Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím ... jak se vám jeví režim 2 válců? U mne je to někdy bez přehánění nesnesitelné. Duní jak prase.  Najeto cca 9tis km a žádná změna k lepšímu.

Vloženo

@LHAJAhoj, u manželky je 1.5TSi DPCA v pohodě od novoty. Do paliva ale přidávame VIF. V poslední době tankujeme VERVA 100 a přidávám VIF a zvuk motoru se celkově změnil, je tišší a hraje jakoby na vyšší tón🙂

Vloženo

Ahoj xtrack, děkuju za odpověď. Mám stejný motor a taky tankuju Vervu 100. VIF nepřidávám. Taky s ním jezdí hlavně manželka, která si zatím nestěžuje, ale myslím, že je to otázka času. Je fakt, že jsou situace / trasy a asi i styl jízdy, kdy se to tak neprojevuje. Někdy mě to ale  doslova donutí buďtu šlápnout na plyn, nebo podřadit, nebo něco, abych alespoň na chvilku zvuk motoru jakkoli změnil, když už musím na ty 2 válce jet. No poptám se i v servisu. Jinak motor šlape velice dobře ...

Vloženo

@LHAJAhoj, projev by takový být neměl. Zkuste víc šlapat na plyn a zvýšit jízdní dynamiku.

s DSG doporučuju jezdit na Sport, s manuálem to nepustit pod 2000rpm.My jezdíme svižně a s DSG v režimu S a spotřeba je mezi 5,5-6,5L takže super na ten výkon.

Ty motory s ACT jsou náchylné na karbonování právě dvou prostředních válců které se odpojují a vlivem chlazení ventilů ve stavu kdy jsou odpojeny se na ventilových sedlech tvoří usazeniny z odvětrání klikové skříně.

Vloženo

@xtrack Ahoj. Auto rozhodně nijak nešetříme. Nikdy jsme nejezdili na spotřebu. Máme rádi když to "odsejpá".  No uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. Ještě jsem přemýšlel o dalším zvýšením odhlučnění motorového prostoru, ale nevím, jestli se vůbec něco takového dá udělat. Každopádně díky za reakce.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Měl jsem 1.5 TSi s ACT v O3 ve spojení s DSG a nyní v kamiqu v manuálu. A taky jsem byl překvapen, že při jízdě na 2 válce to u kamiqu slyším, trochu víc duní (cca kolem 2 tis. otáček). U O3 nebyl režim na 2 válce zřetelný, kdybych neviděl na PP.

S oběma jsem najel 27 tis. km, takže motory od nuly po zajetí a projev +- stejný. Oba ježděné na vervu 100.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Mám manuál a při jízdě na 2 válce se zvukový projev opravdu malinko změní, ale téměř neznatelně. Rozhodně se to nedá definovat jako dunění. Najeto 7500 km.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

mam automat a citim velmi jemne kopkanie do volantu, ked je vypnute radio tak jemne pocut. Najviac ale ked date dole predne okna a idete vedla budovy, tedy to vazne pocut 2 valcovo. mimochodom, pri brdeni motorom a 2 valcovom rezime auto takmer vobec nebrzdi ... mna hlavne zaujima karbonovanie nezapnutych valcov a celkova spolahlivost systemu.

 

Editováno: , autor: didoop

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...