JDaveth Vloženo 5. Únor 2021 Sdílet Vloženo 5. Únor 2021 Zdravím, rád bych se zeptal, zdali nemáte někdo zkušenost s takovýmto řazením při rozjezdu u tohoto typu motoru (Škoda Fabia II RS). Před výměnou i po výměně spojky, setrvačníku a opravě mechatroniky se mi stává, že se při rozjezdu v jakémkoli terénu nedokáže DSG rozhodnout, jestli zařadit první nebo druhý rychlostní stupeň. Nakonec to dopadne tak, že na MFD problikne 1,2,1,2 a 2. rychlostní stupeň tam už zůstane. Vše bez jakéhokoli škubnutí či vibrací. Budu rád za jakoukoli informaci. Díky. IMG_1821.MOV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Na otáčkoměr ve videu není vidět, ale mně podle zvuku nepřijde, že by při tom převodovka řadila. Dělá to i při manuálním řazení rychlostí nebo při rozjíždění úplně bez plynu. Bez plynu by mělo mělo auto pomalu rozjet a po chvilce přeřadit na dvojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JDaveth Vloženo 6. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 (editace) Děkuji za odpověď. Při rozjezdu bez plynu je vše v pořádku, auto zařadí druhý rychlostní stupeň bez jakéhokoli problému, to samé platí při manuálním řazení. Dnes jsem natočil nové video, na kterém je vidět i na otáčkoměr. Netuším už, čím by to mohlo být. IMG_1831.MOV Editováno: 6. Únor 2021, autor: JDaveth Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Podle otáčkoměru to vypadá, že až do prvních 2000 ot/min je zařazená pouze jednička, přestože se od cca 1270 ot/min vystřídá na displeji D2, D1, D2. Po zařazení dvojky spadnou otáčky na 1600 ot/min a při 2200 ot/min se řadí D3. Co způsobuje nesoulad mezi displejem ukazujícím zařazenou rychlost a skutečně zařazenou rychlostí je otázka. Mohla by to být nepřesná funkce některého ze snímačů dráhy převodových stupňů v mechatronice. Je ale zvláštní, že se při rozjezdu bez plynu ani při ručním řazení to samé neprojevuje. Jak se chová převodovka v poloze S? To se řadí na dvojku podstatně později. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JDaveth Vloženo 6. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Dnes jsem testoval chování převodovky i v poloze S, kde se taktéž neprojevuje popisované chování. První rychlostní stupeň se drží do vysokých otáček a následně převodovka řadí další rychlostní stupně. V mechatronice se již opravovala trhlina v závitu tlakového zásobníku, myslíte, že by bylo možné vyměnit i Vámi zmíněné snímače? Dle mého názoru by se toto chování neprojevovalo, kdyby převodovka řadila druhý rychlostní stupeň o něco málo později a nesnažila se jej řadit co nejdříve, možná by pomohla úprava bodů přeřazení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 To opravdu nevím, jestli je to možné. Chtělo by to nějakého specialistu na automatické převodovky s dlouhou praxí. Já jím nejsem. Chtělo by to ještě překontrolovat diagnostikou, nehlásí-li převodovka nějaké chyby. To by mohlo napovědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JDaveth Vloženo 25. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2021 Tak jsem se dnes vrátil ze servisu s tím, že dle diagnostiky je vše v pořádku. Servis má ale podezření na vadné solenoidy v mechatronice. Každopádně nikdo není schopen na 100% říci, čím je toto chování způsobeno. Při akceleraci se nyní stává, že se ozve rána a auto se zhoupne (kopne), po uvolnění plynového pedálu a jeho opětovného sešlápnutí s prodlevou -+3s je vše opět v pořádku. Toto chování se projevuje nahodile. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JDaveth Vloženo 25. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2021 Ještě dodám, že při tom "zaškubání" se v diagnostice objeví toto: P2293 Raw code: 2293 ECU: Řídicí jednotka motoru Stav: Nevyřízené OBDII: Fuel pressure regulator 2 - performance problem ============2============== 2838 Raw code: 000B16 ECU: 01. Řídicí jednotka motoru Stav: Nevyřízené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Test nebyl dokončen během tohoto provozního cyklu Skoda: Solenoid valve Servotronic-N119; Solenoid valve for Servotronic-N119 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.