Jump to content

jipol57

Uživatel
  • Content Count

    665
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

jipol57 last won the day on June 18 2012

jipol57 had the most liked content!

Community Reputation

60 Excellent

1 Follower

About jipol57

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,517 profile views
  1. S těmi přídavnými dálkovými bych si to moc rozmýšlel. Když svítí opravdu dobře, tak je to fajn, ale když si zvykneš a potom musíš ztlumit na potkávačky, tak je to jako bys zhasl. Raději bych se dál věnoval, aby svítily dobře ty stávající. Mám taky čočky, ale po FL, Dálkové dobré, ale tlumené taky nebyly nic moc. Vyměnil jsem lepší žárovky, ale pořád nic moc. Chyba je v tom, že než se ta "elektrika" dostane k těm žárovkám, přes všechny ty spínače, přepínače, vedení, tak se cestou vytratí. Zkrátka úbytek napětí, a hned je o nějaký voltík méně. Vyřešil jsem to, že jsem si dal přídavné relé, v prostoru pojistek. Vodič, co šel k pojistkám a žárovkám, jsem přivedl k cívce relátka. Přívod na kontakt jsem vzal z toho silného vedení od baterky (6mm2). odvod z relátka na původní místo k pojistce. Žádné zbytečné cesty vedení s úbytky, a konečně vidím na cestu i s tlumenými. A ještě regloskop. Na předminulém STK, mě to rozšteloval, že jsem zase nic neviděl, a svítilo to asi tak 10m před auto. Tak jsem musel doštelovávat, abych to vrátil do původního stavu. Neoslňuji. To by mi protijjedoucí dali najevo. A když nesvítím protijedoucímu do interiéru a nevidím ho, tak je to v pořádku a nemůžu oslňovat. Jestli se nepletu, tak by měly svítit asi 50m dopředu. Na minulou STK jsem se připravil a poznačil si polohu stavěcích šroubků, jako kdyby mě to zase roštelovali, tak abych to líp doladil zpět. A světe div se, tentokrát kontrola regloskopem v pořádku. Ono taky záleží, jak s ním kdo umí pracovat.
  2. -2°C ještě není žádný mráz. Ale mám zkušenost, že při -15°C (ne letos), tak se taky těžko zahřívá. Při topení. Ale diagnostikou jsem to neměřil a ten pseudoteploměr co tam mám toho řekne moc málo. Ale když jsem jízdou do kopce stěží dosáhl, že se ručička přiblížila k 90, což je ve skutečnosti jen 64°C, tak potom při jízdě z kopce zase začala klesat. A to si myslím, že mám termostat v pořádku. Nejlepší je vyzkouěet tu hadicu, co jde do chladiče. Při nezahřátém motoru by měla být studená.
  3. Diagnostika u Fabie signalizuje jen poruchu obrysových světel.
  4. Podle schématu je motorek ostřikovače ovládaný přímo kontakty v páčce. Proto se taky přikláním k vadě některého z kontaktů v páčce. Jenom tam se přepíná polarita napájení motorku. Jinak vše (přední/zadní) vede stejnými dráty a konektory.
  5. Já zásuvku podsvícenou nemám.
  6. Diesel má vyšší volnoběžné otáčky a nižší maximální. Takže malý rozsah min-max. A vhodným převodem na řemenicích se dosahuje toho, že altík má pořád dostatečně otáčky a nabíjí i na volnoběhu. U benzínu, aby nebyly překročeny maximální otáčky altíku (10 000 ot), tak se na volnoběhu točí málo s malým výkonem a baterce to nestačí. A v městském provozu jede motor většinou na volnoběh.
  7. Stala se mi, pro mně neuvěřitelná věc. Mám CORNER funkci. Včera večer jsem jel se zapnutými světly a protijedoucí řidiči mi občas blikáním cosi naznačovali. Nedalo mi to a na příhodném místě jsem zastavil a bez vypnutí motoru, jsem prohlídl předek, co může být špatně. A svítila levá mlhovka. Zapnul jsem mlhovky, aby to nepůsobilo tak nesymetricky a jel dál a přemýšlel kde budu shánět proražený MOSFET do ŘJ. Po chvíli mně to nedalo a znovu jsem zastavil, že si corner otestuji. Mlhovky jsem vypnul, a zkusil blinkry a točit volantem, abych funkci vyvolal. No a mlhovka zhasla a dál to fungovalo, tak jak mělo bez vady. Setkal se s něčím takovým už někdo. Podle mně se ŘJ nemůže splést a případně proražený MOSFET by tak zůstal navždy. Neumím si to vysvětlit. Taky se trochu divím, že protijedoucí reagovali na takovou prkotinu, jako je jedna mlhovka. Ale nic jiného jsem nenašel.
  8. Jestli jsou hadičky v pořádku a není někde přiškrcená, nebo ucpaná, nebo ucpané trysky, tak by to mohl být špatný kontakt v páčce pod volantem.
  9. Možná homokinetický kloub na poloose. Zkusil bych zvednout přední kolo normálně za práh. Podložit spodní rameno, těsně u kola tak, aby poloosa byla v přirozené poloze, ale kolo bylo nad zemí. A zkusit kvedlat s kolem, jestli nebude větší vůle v kloubech, nebo přímo ten zvuk. To samé zkusit na druhém kole.
  10. Kdyby to bylo kabelem, tak by mu to blblo i při stahování. Já si myslím že jde jen těžko a motor zastavuje jako při překážce. Chtělo by to asi něčím namazat, a nebo vyměnit sametky. EDIT: píšu namazat, ale nemyslím olejem!!!
  11. juraj: Přeštípnout kábliky, přehodit a spájet by bylo taky řešení, ale takové barbarské. Lepší by bylo je vypíchnout z objímky a nebo z konektoru co vede do světla. Ale podrobnosti ti nepovím. Ale chce to hodně šikovnosti a nějaký vypichovák. wirer: O nutnosti přepólování jsem to četl někde tady, možná i tomto vláknu. Už nevím. Ale je taky možné, že některé LEDžárovky mají v sobě můstek a nezáleží na jejich pólování, stejně jako u žárovek.
  12. Jak jsi je otočil? Asi je potřeba přehodit přívodní vodiče do objímky. Jestli jsi otočil jen žárovku, tak to nepomůže. To polaritu nezmění.
  13. Ta kontrola destiček je k ničemu. Signalizuje moc brzo a stejně není jisté jak jsou na tom ostatní 3 destičky. Teď budeš předčasně měnit, a nebo jezdit se svítící kontrolkou. Oni už tu kontrolu později přestali dávat. Já mám r. 2011, eleganci v plné výbavě a kontrolu destiček mi tam nedali. Jsem rád. Vždycky si je zkontroluji při přezouvání.
  14. To relé o kterém píšu je v originálu toto https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5j0941589-rele-pro-denni-sviceni-skoda-9652.html?gclid=EAIaIQobChMI2eLZv4bf4wIVGeDtCh2f3A4oEAQYASABEgIIlPD_BwE Ale to by se muselo ještě natahat hodně drátů, aby to fungovalo jako originální zapojení, podle schémat. V tvém případě by bylo lepší to univerzální co máš jako druhé. To je taky na rozsvěcení hlavních světel,
  15. Denní svícení se přes vag nenastavuje. Je to všechno drátařina a v r2008 přítomnost Relé denního svícení. A když tam nemáš přepínač, tak je bez toho. Ale když nemáš mlhovky, tak si do těch míst dej nějaké univerzální světla DS.
×
×
  • Create New...