Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte.

Mám Octaviu 1 2000 66kw AGR. 

Octavia nemala ťah a myslel som si že to bolo kvôli turbu. Začalo mi tiecť naftové čerpadlo ktoré bolo vymenené už za origo čo tam bolo predtým a začalo tiež tiecť. To origo som dal pretesniť. Medzitým som ale vymenil 66 vstreky za vstreky z 81kw. Po výmene malo auto konečne ťah ale motor "cukal" na voľnobehu keď som napríklad zastavil na semafore alebo križovatke a po chvíli to prestalo. Vstreky som preto vrátil originálne aby som zistil či to je kvôli nim. Motor už bežal v poriadku ale keď som tiež zastavili na semafore alebo križovatke cukal 2 3 sekundy a prestal. Viete mi prosím poradiť prečo sa to deje? Dočítal som sa že treba pri výmene za silnejšie vstreky nastaviť voľnobežnú dávku, ale prečo to potom robilo aj pri origo vstrekoch? Prosím o pomoc. Ďakujem

 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj som rád že sa aspoň niekto ozval. No už je to nastavené bol zle nastavený predvstrek aj keď sme boli celý čas na tom že bol nastavený dobre a nakoniec sme zistili že hodnota je 120 takže tak.😅

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...