TheBillOfficial Vloženo 28. Červen 2021 Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 Ahoj, to si takhle jedu městem a semaforu koukám, ručička oleje na červený a kouř z motora. Zastavím, otvírám kapotu a v nádobce se vaří, téměř vystřikuje, ze spodní tlusté hadice začalo prosakovat a kapat na kabeláž a převodovku. Kouř šel jak z víčka od oleje tak z nádobky. V tu chvíli jsem nevěnoval pozornost zdali se točila sahara ale mám tušení že ne. Musel jsem nouzově dojet zpátky domů a zde nádoba praskla. Nicméně, před mým servisem, to jest výměna svíček a cívky, byla chladicí kapalina cca 1cm pod minimální ryskou. Čím mě potěšíte? Termostatem nebo těsněním pod hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheBillOfficial Vloženo 7. Červenec 2021 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2021 Byl prasklý termostat, respektive tak, že nepouštěl. Nový komplet termostat však nepomohl a nyní se začala objevovat mírná emulze, takže zřejmě také prasklé těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 8. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2021 Ano prasklý a zároveň nefunkční termostat ti kapalinu nepouštěl přes velký okruh a proto si to hodně ohřál. Těsnění pod hlavou, už asi bylo načaté a tohle ho asi dodělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.