Jirasek248 Vloženo 13. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2021 Zdravím Vás všechny :D, potřeboval bych poradit. Mám postarší diesel (cdi - ne škodovku teda) a při druhém sešlápnutí brzdy je o hodně tvrdší, a dlouho trvá než se vakuum "doplní". Z mého měření: při nastartovaném motoru, turbo a EGR od vacua odpojeno, a k vývěvě připojeny paralelně posilovač a měřák - normálně je tlak něco kolem -0,87 bar, při vyšlapání vacua pedálem až do tvrda je tam nějakých -0,3bar a zpátky na -0,8bar se "plní" kolem 9-10 vtěřin, což mi připadá dost dlouho, tak se chci zeptat, jestli si myslíte že je to normální, nebo je vývěva na výměnu. PS: Po vypnutí motoru, se tlak ustálí na zhruba -0,7bar a neutíká. Nikde nic nesyčí, ani v motor. prostoru ani kolem pedálů. Děkuji Vám za rady :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.