Basoun Vloženo 6. leden 2022 Vloženo 6. leden 2022 Dobrý den. Vlastním vozidlo Škoda Superb 2.0 tdi 140 kw, r.v. 2015 DSG 4x4. Několikrát se mi stalo, že během jízdy při nízkých otáčkách okolo 1500 začne vozidlo cukat. Když přidám plyn a zvýší se otáčky tak to přestane. A dále když přijíždím do křižovatky úplně nezastavím a chci se znova rozjet, je tam zařazený 2 rychlostní stupeň , tak to také cukne , Toto se neděje pravidelně jen někdy. Děkuji za každou radu která mi pomůže. Citovat
Basoun Vloženo 6. leden 2022 Autor Vloženo 6. leden 2022 Na diagnostice závada nízký tlak paliva. na doporučení - Vyměněn palivový filtr, přidána aditiva do nafty a stále stejné. Citovat
Basoun Vloženo 7. leden 2022 Autor Vloženo 7. leden 2022 Děkuju zajedu do servisu a zkusím nechat proměřit tlak. Citovat
Jirkamat Vloženo 11. Květen 2022 Vloženo 11. Květen 2022 Zdravím všechny a prosím o rady, nebo názory. Motor mi začal v posledních dnech dělat starosti. Zbruba jednou za dva dny začne při pomalejší jízdě cukat, někdy i chcípne. Je to nepříjemné škubání, zkoušel jsem v tento moment i vyřadit DSG na neutrál a otáčky skákaly, klesaly. Po zhruba hodině takové jízdy, kdy jsem raději i zastavil začal motor zase normálně fungovat. Tohle se opakovalo za poslední týden už několikrát, mezi tím auto najelo třeba 2tis km. V průběhu toho týdne jsem začal problém řešit.. Diagnostika - neukázala nic (ve škodovce) Vstřiky - dle diagnostiky ve škodovce v pohodě Pal. čerpadlo - ve škodovce v pohodě Filtry vyměněny Do nafty jsem nalil přípravek na "detox" motoru a vyčištění vstřiků. Citovat
Sadonovyc Vloženo 26. Květen 2022 Vloženo 26. Květen 2022 Dobrý den. Zkontrolujte jestli neni v sacim potrubi dirka. Citovat
Paul132_cze Vloženo 20. Duben 2024 Vloženo 20. Duben 2024 Zdravim, jak se podarilo problem vyresit? Nyni mam neco podobneho a jsme vsichni bezradni. Dokonce autorizovany servis si nevi rady. Diky moc Citovat
Vlady25 Vloženo 8. Ledna Vloženo 8. Ledna (editace) Zdravim neriesil niekto problem s trhanim motora? Ide o superb 3 sportline 2.0 tdi 140kw 4x4 DSG6 najazd 184000km. Auto sem tam za jazdy trhne raz dvakrat, nerobi to praviedelne je to len pri zahriatom motore az po cca 50km a skor pri nizkych otackach do 2000. Na D prevodovke to robi podstatne viac na S skoro vobec. (dnes pri 180km ceste to spravilo len raz). Nespozoroval som pokles vykonu ani zvyseny spotrebu, auto ide normalne akurat idem menit olej v DSG mam nabehane 60000 na oleji. Zacalo to po natankovani Vervy ale odvtedy som sa vratil k omv maxmotion a vyjazdene 3 nadrze. Diagnostika teda len vypis chyb cisty. Na volnobeh ziadne trasenie ani kolisanie otacok nie je. Editováno: 8. Ledna, autor: Vlady25 Citovat
mario2016 Vloženo 17. Května Vloženo 17. Května Dobrý večer, mám zcela stejný problém jako Vlady25 na Škoda Superb 3 2.0 TDI 140 kW4x4 DSG6 (nájezd 182000 km). Vůz začal nepravidelně za jízdy, ať už na rychl. stupeň 4 ve městě při rychlosti 50 km cca 1400 ot. nebo i při jízdě po dálnici na rychl. stupeň 6 při 2200 otáčkách a rychlosti 120-130 km za jízdy škubat/trhat, jakoby se přerušil přívod paliva na půl vteřiny. Ve městě jednou dokonce zcela zhasl. Provedena diagnostika v servisu, absolutně bez závad. Vyměněný olej v DSG, všechny filtry včetně palivového, pravidelně servisovaný, olej v motoru se mění po max. 15000 km, nové rozvody, vodní pumpa ve 150000 km atd.. Zkouška tankování nafty i jinde, naposledy prémiová nafta u OMV, takže to bude něčím jiným. Na volnoběh žádný problém ani pokles otáček, starty bez problémů, nová baterie. Má někdo nějaký nápad, kde může být příčina? Zkouším i jiný servis. Děkuji Citovat
Vlady25 Vloženo 17. Května Vloženo 17. Května (editace) Ja som vymenil snimac klukoveho hriadela a je po probleme ale odporucam aj skontrolovat kabelaz ja som mal zaoxidovany konektor do riadiacej jednotky ktory je nestastne pod nalievacim hrdlom vody do ostrekovaca Editováno: 17. Května, autor: Vlady25 Citovat
mario2016 Vloženo 18. Května Vloženo 18. Května Ještě dotaz, je to složité vyměnit? Přestávám věřit servisům (ani autorizovaný servis si neví rady, to už je na pováženou). Nějaké foto případně schéma náhodou prosím nemáte? Tuším, že je to někde u olejového filtru ze spodu? Děkuji ještě jednou. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.