Přejít na obsah

Špatná vývěva nebo posilovač ?


Jirasek248

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás všechny :D, potřeboval bych poradit.

Mám postarší diesel (cdi - ne škodovku teda) a při druhém sešlápnutí brzdy je o hodně tvrdší, a dlouho trvá než se vakuum "doplní". Z mého měření: při nastartovaném motoru, turbo a EGR od vacua odpojeno, a k vývěvě připojeny paralelně posilovač a měřák - normálně je tlak něco kolem -0,87 bar, při vyšlapání vacua pedálem až do tvrda je tam nějakých -0,3bar a zpátky na -0,8bar se "plní" kolem 9-10 vtěřin, což mi připadá dost dlouho, tak se chci zeptat, jestli si myslíte že je to normální, nebo je vývěva na výměnu.

PS: Po vypnutí motoru, se tlak ustálí na zhruba -0,7bar a neutíká. Nikde nic nesyčí, ani v motor. prostoru ani kolem pedálů.

Děkuji Vám za rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...