Adam566 Vloženo 1. Červen 2021 Vloženo 1. Červen 2021 Zdravím, mám problém s propojením Škoda Connect a auta. Auto jsem měl propojené s aplikací a všechno fungovalo jak mělo, nějak se mi ale podařilo můj účet smazat v autě. Tak jsem se chtěl znova přihlásit, v aplikaci mi to normálně vypsalo aktivační kód, akorát když kód zadám v autě, tak mi to napíše “Registrace neúspěšná. Zkuste znovu.” Nemáte prosím někdo nějakou radu? Citovat
#Monkey Vloženo 1. Červen 2021 Vloženo 1. Červen 2021 Jo, zkusit to znova :-D Pokud se to smazání účtu a následný pokus o další registraci udělá moc rychle, tak to nefunguje... Taky jsem s tím měl problémy, ale když člověk chvilku počká, tak se to vzpamatuje. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.