Přejít na obsah

trvalé vypnutí start-stop


zott

Doporučené příspěvky

V 30. 4. 2024 na 9:45, Zzzzz napsal:

Takže jsem nakonec nevydržel a udělal si radost objednávkou a modul si nechal poslat.

Dnes proběhla montáž a je to v pytli. NEFUNGUJE to a chová se to dál, jako by tam žáden mezikus s pamatovátkem nebyl.

Díl: tart-Stop paměť VW, Audi, Seat, Škoda 2020- - ssm-vw10

Podrobná kompatibilita

• Audi A3 8Y (2020 - )

• SEAT Leon IV (KL) (2020 - )

• Škoda: Octavia IV (2019 - )

• VW Caddy V Gen. (2020 - )

• VW Golf 8 CD (2019 - )

Vhodné pro vozy:

Audi A3 2020- (8Y)
Seat Leon 2020- (IV)
Volkswagen Caddy 2020- (IV)
Škoda Octavia 2020- (IV)
 
Mé auto 6-2021 a ani ťuk.
Smutně tak budu dál po každém startu klikat a klikat a klikat a ...

 

 

Takže změna.

Dřív, než jsem to stihl vrátit (jako nefunkční) se ten elektrikář, co to dělal ozval s informací od výrobce/dodavatele, že některé modely O4, které ale neumí podle ničeho společného identifikovat, se chovají jinak a aby to "udělátko" udrželo v paměti poslední stav Start-Stopu, je potřeba na konekrorech toho modulu prohodit pozice PIN 16 za 32 a to oboustranně.

No a světe a Škodo div se, FUNGUJE TO.

😉

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taktéž, koupil jsem modul z Aliexpresu za sedm stovek, na mém autě funguje, vždy při zapnutí zapalování je SS vypnutý, to je krása, lze ho pak na displeji zapnout nebo vypnout. Octavia 4 combi 1.5 TSI manual vyrobená 08-2023.

Číslo řídící jednotky (té krabičky) pod volantem jsem měl lehce jiné než je výše uvedené, a nebyla made in CZ, ale rumunská. Na to zapojení to chce spíše menší ruce, nebo mít chapadla chobotnice, ale nějak jsem to dal. Jednotka je přímo pod volantem těsně nad kloubem tyče volantu.

Jinak děkuji Tomas_cz1 za publikování tohoto řešení.

Editováno: , autor: Wdog
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze som to vcera zalozil a nasledne som auto nenastartoval a na diagnostike mi ukazalo 68 chyb a auto neslo nastartovat, tak som to vratil spat a kabel zahodil. Na diagniostike stale vela chyb nejdu ani vymazat nastastie uz na pristrojovke uz je vsetko ok a nesvieti ziadny motor. Auto ide bez problemov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 23. 5. 2024 na 9:20, vlenkomk4 napsal:

Takze som to vcera zalozil a nasledne som auto nenastartoval a na diagnostike mi ukazalo 68 chyb a auto neslo nastartovat, tak som to vratil spat a kabel zahodil. Na diagniostike stale vela chyb nejdu ani vymazat nastastie uz na pristrojovke uz je vsetko ok a nesvieti ziadny motor. Auto ide bez problemov.

U mňa to isté, nešlo ani naštartovať a zobrazilo veľa chýb. OIV 2.0TSI,  vyrobené 07/2022  ☹️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem to dával do auta s manuální převodovkou. Ano, je tam málo místa a dává se to tam blbě. Ale jde to. Chce to rozpojit ten konektor s barevnou pojistkou na jednotce, a pak do něho napojit ten čínský zázrak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to obdivuju. Já to zkoušel na Golfu 8 a bylo tam místa tak na 2 prsty akorát. Zvládnul bych odpojit ten konektor z gateway, ale už jsem si nebyl jistý, jestli se mi povede zapojit zpět.

 

Přišlo mi, že ani sešlápnutí spojky nevytvořilo dost místa, protože překáží spíš držák toho pedálu a ne samotný pedál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 28. 6. 2024 na 18:48, rodolfo napsal:

U mňa to isté, nešlo ani naštartovať a zobrazilo veľa chýb. OIV 2.0TSI,  vyrobené 07/2022  ☹️

Ospravedlňujem sa výrobcovi tohto modulu. Mám jednotku 5WA907530L a všetko funguje ako má 😄

Mal som pocit, že som asi nesprávne zapojil modul, zle spojené konektory - je tam fakt zlý prístup.

Nacvičil som si zapojenie konektorov na module - oba konektory modulu sa dajú spojiť!

A po druhom správnom pokuse už to funguje. @vlenkomk4 - skús to ešte raz, ale dávaj pozor na správne spojenie konektorov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Myslím, že hodně zde diskutujících, si při objednání kabeláže nepřečte pořádně pokyny na stránkách Aliexpresu. Existují totiž dvě varianty kabeláže, a to pro vozy s mechanickým tlačítkem pro deaktivaci systému start stop a pro vozy pouze s dotykovým ovládáním deaktivace na infotainmentu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, narazil jsem tu na toto tema a moc bych se Vas rád zeptal na moznost to provést i na 4 okou octavii 2.0 tdi s webastem v automatu. Mohli byste mi dát link na tu správnou kabeláž? Co potřebuji k objednání spravného kusu?

(Co mam připadně hledat v autě za kód)

Děkuji

Editováno: , autor: Andreyi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel nevím, jestli by to fungovalo na vašem modelu, nemám s tím žádnou zkušenost, jednom jsem ve svém příspěvku chtěl upozornit na různé provedení kabeláže z Aliexpresu, kde je jiná kabeláž pro auta s mechanickým vypínačem systému a jná pro auta s vypínání na infotainmentu. Já mám Octavii IV rs 2,0 TSI 180 kW, r. v. 2023 s vypínáním na infotainmentu. Kabeláž jsem si objednal u firmy Yanjing minulý týden, zatím nedorazila, takže ještě nevím, jak to bude fungovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...