Přejít na obsah

Dpf, EGR


Radek cesal

Doporučené příspěvky

Zdravím. Potřeboval bych poradit. Mám Superba 2 125kw 2009 automat. 

Před časem mi přišla chyba motoru vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu, než jsem to nechal opravit přišla další a to filtr pevných částic. Následně vůz šel do nouzového režimu. Zjistili jsme že teče olej z turba. Nechal jsem Turbo vyměnit a filtr vyčistit. Chyba čidla teploty pořád nebyla odstraněna. Po nějaké době se opět filtr resp. Chyba filtru opět objevila. V dpf mi řekli nejprve odstranit chybu čidla. Tak jsem to nechal udělat s tím že to stím souvisí. Následně mi bylo u firmy dpf zdeleno, že bude nejspíš vadný EGR ventil. Ale žádná z pěti diagnostik nikdy nevyvodila chybu Egeru. A že prý po výměně Egeru vůz projedou jestli probíhá regenerace. Moc tomu nerozumím ale nejsem si jist jestli výměna Egeru pomůže. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

při kolika cca KM , se vam odporoučel EGR 

sem defakto na 193tkm a je to tu .... nejdřív spirála , pak motor , takže ikdyž to postupně zase pozhasínalo a semtam se oběví , tak se chystám na výměnu , což je logický řešení (?) .... 

vaše postřehy , díl - výměna - finance ? neptám se ohledně vrtání kolene , ale čistě ze zvědavosti , protože postup už je nastaven 
 

Editováno: , autor: HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...