Kam Vloženo 16. Listopad 2006 Vloženo 16. Listopad 2006 Dobrý den, chtěl jsem na FRS pořídit nové tlumiče, nejlépe Kayaba nebo Koni. V mém servisu mně sdělili (po celodenním hledání), že ŽÁDNÝ druhovýrobce tlumiče pro FRS nevyrábí. Nevíte o tom něco bližšího? V katalogu Kayaba je uvedena Fabia 1,9TDI, ale dodavatelé tvrdí, že to není pro FRS vhodné, tak nevím. Máte někdo zkušenosti s neorig. tlumiči ?? Díky za informace. Citovat
MELLO Vloženo 16. Listopad 2006 Vloženo 16. Listopad 2006 Mluvil jsem se svým " mechošem" a tlumiče všechny 4 origo se vejdou do 10.000tis, bez práce, takže to je pohoda. Citovat
Kam Vloženo 18. Listopad 2006 Autor Vloženo 18. Listopad 2006 Mně nešlo ani tak o levnější řešení, jako spíš o kvalitnější tlumiče... Citovat
Grygy Vloženo 18. Listopad 2006 Vloženo 18. Listopad 2006 Jdou tam dat Monroe Sporty.Cenove vyjdou skoro nastejno jako origo, ktere jsou taky monroe=)) Citovat
sebo Vloženo 18. Listopad 2006 Vloženo 18. Listopad 2006 KAM: Mně nešlo ani tak o levnější řešení, jako spíš o kvalitnější tlumiče... Velmi by mně zajímalo co si autor představuje pod tím kvalitnější... Myslím, že má na mysli spíš tlumiče s jinou charakteristikou. Já osobně si myslím, že speciálně u Frs, kde moc málo lidí (majitelů těchto vozů)má zkušenost s jiným naladěním podvozku, se nemůže na první pokus jen tak podařit koupit tlumiče které mi budou 100% vyhovovat, ledaže bych si to vsugeroval: tak teď si koupím nové tlumiče jiné značky a bude to super... Mluvím z osobní zkušenosti kdy jsem mnohokrát měnil tlumení a pružiny u své 1.4 a nikdy jsem nebyl spokojený, buď to bylo super ve vyšších rychlostech ale při jízdě ve městě to bylo nervozní a byl jsem přiváděn k šílenství neustálými pohyby karoserie, na každé vlnce a záplatě auto chodilo nahoru a dolů a nebo to bylo opačně,poměrně klid ve městě a vůbec při pomalé jízdě, ale při ostré jízdě to ujíždělo a nebo odskakovalo apod. Právě ten kompromis mezi těma dvěma stavy je cíl automobilek při nastavování tlumení a hlavně věnují tomu spoustu času a mají k dispozici mnoho variant tlumičů a pružin, které jsou už předpřipravené ze simulací a výpočtů na počitačích. Chci tím říct, že nevěřím, že v amatérských podmínkách lze prostou výměnou tlumičů a ponecháním pův.pružin dosáhnout hned napoprvé stavu, kdy můžu s klidem říct, je to lepší než série ve všech jízdních režimech. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.