klapka se zdá v pořádku. Parohy sání, chladič turba a trubky se zdají poměrně čisté. Turbo se zdá také ok. Dále jsem zkoušel ucpaný výfuk (popř. DPF), ovšem je normálně průchozí a žádné poškození není vidět.

 

Setkal se, prosím, s tímto už někdo? Byl bych rád za každý tip, začínám být už bezradný.

 

Díky všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...