Listopad 20, 200618 r Brumla: To víš, doba monitorů s VGA rozlišením je už doufám za námi... Spis slo o to, ze nekdo muze byt pripojen pres telefon nebo limitovane pripojeni, a tento velky obrazek ho pekne zahlti. Brumla: Takto jsi to myslel? Taky a potom že lze jednoduše ze sejmutýho obrázku vybrat jen to podstatný. "Vytisknu" do pdf, "sejmu snimek", vlozim do "malovani" a je to. Kdyz by byl vetsi, nez povoleny, pouziji IrfanView.
Listopad 20, 200618 r me se libi ten napis Octavia, hlavne posledni dva znaky jsou super Tak nevim, ja to ctu jako SKODA, OCTAVIA je vpravo a motorizace pod tim koukas na stejnou fotku co ja nebo jsem zase nepochopil vtip? Koukal jsem na tento: Podáno: 20.11.2006, 12:01 Omluva, jestli znas cinstinu, ale bylo to mysleno jako vtip. prave ze cinsky neumim, proto jsem to nepochopil
Listopad 20, 200618 r Doufám, že se budou dát koupit ty čínský nápisy, to bude libovka 1,8 Turbo? No jo všichni tady diskutují nad nápisem ,ale to hlavní co bude mit pod kapotou je nezajímá. To bude urcite nova 1,8 co dělá ted Audi. Ma přimé vstrikovaním paliva. Okukoval jsem ho v Paříži. To bude zajímavý motor.
Listopad 20, 200618 r Tak jsem trochu googlil a: The Octavia from Skoda will be manufactured at Volkswagen's joint venture with Shanghai Automotive Industry Corp at the beginning of next year. The compact sedan is Skoda's first model to be made in China. The sedan was developed on Volkswagen's PQ35 platform along with the Volkswagen Sagitar, which is being produced at the German group's other venture in China. The Octavia will be equipped with Volkswagen's most advanced 1.8-litre turbo FSI engine and six-speed Tiptronic gearbox. It will sell for 180,000 yuan (US$22,800) to 220,000 yuan (US$27,800). Zdroj Upraveno Listopad 20, 200618 r od George Couser
Listopad 20, 200618 r Jinak Passat, teda ehm Magotan má tu 1.8 taky: The Volkswagen Magotan will be produced at the German carmaker's joint venture with First Automotive Works Corp in Northeast China in the first half of next year. The Magotan, developed on Volkswagen's PQ46 platform, will be equipped with a 1.8-litre turbo FSI engine and a six-speed automatic gearbox. The engine can produce a maximum power of 118kw/6,300rpm and offers a maximum torque of 250Nm/2,500-6,000rpm. The model is 4,765 millimetres long, 1,820 millimetres wide and 1,472 millimetres high. It has a 2,709-millimetre wheelbase. Upraveno Listopad 20, 200618 r od George Couser
Listopad 20, 200618 r Ja by som skôr povedal, že to bude praobyčajná 1,8T, nakoľko dole je nápis ESI, nie TSI. A prečo by tam aj dávali nejaké špičkové technológie, keď čína nemá tak prísne emisné normy, ako Európa. Tá anténa, tá je fakt zaujímavá. Ale to by v praxi znamenalo, že bude konečne nové zadné sklo, ktoré bude už v sebe mať drážky pre príjem rozhlasového signálu.
Listopad 21, 200618 r Ja by som skôr povedal, že to bude praobyčajná 1,8T, nakoľko dole je nápis ESI, nie TSI. A prečo by tam aj dávali nejaké špičkové technológie, keď čína nemá tak prísne emisné normy, ako Európa.Tá anténa, tá je fakt zaujímavá. Ale to by v praxi znamenalo, že bude konečne nové zadné sklo, ktoré bude už v sebe mať drážky pre príjem rozhlasového signálu. No dost lidi by radsi 1.8T kterej podle me vice jede a je v lepsim ruceni, nez podle me nepovedenej 2.0 110kW
Listopad 21, 200618 r jojo...už to psal i George Couser i na auto.cz a autoreveu.cz se objevilo...že by to měla bejt právě ta 1.8 TFSI, jsem zvědavej jestli se motor objeví i u nás Upraveno Listopad 21, 200618 r od Georgerob
Listopad 21, 200618 r No jestli už ho jednou zastavěli je velká šance, že ho použijí i u nás. 2,0 110kW není špatnáý motor jen je to proste atmosferák a nejde srovnávat s přeplňovaným motorem. Urcite je lepsi nez 1,6 FSi. No je poznat misto vzniku 2,0 110kW Audi ... 1,6 VW ... ja proste fandim Audi. Upraveno Listopad 21, 200618 r od Mates_XIV
Listopad 21, 200618 r Určite by 1,8 TFSI bola lepšia voľba než 2,0 FSI, ale obávam sa, že bude drahší. Je to principiálne ten istý motor, ibaže u 1,8 bude cenu navyšovať turbo a spol. A že je niečo pod kapotou ešte neznamená, že to bude aj u nás. Myslím, že do Fabií sa dáva aj 1,6-ka, ale len pre niektoré exotické trhy. Ale nie som si istý, či to nie je 1,6 / 55.
Listopad 22, 200618 r Určite by 1,8 TFSI bola lepšia voľba než 2,0 FSI, ale obávam sa, že bude drahší. Je to principiálne ten istý motor, ibaže u 1,8 bude cenu navyšovať turbo a spol.A že je niečo pod kapotou ešte neznamená, že to bude aj u nás. Myslím, že do Fabií sa dáva aj 1,6-ka, ale len pre niektoré exotické trhy. Ale nie som si istý, či to nie je 1,6 / 55. No tak 1,6 se do FabieI určitě nedává. Trošku mi důvěřujte. Informace v hádankách snad něco napoví.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.