Přejít na obsah

Výměna palivového filtru u 1.6 TDi ČR - nestartuje


Mik3

Doporučené příspěvky

Čau chlapy, měnil jsem palivový filtr. Vše jsem dělal tak jak se má - nafta dolita, odvzdušněno přes diagnostiku. Auto krásně chytlo, druhý den po ujetí cca 600m při podřazení chciplo a nejde nastartovat. Diagnostika žádnou chybu nehlesí. Nějaké rady co by to mohlo být? 

Editováno: , autor: Mik3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Chystám se měnit palivový filtr a někde jsem se dočetl, o rozdílech v propustnosti, v µm v otvorech. Nikdy jsem to neřešil, ale díval jsem se na různé shopy a nikde jsem tento parametr v údajích nenašel.

Mám teď nachystaný Valeo a na krabičce je napsáno 20 µm. Je to dostačující? Jeho cena byla průměrná. Mám koupit ten nejdražší? Ale ten parametr tam stejně uvedený nebývá. Jen jsem kdesi četl nějaký článek o použití nano technologií u neznámého výrobce, a chlubí se, se 2 µm. Jaké filtry používáte? Mám ale Fábii s CAYB, a ta nemá vložku. Měním ho celý a má jen 2 trubičky, přívod a vývod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nikdo mně neodpověděl, tak jsem ten Valeo (Poland) použil. Původní z výroby byl UFI made in China. Starý jsem rozpitval, abych se podíval v jakém je stavu po 105t. Docela čistý, a žádné piliny tam nebyly, jak se o tom tady píše. Jen trochu takový černý povlak, který zůstane na prstě, když po něm přejedu prstem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...