Minelan Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 Zdravím všechny, mám vyměněný motor BMN v octavii RS a čas od času se stávalo, že bylo slyšet mírné klepání od motoru, pouze na volnoběh a do cca 1100 otáček. Pak už nic. Teď už to dělá furt. Nepozoruji žádný snížený výkon, zvuk se při zmáčknutí spojky nemění a motor se viditelně netřepe víc než obvykle. Při vibracích najednou stoupnou hodnoty korekce vstřiků na 2. a 4. válci. Kdyby byli podfoulké nebo jinak špatné tak by to cukalo v tahu předpokládám. To ovšem nedělá. Je možné, že by dvouhmota rozhodila korekce vstřikovaného množství a to ještě na těch stejných válcích? Nevím čím začít, přeci jen měnit dva vstřiky a nebo dvouhmotu je celkem drahá sranda. Kvůli hluku jsem i zvedl volnoběžné otáčky max co to šlo, ale teď už to boužel nestačí. Přikládám video pokud z toho půjde něco poznat. Silentbloky jsem sice zkontroloval, ale silentbloky by nerozhodily ty korekce. VID_20201231_124839.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 31. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 Ještě log, zaměřte se na místa kde šel motor na volnoběh nebo v malých otáčkách. LOG-01-011-004-013.CSV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 31. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 PS to že nedotlačovalo turbo jak je vidět na logu bylo způsobeno povolenou hadicí za turbem, teď je opravená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.