Adam566 Vloženo 1. Červen 2021 Sdílet Vloženo 1. Červen 2021 Zdravím, mám problém s propojením Škoda Connect a auta. Auto jsem měl propojené s aplikací a všechno fungovalo jak mělo, nějak se mi ale podařilo můj účet smazat v autě. Tak jsem se chtěl znova přihlásit, v aplikaci mi to normálně vypsalo aktivační kód, akorát když kód zadám v autě, tak mi to napíše “Registrace neúspěšná. Zkuste znovu.” Nemáte prosím někdo nějakou radu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
#Monkey Vloženo 1. Červen 2021 Sdílet Vloženo 1. Červen 2021 Jo, zkusit to znova :-D Pokud se to smazání účtu a následný pokus o další registraci udělá moc rychle, tak to nefunguje... Taky jsem s tím měl problémy, ale když člověk chvilku počká, tak se to vzpamatuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.