mpatrikm Vloženo 20. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2021 Zdravim.Nebudem to opisovat vsetko do podrobna no kvoli vysokym HC 122 som nepresiel emisnou s BSE 2005.Tak ma okamzite napadlo prehodit motor z oct I BFQ.Napohlad identicke motory. Tak som to riskol,aj ked som vedel ,ze napr.starter bude inak vzdialeny budem vracat motor BSE naspat. Az po uplnom rozobrati som zistil nasledovne. Bloky motora su identicke maju rovnake oznacenie. BFQ maju sirsi zotrvacnik,takze musel som ich medzi sebou zamenit. Oct II ma spojkove lozisko no Oct I ho nema kedze ide tycka cez prevodovku. Vymena vacky ,kedze BFQ ma normalnu. Otvor na hlave pre chladenie je rovnaky akurat BSE pouziva len dva sruby. Termostat a vyvod do expansky su rovnake no inak posunute. drziak alternatoru a klimakompresoru je na BSE mensi no montuje sa rovnako. Sanie a RJ musi sediet podla kodu motora. Zvysok teda senzory kluky vacky oleja klepania su rovnake.akurat cidlo kvapaliny je ine no otvor prenho je rovnaky. Tymto som Vam len chcel napisat ,ze ak kupujete nieco na BSE mozete pozerat aj BFQ BGU staci zachovat tych par odlisnosti. Nasledne po zmontovani som presiel emisnu na HC 42. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.