Přejít na obsah

Octávka II pro Čínu


roman5a9

Doporučené příspěvky

Brumla: To víš, doba monitorů s VGA rozlišením je už doufám za námi...

Spis slo o to, ze nekdo muze byt pripojen pres telefon nebo limitovane pripojeni, a tento velky obrazek ho pekne zahlti.

Brumla: Takto jsi to myslel?

Taky a potom že lze jednoduše ze sejmutýho obrázku vybrat jen to podstatný.

"Vytisknu" do pdf, "sejmu snimek", vlozim do "malovani" a je to. Kdyz by byl vetsi, nez povoleny, pouziji IrfanView.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me se libi ten napis Octavia, hlavne posledni dva znaky jsou super

Tak nevim, ja to ctu jako SKODA, OCTAVIA je vpravo a motorizace pod tim :D:D

koukas na stejnou fotku co ja nebo jsem zase nepochopil vtip?

Koukal jsem na tento:

Podáno: 20.11.2006, 12:01

Omluva, jestli znas cinstinu, ale bylo to mysleno jako vtip. -_-

prave ze cinsky neumim, proto jsem to nepochopil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufám, že se budou dát koupit ty čínský nápisy, to bude libovka  :D

1,8 Turbo?

No jo všichni tady diskutují nad nápisem ,ale to hlavní co bude mit pod kapotou je nezajímá. To bude urcite nova 1,8 co dělá ted Audi. Ma přimé vstrikovaním paliva. Okukoval jsem ho v Paříži. To bude zajímavý motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem trochu googlil a:

The Octavia from Skoda will be manufactured at Volkswagen's joint venture with Shanghai Automotive Industry Corp at the beginning of next year. The compact sedan is Skoda's first model to be made in China. The sedan was developed on Volkswagen's PQ35 platform along with the Volkswagen Sagitar, which is being produced at the German group's other venture in China. The Octavia will be equipped with Volkswagen's most advanced 1.8-litre turbo FSI engine and six-speed Tiptronic gearbox. It will sell for 180,000 yuan (US$22,800) to 220,000 yuan (US$27,800).

Zdroj

Editováno: , autor: George Couser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak Passat, teda ehm Magotan má tu 1.8 taky:

The Volkswagen Magotan will be produced at the German carmaker's joint venture with First Automotive Works Corp in Northeast China in the first half of next year. The Magotan, developed on Volkswagen's PQ46 platform, will be equipped with a 1.8-litre turbo FSI engine and a six-speed automatic gearbox. The engine can produce a maximum power of 118kw/6,300rpm and offers a maximum torque of 250Nm/2,500-6,000rpm. The model is 4,765 millimetres long, 1,820 millimetres wide and 1,472 millimetres high. It has a 2,709-millimetre wheelbase.
Editováno: , autor: George Couser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som skôr povedal, že to bude praobyčajná 1,8T, nakoľko dole je nápis ESI, nie TSI. A prečo by tam aj dávali nejaké špičkové technológie, keď čína nemá tak prísne emisné normy, ako Európa.

Tá anténa, tá je fakt zaujímavá. Ale to by v praxi znamenalo, že bude konečne nové zadné sklo, ktoré bude už v sebe mať drážky pre príjem rozhlasového signálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som skôr povedal, že to bude praobyčajná 1,8T, nakoľko dole je nápis ESI, nie TSI. A prečo by tam aj dávali nejaké špičkové technológie, keď čína nemá tak prísne emisné normy, ako Európa.

Tá anténa, tá je fakt zaujímavá. Ale to by v praxi znamenalo, že bude konečne nové zadné sklo, ktoré bude už v sebe mať drážky pre príjem rozhlasového signálu.

No dost lidi by radsi 1.8T kterej podle me vice jede a je v lepsim ruceni, nez podle me nepovedenej 2.0 110kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli už ho jednou zastavěli je velká šance, že ho použijí i u nás. 2,0 110kW není špatnáý motor jen je to proste atmosferák a nejde srovnávat s přeplňovaným motorem. Urcite je lepsi nez 1,6 FSi. No je poznat misto vzniku 2,0 110kW Audi ... 1,6 VW :o ... ja proste fandim Audi.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určite by 1,8 TFSI bola lepšia voľba než 2,0 FSI, ale obávam sa, že bude drahší. Je to principiálne ten istý motor, ibaže u 1,8 bude cenu navyšovať turbo a spol.

A že je niečo pod kapotou ešte neznamená, že to bude aj u nás. Myslím, že do Fabií sa dáva aj 1,6-ka, ale len pre niektoré exotické trhy. Ale nie som si istý, či to nie je 1,6 / 55.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určite by 1,8 TFSI bola lepšia voľba než 2,0 FSI, ale obávam sa, že bude drahší. Je to principiálne ten istý motor, ibaže u 1,8 bude cenu navyšovať turbo a spol.

A že je niečo pod kapotou ešte neznamená, že to bude aj u nás. Myslím, že do Fabií sa dáva aj 1,6-ka, ale len pre niektoré exotické trhy. Ale nie som si istý, či to nie je 1,6 / 55.

No tak 1,6 se do FabieI určitě nedává. Trošku mi důvěřujte. Informace v hádankách snad něco napoví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...