Radek cesal Vloženo 12. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2021 Zdravím. Potřeboval bych poradit. Mám Superba 2 125kw 2009 automat. Před časem mi přišla chyba motoru vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu, než jsem to nechal opravit přišla další a to filtr pevných částic. Následně vůz šel do nouzového režimu. Zjistili jsme že teče olej z turba. Nechal jsem Turbo vyměnit a filtr vyčistit. Chyba čidla teploty pořád nebyla odstraněna. Po nějaké době se opět filtr resp. Chyba filtru opět objevila. V dpf mi řekli nejprve odstranit chybu čidla. Tak jsem to nechal udělat s tím že to stím souvisí. Následně mi bylo u firmy dpf zdeleno, že bude nejspíš vadný EGR ventil. Ale žádná z pěti diagnostik nikdy nevyvodila chybu Egeru. A že prý po výměně Egeru vůz projedou jestli probíhá regenerace. Moc tomu nerozumím ale nejsem si jist jestli výměna Egeru pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 21. Květen 2022 Sdílet Vloženo 21. Květen 2022 (editace) při kolika cca KM , se vam odporoučel EGR ? sem defakto na 193tkm a je to tu .... nejdřív spirála , pak motor , takže ikdyž to postupně zase pozhasínalo a semtam se oběví , tak se chystám na výměnu , což je logický řešení (?) .... vaše postřehy , díl - výměna - finance ? neptám se ohledně vrtání kolene , ale čistě ze zvědavosti , protože postup už je nastaven Editováno: 21. Květen 2022, autor: HANZTD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 21. Květen 2022 Sdílet Vloženo 21. Květen 2022 V mém případě 205 tis. km. Motor 2.0 TDi, CFGB, 125 kW, RV 2010. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.