Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím ... jak se vám jeví režim 2 válců? U mne je to někdy bez přehánění nesnesitelné. Duní jak prase.  Najeto cca 9tis km a žádná změna k lepšímu.

@LHAJAhoj, u manželky je 1.5TSi DPCA v pohodě od novoty. Do paliva ale přidávame VIF. V poslední době tankujeme VERVA 100 a přidávám VIF a zvuk motoru se celkově změnil, je tišší a hraje jakoby na vyšší tón🙂

  • Autor

Ahoj xtrack, děkuju za odpověď. Mám stejný motor a taky tankuju Vervu 100. VIF nepřidávám. Taky s ním jezdí hlavně manželka, která si zatím nestěžuje, ale myslím, že je to otázka času. Je fakt, že jsou situace / trasy a asi i styl jízdy, kdy se to tak neprojevuje. Někdy mě to ale  doslova donutí buďtu šlápnout na plyn, nebo podřadit, nebo něco, abych alespoň na chvilku zvuk motoru jakkoli změnil, když už musím na ty 2 válce jet. No poptám se i v servisu. Jinak motor šlape velice dobře ...

@LHAJAhoj, projev by takový být neměl. Zkuste víc šlapat na plyn a zvýšit jízdní dynamiku.

s DSG doporučuju jezdit na Sport, s manuálem to nepustit pod 2000rpm.My jezdíme svižně a s DSG v režimu S a spotřeba je mezi 5,5-6,5L takže super na ten výkon.

Ty motory s ACT jsou náchylné na karbonování právě dvou prostředních válců které se odpojují a vlivem chlazení ventilů ve stavu kdy jsou odpojeny se na ventilových sedlech tvoří usazeniny z odvětrání klikové skříně.

  • Autor

@xtrack Ahoj. Auto rozhodně nijak nešetříme. Nikdy jsme nejezdili na spotřebu. Máme rádi když to "odsejpá".  No uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. Ještě jsem přemýšlel o dalším zvýšením odhlučnění motorového prostoru, ale nevím, jestli se vůbec něco takového dá udělat. Každopádně díky za reakce.

  • 8 měsíců později...

Měl jsem 1.5 TSi s ACT v O3 ve spojení s DSG a nyní v kamiqu v manuálu. A taky jsem byl překvapen, že při jízdě na 2 válce to u kamiqu slyším, trochu víc duní (cca kolem 2 tis. otáček). U O3 nebyl režim na 2 válce zřetelný, kdybych neviděl na PP.

S oběma jsem najel 27 tis. km, takže motory od nuly po zajetí a projev +- stejný. Oba ježděné na vervu 100.

  • 3 měsíce později...

1.5 TSi najeto 1200km a při jízdě na dva válce nepozoruju nějaké změny projevu jede skvěle.

Mám manuál a při jízdě na 2 válce se zvukový projev opravdu malinko změní, ale téměř neznatelně. Rozhodně se to nedá definovat jako dunění. Najeto 7500 km.

  • 2 týdny později...

mam automat a citim velmi jemne kopkanie do volantu, ked je vypnute radio tak jemne pocut. Najviac ale ked date dole predne okna a idete vedla budovy, tedy to vazne pocut 2 valcovo. mimochodom, pri brdeni motorom a 2 valcovom rezime auto takmer vobec nebrzdi ... mna hlavne zaujima karbonovanie nezapnutych valcov a celkova spolahlivost systemu.

 

Upraveno od didoop

Benzin 1.5 poriadne nebrzdi motorom ani ked "brzdia" 4 valce, tak pri "brzdeni" 2 valcami sa nieje co cudovat ze to nebrzdi.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.