Přejít na obsah

Arduks

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Arduks

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně Škoda Roomster 1.4 TDI s motorem BMS. Auto chcíplo za jízdy během přeřazování, přičemž žádná ztráta výkonu atd. nebyla předtím znatelná. Od té doby auto nechytá. Při pokusech o opravu se podařilo zjistit, že pokud se odpojí ta velká trubka mezi škrtící klapkou a chladičem turba, potom auto sice docela dobře chytne, ale zní jako traktor a kouří do sání (kouř je bílé barvy). Přičemž navíc motor nejde do otáček a po připojení trubky zpět ke klapce ihned motor chcípne. Dále se povedlo zjistit, že pokud se povolí trubka, co vede zplodiny do EGRka (stačí cca 2 mm mezírka), potom motor jde krásně - dobře chytá, jde do otáček a všechno se zdá v pořádku. Tedy až na zplodiny, které jdou z té trubky :-D. Diagnostika nic nehlásí. Měl jsem po ruce nové EGR, po jeho výměně se situace stejná. Škrtící klapka se zdá v pořádku. Parohy sání, chladič turba a trubky se zdají poměrně čisté. Turbo se zdá také ok. Dále jsem zkoušel ucpaný výfuk (popř. DPF), ovšem je normálně průchozí a žádné poškození není vidět. Setkal se, prosím, s tímto už někdo? Byl bych rád za každý tip, začínám být už bezradný. Díky všem
×
×
  • Vytvořit nový...