Publikováno Srpen 13, 20205 r Čau chlapy, měnil jsem palivový filtr. Vše jsem dělal tak jak se má - nafta dolita, odvzdušněno přes diagnostiku. Auto krásně chytlo, druhý den po ujetí cca 600m při podřazení chciplo a nejde nastartovat. Diagnostika žádnou chybu nehlesí. Nějaké rady co by to mohlo být? Upraveno Srpen 13, 20205 r od Mik3
Srpen 19, 20205 r Autor Ano zkoušel, 6x přes diagnostiku a 4x ručně ( povoleny přívod ke vstriku ). Auto už startuje, tocil jsem až to chytlo ale pořád mi to nejde do hlavy proč...
Leden 29, 20223 r Chystám se měnit palivový filtr a někde jsem se dočetl, o rozdílech v propustnosti, v µm v otvorech. Nikdy jsem to neřešil, ale díval jsem se na různé shopy a nikde jsem tento parametr v údajích nenašel. Mám teď nachystaný Valeo a na krabičce je napsáno 20 µm. Je to dostačující? Jeho cena byla průměrná. Mám koupit ten nejdražší? Ale ten parametr tam stejně uvedený nebývá. Jen jsem kdesi četl nějaký článek o použití nano technologií u neznámého výrobce, a chlubí se, se 2 µm. Jaké filtry používáte? Mám ale Fábii s CAYB, a ta nemá vložku. Měním ho celý a má jen 2 trubičky, přívod a vývod.
Únor 24, 20223 r Nikdo mně neodpověděl, tak jsem ten Valeo (Poland) použil. Původní z výroby byl UFI made in China. Starý jsem rozpitval, abych se podíval v jakém je stavu po 105t. Docela čistý, a žádné piliny tam nebyly, jak se o tom tady píše. Jen trochu takový černý povlak, který zůstane na prstě, když po něm přejedu prstem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.