Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

máme doma Octavii II, 1.6 TDI 77kW CR r.v. 2012 (motor CAYC). V sobotu jsme se s rodinou vrátili z výletu, zaparkovali a dnes, v pondělí, auto z ničeho nic nejede. Nastartuje, asi 1 až 2 vteřiny běží hladce na 1000 ot./min a najednou začne motor kuckat, otáčky klesat až zdechne. Mezi tím vůbec nereaguje na plyn. Hned jak zdechne zase nastartuju a zase, 1 - 2 vteřiny hladce, kucká, zdechne. Můžu to udělat klidně 10x za sebou.

 

Přijde mi, jako by nedostával naftu. Podezíral jsem naftový filtr, vyměnil ho a nepomohlo. Ostatně ten starý nebyl ve špatném stavu.

 

Diganostiku neudělám. Mám sice VAG a kabel, ale jen KKL a ten už rok výroby 2012 nedá. No a ani si na diagnostiku nikam nedojedu 🐵

 

S motorem CAYC nemám žádné zkušenosti. Do teď jsme jen tankovali a servisovali a bez jediného problému.

 

Neměli byste nějaký tip? Můžu nějak zkontrolovat čerpadlo v nádrži jestli dobře tlačí? Jsem elektrotechnik, tak zvládnu dost, ale nevím, kde začít.

  • Autor

Tak já nevim, auto zase jede.

 

Vyndal jsem čerpadlo z nádrže, prohlídnul ho a namontoval zpět. Připojil na baterku a vyzkoušel, jestli čerpá, jen přes hadičku do flašky. Úplně parádně. Připojil jsem odtok na okruh nafty k motoru a díval se, jestli se nafta vrací. Průtok pomalejší, ale vracela. Pak jsem zapojil i zpětný přítok na čerpadlo a nechal ho minutku běžet zase jen na baterku. Připojil zpět konektor, zadekloval a na první pokus nastartoval.

 

Že by bylo zaseklé? Nebo blbý kontakt?

 

Moc se mi tohle řešení nelíbí, když jsem nenašel čím přesně to bylo.

Mne keď odchádzalo čerpadlo na Octavii II tak mne to robilo po dlhšej jazde, naraz zhaslo a musel som cca minutu počkať kym sa dalo znova naštartovať, alebo dlhšiu trasu na tempomate a keď som pridal tak sa zakuckalo. Možno skôr bude chyba v elektrike než samotnom čerpadle.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak nakonec EGR. Hajzl jeden :o)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.