Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím o radu. Mám octavku 2.0 tdi 103Kw bkd a za studena má vibrace motoru, bylo mi řečeno že je to špatný setrvák, ale ono to po výměně dělá stále.

  • 2 měsíce později...

zdravim koukni na sylen blok motoru a převodovky,,,,

  • Autor

zdravim koukni na sylen blok motoru a převodovky,,,,

Zdravím, ten je o.k., mám tam nový setrvák, vstřiky a stále za studena se motor rozklepe u benzína bych řekl, že vynechává jeden válec, ale u nafty nevím a ještě při těch vibrací se ozívá nějakej rachotivej zvuk, ale nikdo neví co to je?

U 1,9 jsem měl něco podobného, byly to vstřiky. Já je měl zanesené kvůli dlouhé odstávce auta... To mi bylo řečeno teda. :-)

  • Autor

No ty tam jsou nový, tak že jsem z toho už unavenej. Ještě jedna věc co se mi tam dějě je ta, že se mi ztratí chladící kapalina, ale záhadným zpúsobem se mi vrátí do nádobky a to když povolím víčko nádržky za chodu motoru.

hm tak to je dost divne,,,,napada mě ješte hlava valcu,, otkut jste,,, vyborny servis je ve Frenštatu pod Radhoštěm Auto Lukaš,,,, Super opravaři

  • Autor

Jsem z Teplic já se dříve spoléhal na autorizovaný servisi, ale od té doby co jsem dal 18000,- za kompresor klimatizace a z cela náhodou mi opět klimatizace za půl roku nešla a kamarád co dělá klimy mi tam vyměnil chladič odzkoušel ten starý kompresor a zdělil mi, že je v pořádku tak nějak servisům již nevěřím. No ona je to stejá pohádka i s tím setrvačníkem a vstřikama, kterou my diagnotikovali ve škodě a ono auto dělá stále to samé jsem už z toho dost nasranej, protože se mi zdá, že akorád z lidí tahaj prachy. A když náhodou jim dete dát reklamaci, že vám tam vyměnily věci za 60000,- a auto dělá to samé tak jem pokrčí rameny a že by zkusily vyměnit tu hlavu válců samozřejmě si opravu musím zaplatit. Měl jsem jen otázku co když to tím nebude, tak odpověd byla co asi jiného. Známej mi říká, že se mám na to vykašlat a jezdit dokud to jezdí prý se to projeví a že se tyto motory dají sehnat cca kolem 40000,- zánovní i se servisní hystorií(zrovna věděl o motoru najeto 40000km i se serviskou) tak co radíte? Bojím se je aby to nebyla blbost za 1000 a já kuli tomu třeba zničil zbytečně motor.

No ty tam jsou nový, tak že jsem z toho už unavenej. Ještě jedna věc co se mi tam dějě je ta, že se mi ztratí chladící kapalina, ale záhadným zpúsobem se mi vrátí do nádobky a to když povolím víčko nádržky za chodu motoru.

to je normální vlastnost, teda pokud nezmizí po minimum

ja bych volal přimo Řediteli Škodovky,,,,,

  • 3 týdny později...

Zdravim, resil jsem take neco podobneho ... jak presne si ti to projevuje, ty vibrace jsou pri volnobehu nebo pri urcitych otackach, kdyz je motor v tahu?

  • Autor

Zdravím ty vibrace jsou při volnoběku a dříve se projevovali za stuena, ale po výměně setrváku a vstřiků jsou už i za tepla

  • 3 týdny později...

Me se vibrace projevovali take at byl motor studeny ci teply, prevazne se to stavalo, kdyz jsem nekde prudseji dobrzdoval, pak jakmile jsem stal motor se chvel. Kolikrat se to zas stalo hned po nastartovani, ale nebylo to pravidlem. Po nejakem case jsem ale zacal pozorovat i vibrace pri jizde, respektive pri zrychlovani. Zkousel jsem se ptat v servisu a vzdy mi bylo receno, ze je to vadny setrvak. Moc se mi to ale nezdalo, protoze toto chveni motoru nebylo doprovazeno zadnym specifickym zvukem z oblasti setrvaku a navic chveni nebylo pravidelne (nekdy sel motor bezvadne). Pak jsem ale narazil na jednoho sikovneho servisaka :-) a ten mi rekl, ze to bude delat tesneni vstriku. Pretesnil mi je tedy a od te doby jde motor bezvadne (az se mi nechtelo verit, ze by to mohla byt jen takova malickost). Ty jsi ale psal, ze mas vstriky menene, tudiz urcite i nove tesneni. Nekdy je pry ale take mozne, ze je dosedaci plocha vstriku v hlave otlacena, v servisu to pry pak resi vymenou hlavy (nechce se mi ale verit, ze by i toto nemelo jine reseni, nez je vymena hlavy). Tolik muj postreh. Je mozne, ze tvuj problem je treba v necem jinem, tohle co pisi je jen moje zkusenost.

  • 1 rok později...

No ja mam podobny problem akurat s rozdielom ze nezalezi na teplote. Zalezi len ci pritlacim na plyn alebo jazdim velmi s citom alebo ci idem do kopca. Jednoducho ked motor dostava zabrat taksa chveje volant ako keby boloo trafene koleso no a chveje sa aj kabina. Vstreky su preisene, kinetaky vymenene vsetky 4 aby nahodou nebol ci vnutorny alebo vonkajsi zly, kolesa prevazene, vymeneny zadny silentblok lebo bol dotrhany a stale to robi. Navyse ked pridam na 2 alebo 3 a hned uberiem cosi lune v motorovej casti je to taky divny zvuk, nie praskanie ale skor to tak hukne ked uberiem naraz. Nieco podobne ako skakajuci benzin v autoskole take makke to je ako keby. Neviem ci nieco ulomene alebo zotrvacnik to bude fakt neviem. Naprava prepuzdrene pomenene vsetky gumy na stabilizatore vsetko ako ma byt. Uz som zufaly skuste poradit pripadne aj niekoho kto by sa na to pozrel a je sikovny v okoli Popradu alebo Presovsky pripadne Kosicky kraj.

To houknuti mi dela taky (na 1.9 TDI), to je urcite setrvacnik. Zatim to neresim, ale uz mi ocividne dosluhuje. A vibrace citim taky, podle me vetsi nez by mely byt, ale asi zase ne takove jako mas ty... Asi to bude setrvacnik i u tebe.

Pokud ti to klepe do volantu, tak:

 

-kdyby to byla nevyvážená kola, tak to dělá jen při určitém rozmezí rychlosti, většinou kolem 100 km v hodině +/- 20km

 

-kdyby to byl setrvačník, tak v akceleraci hlavně kolem otáček nejvyššího kroutáku, obvykle 1600 – 2100 otáček, nejvíce se projeví při plném plynu z 1600 otáček na 4. stupeň trochu do kopce – auto jako začne skákat (trhat).

 

- řídící tyč nebo čep řízení – to se pozná tak, že taky škube až při vyšších rychlostech pod plynem, ale pouze volantem a ne celým autem! Přidávej v zatáčkách, jestli to na jednu stranu bude dělat méně je to řízení.

Upraveno od XTomos

  • 3 roky později...

Ahojte,

Ospravedlňujem sa ak sa to tu už riešilo, ale nepodarilo sa mi nájsť téma.

Na voľnobehu pri státi mi trasie auto, myslel som že to bude zotrvák, ale včera bola spojka menená s zdá s mi že trasie ešte viac. Bol som aj v škodovke ale zatiaľ nič. Je OII combi 2008 2,0 16 V BKD. 

Ďakujem za rady

Upraveno od Doctor01

  • 4 roky později...

Mám problém s vibracemi v autě při rychlosti 100 až 130 v tahu, v kopci je to horší při puštění plynu nebo vyřazení přestane, při vibracích mi přijde že lehce kmitá ručička rychloměru jestli to může mit souvislost. Dočetl jsem se že to mužou být klouby na poloose vyměnil jsem je ale beze změny, neví někdo čím by to mohlo být?

Ještě mě napadlo jestli to nemuže bý špatný silenblok motoru nebo převodovky.

  • 3 týdny později...

Čau zkontroluj silenbloky převodovky měl sem stejný problém a byl ko silemblok převodovky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.