Publikováno Říjen 20, 20204 r Zdravím, mám problém co se týče 3x zkroucených kotoučů. Problém mezi volantem a autem není , jezdím s citem a rozumem. Fabii 2 jsem kupoval když měla 87 XXX km , do 170 tisíc vše fungovalo a vyměnili se destičky . Pravda byli to levné desky, a asi po 5 tisících se opotřebovaly. Přišla rada: na origo kotouče origo desky. Tak se to udělalo, koupili se origo desky. Asi po 7 tisících zase sjeté ,ale tentokrát i s zvlněnými kotouči. Takže se udělala kompletní výměna s ATE kotouči a deskami . Když už jsem byl u toho tak i tlumiče přední a zadní, nějaké silentbloky , také ložiska, a nedalo mi to udělalo se i repas třmenu . A co se nestalo ?..... 7 tisíc a zase desky + kotouče kaput . Podle technika na STK nikde nic nevidí na podvozku , vše drží pevně jak má , a nic nikde neklepe . Nemá někdo zkušenosti čím by to mohlo být? Nevím které části podvozku můžou ovlivnit postavení kotouče s deskami . Jediné co mě napad,á že někde na podvozků je něco co nutí že kotouč a deska nejsou v rovině a za jízdy desky třou kotouče a tím se zahřejí a zvlní . Prosím o radu děkuji všem kteří odpoví . S pozdravem Karel
Prosinec 12, 20204 r Taky se pomalu ohlížím co koupit za kotouče na Roomstra. Kotouče se jako takové "nezvlní", ale zůstávají připečené otisky destiček. Možná by stačilo auto rozjet vysokou rychlostí a prudce zabrzdit, třeba se to trošku obrousí. Já si takové věci dělám měním sám. Zaprvé dobře očistit dosedací plochu (náboj). Já to dělám kov. kartáčem, který dávám na vrtačku. Pak hlavně prvních cca 200 km se vyvarovat prudkému brždění.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.