MaF Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Zdravím, sleduji toto fórum již od koupě své první Octavie tj. asi půl roku. Škoda Octavia Combi, RV 2003, MR 2004, 1,6i, motor BFQ. Dovoz Německo. Najeto cca 60000 km. Nebyl vážnější problém, až na výměnu brzdového spínače což se hlásilo jako porucha EPC. 700 Kč a za 10 minut se jelo. Až v sobotu přijdu k autu a nejde odemknout dálkovým na klíči a cosi pod kapotou hučí. Jely oba dva ventilátory – chlazení i klima a pod palubovkou něco pravidelně cvakalo – asi nějaké relé. Baterka mlela z posledního, tak jsem ji hodil na nabíječku a doufal, že se přes noc auto vzpamatuje. Nebyl vůbec důvod pro zapnutí ventilátoru. Manželka přijela z práce cca 2 km, takže se auto nestihlo pořádně zahřát a klimu taky nezapínala. Vodu jsem zkontroloval a OK. Ráno po zapojení samozřejmě žádna změna, oba ventilátory jely na plný výkon, ale relé pod palubovkou necvakalo. Nepomohlo ani nastartovat a zapnout a vypnout klimu. Začali jsme tedy s bráchou hledat pojistku pro ventilátor, ale nenašli. Ventilátory mám teď odpojené na konektoru, s autem se dá v pohodě jezdit, žádná kontrolka nesvítí, teplota ukazuje. Dneska jdu na VAG, ale jenom pro kontrolu se ptám taky tady, kde může být chyba. Hledal jsem tady na fóru, ale podobnou závadu jsem nenašel. Děkuji za odpovědi, snad jsem na něco nezapomněl. Dodávám že klima ja manuální A/C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milinek Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Vidím asi jen dvě možné příčiny... Buď se porouchal permospinač, nebo bitron..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaF Vloženo 13. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 Bohužel netuším co to je bitron. Na VAG jsem byl - cca 20 chyb, ale všechny pravděpodobně způsobené postupným vytahováním pojistek při marné snaze zastavit ventilátory. Chyby vymazany a uvidíme dnes. Jak se tak procházím dílenskou příručkou, tak mě napadá vadná řídící jednotka ventilátoru. Je to možné? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milinek Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 No bitron je ta jednotka co ovládá ty ventylátory.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaF Vloženo 13. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 Podle popisu je ta řídicí jednotka ventilátoru (bitron) někde pod autobaterií. Dostanu se k ní, aniž bych musel rozebrat půl auta? Jde o to jestli to můžu s kolegou jednoduše prohodit a tím vyzkoušet pro jistotu než jí koupím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaF Vloženo 14. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 Takže odpovím pro ostatní. Přístup je hodně špatný, ale po vyndání baterie se to trošku zlepší. Byla to vadná řídicí jednotka ventilátoru. 1000 Kč na šroťáku. Zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiibald Vloženo 24. Září 2008 Sdílet Vloženo 24. Září 2008 (editace) Čaues lidi, potřeboval bych poradit dnes jsem přijel z nákupu a ejhle vypnu motor a oba ventilátory na chladiči stále jedou a to i po 15 minutach. Když po této době otočím líčkem vidím že je "ručička teploty" jako při studeném motoru a motory stále jedou. Mám O1 r.v. 1999 motor AHF klimatronic 1.9 TDi 81KW. Odpojil jsem tedy alespoň konektor abych mohl jezdit. Prosím o radu. Nebo zda se to někomu nepřihodilo. Editováno: 24. Září 2008, autor: wiibald Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 asi cidlo chladici kapaliny zkus ho odpojit,nebo na vag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 koukni na pojistku klimatizace na boku palubky, je tam 10A, číslo si nepamatuji , myslím č.16, pokud bude vypálené, tak to stále poběží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilis1 Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 Tak ja to mam taky a zjistili ze cidlo to neni tak zkousi termostat ,dnes si pro to jdu tak ti napisu co to je . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marys Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 Pod baterii jsou hlavní relátka ventilátoru zkus na ně mrknout popř. vyměnit, řešil jsem podobný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MUZIKA Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 Zdravím , v servisu škoda mě řekli ať si toho nevšímám,že je to v pořádku. Já ale nevěřím. mám vuz škoda octavia 1 combi ,75 kw,rv .2003. Mám dotaz ohledně neustále běžících 2ventilátorů až při nastartovaném motoru. El. klimatronic je vyplý a oba se hned točí i při nula celsia a nevypnou. U novější octavie se švagrovi netočí ani 1 vrtule. Mám tam vadu ? VAG mě nic nekazuje. 1ks L ventilátor jsem aspon rozpojil ručně. Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 (editace) Mě oba běžely při nezapojení svorkovnice u termostatu a taky jsem tady kdysi četl o dochlazovací jednotce Editováno: 6. Únor 2022, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attovidecz Vloženo 1. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2023 (editace) U me konecne vyreseno. Octavia 1. Po odpojeni vsech cidel stale bezeli ventilatory. Zjistil jsem poskozene kabely u konektoru k rele co je pod baterkou. Vymenil jsem cely konektor a uz nespina pri studenem startu. Editováno: 1. Říjen 2023, autor: attovidecz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.