Jump to content

jipol57

Uživatel
  • Content Count

    715
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

jipol57 last won the day on June 18 2012

jipol57 had the most liked content!

Community Reputation

71 Excellent

1 Follower

About jipol57

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

2,163 profile views
  1. Když to nejde silou, tak to musí jít ještě větší silou. Pořádně zaber a vytrhni. Na tom mém starším obrázku, jsou vidět obdélníčkové díry ve kterých to drží, A vpavo nahoře mně zůstal v dírce ten pružný plíšek. Jestli ti to taky tak zůstane, tak ho potom vydloubni a nasaď na ten dekl. Můžeš tam zarazit nějaký nůž, nebo něco a zapáčit. Ale lepší je to dělat v létě, když jsou plasty pružnější. Teď hrozí ulomení. Snad k tomu nedojde.
  2. Baterka může být nevyzpytatelná. Zažil jsem takovou, že před jízdou normálně nastartoval, pak chcípnutí motoru před přejezdem. A po zvednutí závor mrtvo, ani ťuk. Byla to ještě Š100, tak se dala roztlačit. A po dojetí do cíle a opětovném startování, už zase v pořádku. Ale prvně bych zkontroloval spoje, jak píšou kolegové.
  3. Nevím a nechce se mně tam teď dívat. Ale pozor, aby to nebyl vrut, který se šroubuje do plastu, pro přichycení celé palubky ke konzole. To by nebyl dobrý kostřící bod, protože plastový spoj se může uvolňovat. To už by bylo lepší kostřit na těch hlavních šroubech, asi M8. Hlavně to musí být šroub, co spojuje kovové části. Já jsem to raději řešil vyvrtáním vlastní dírky do plechu.
  4. Pod tím krytem je taková plechová konzole, co drží palubku. Vyvrtal jsem do ní dírku 4mm a dal jsem tam očko pod šroubek s matičkou. Je pevně přišroubovaná ke karoserii - kostra spolehlivá. A jak je vidět na tom obrázku, tak jsem dlouhé kábliky smotal a dál káblík skrytě vedl pod krytem sloupku a stropním čalouněním, doprostřed ke kameře. K navigačce jen kousek nahoru. Od té doby mám už jinou kameru a navigaci, ale ty první adaptéry a zapojení pořád spolehlivě fungují.
  5. Už se tady toto téma probíralo, jako montáž zásuvky. A já jsem tam dal taky své přispěvky. Prohlédni si celé vlákno.
  6. Měl bys mít v 1. pozici MINI pojistek - vlevo nahoře, volné místo. Je tam přivedeno napětí po zapnutí klíčku. Tak tam zastrč ten zmiňovaný káblík MINIpojistky a v něm tu pozici pro původní pojistku (jak je v návodu), můžeš nechat volnou. Pro kameru tam dej pojistku 3 - 5 A. A nezapoměň na kostru - mínus. V oblasti pojistek, je to samý plast. Ale uprostřed u tunelu jsou kostřící body, a nebo pod levým deklem palubky, se dá nějaký šroubek najít.
  7. Je tady vlákno Fabia2, tak snad seš správně. Denní svícení přes mlhovky je blbost, to být nemůže, ale denní světla vedle mlhovek. Jestli je máš a nesvítí, tak na to je vypínač vedle pojistek. A kódovat se na nich nic nedá. Je to obyčejné zapojení přes vypínače, mimo řídící jednotku.
  8. Zkontroluj si ukostření (mínus pól) ve dveřích. Nejspíš to máš přerušené v průchodce.
  9. GOLF10: Teoreticky by to odpovídalo té druhé možnosti závady co jsem popsal. Mechanické závadě, že se neovládá správně mirospínač. Že je to v zámku zatuhlé a WDčko to rozchodlo. Možná je to opravené - do příštího zatuhnutí. :o)
  10. Jestli myslíš přerušená kostra, tak to ne. U tebe naopak to máš ke kostře (mínusu) připojené trvale. Ještě by přicházel v úvahu někde prodřený drát na kostru. Ale to by asi nebylo tak trvalé. Já si myslím, že vadný mikrospínač. Když to vevnitř praskne, tak to může zůstat v libovolné poloze sepnuté/rozepnuté. A nebo taky nějaká mechanická porucha v zámku, která ten mikrospínač správně neovládá.
  11. Asi vadný mikrospínač v zámku - praský pružný plíšek a je trvale sepnutý. Jestli se ti to podaří rozdělat, tak mikrospínač je za pár Kč, nebo celý zámek, podstatně dražší. Jen můj tip.
  12. jipol57

    Brzdová kapalina

    Já jsem si pořídil něco podobného https://www.hobynaradi.cz/podtlakova-pumpa-pro-odvzdusneni-brzd-mar-pol/ myslím jsem pořídil levněji, ale už je to dávno. Vakuová pumpička s nádobkou na hadičce. A nepotřebuji vůbec žádného pomocníka. Nádobka má stupnici, tak vidím kolik odsaji. Při výměně s ní nejprve odsaji starou brzdovku z nádržky, a nahradím novou. Nenacucávám tak starou brzdovku do systému. Jen u tohoto systému je trochu problém, když jsou volné závity na odvzdušňovácích, že se s kapalinou přisává taky vzduch. Odvzdušňování to neohrozí, jen se prodlužuje čas, že se kapali
  13. Tedd: Zásuvka je trvale zapojená, nevypíná se s klíčkem. Máš vadnou dečku v opěradle. Na 2 mají hřát obě, sedák i opěradlo, na 1 jsou zapojeny do série, takže když je přerušený obvod, tak nehřeje žádná. V útrobách auta se běžně najde drobná součástka. Když něco někam mechanikovi spadne a nenajde to hned, tak nemá čas to hledat, tak vezme z krabice další.
  14. Teď si nejsem 100% jistý, ale mám dojem, že odpojením by se teplota snižovala. Pro zvyšování by musel na konektoru zkratovat. Poznal by to na tom palubním teploměru, kam by šel "za roh". Edit: ale ventilátor pro chlazení se nespíná podle čidla pro teploměr, ale podle termospínače co je na chladiči.
  15. mambo, xovies: Když teploměr ukazuje 90st. tak je to jen informace, že je to ve skutečnosti mezi 66 - 108st. Prográmátoři si z nás dělají srandu a údaj o teplotě na palubce, je nicneříkající hodnota. Je to jen tuning. Lepší je to zkontrolovat diagnostikou, a nebo ještě lépe, nezávislým teploměrem. Může být taky vadné čidlo, co tu teplotu snímá.
×
×
  • Create New...