air Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 (editace) Auto smrdi ? na volnobehu ti to kolko zerie ? viac ako 2L/h ? tak to bude lambda sonda. Prestava regulovat. Sporadicky opat zacne ale uz je na odchode. Vymen a uvidis. Resp kukni cez VAG a uvidis ze ide do maxima reguluje naplno a pozaduje bohatsiu zmes nakolko si mysli ze ide chudobna... Takze autro poriadne smrdi a smrdi aj na benzin... toto robilo aj mne, po vyresetovani pocitaca a prejdeni par tisicov km zatial v poho. vraj mohol byt nekvalitny benzin (Agip Natural 95), oblbol lambdu a motor sa prepol do nejakeho dojazdoveho rezimu. Spotreba bola asi o dva 2-3 litre vyssia a ked som stal tak bolo citit nespaleny benzin. Editováno: 26. leden 2010, autor: air Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
air Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Přesně tohle je krásné na tomhle motoru....je mu jedno kolik lidí v autě sedí a pořád si šlape ve svých nizkych otáčkach...táhne a táhne......kopec nekopec no u mna je ten rozdiel dost citit, subjektivne je to velky rozdiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Ta spotřeba byla lambda..... opravilo se to samo po natankování u jiné benzínky nebo si i měnil?? a že tak dobře netahá? co máš za RV? a kód motoru? pokud máš ten novější model tak ten už nebyl takový...byl celý posazený do vyšších otáček a i ten průběh krouťáku nebyl tak plochý....hold emisní normy udělaly svoje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
air Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 no prave sa to opravilo ked to technik vyresetoval a motor sa zase prepol do normalneho rezimu. odvtedy nic, uz je to par mesiacov, som zvedavy ako dlho vydrzi. a inak, motor prave taha velmi dobre, nestazujem si, prave naopak, len ked je plne zatazeny a bezi klima, tak uz citim ten rozdiel v akceleracii. Je to stale fayn, len som reagoval na prispevok kde niekto uvadzal ze zatazenie vozidla nema vplyv na dynamiku. btw. rok vyroby 2000, teste po facelifte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 (editace) já mám AQY (ten starší model co ještě není přiškrcený emisníma normama) a fakt není problém když je zapla klima a su v tom 4 lidi....taha to pořád stejně..jasně že to zatížení tam je znát ale na dinamice to moc neubere.... ty bys ho měl mít ale taky.....tak nevím kde je chyba....net motor má charekteristiku pripominajíci dýzl....jde pěkně od spodu Editováno: 27. leden 2010, autor: VSemi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Trochu nechápu to, jak tady píšete o těch emisích a nějakém škrcení. Mám taky AQY a plním euro 4, na rok výroby 1999 super výsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 euro 4????????????????? ten motor má euro 2 a po úpravě a modernizaci měl euro3 jak si došel na 4ku???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alsiik Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 (editace) Ahoj, mám za to že APK a AQY jsou Euro 2 a novější AZH/AZJ je Euro 4. Apropos, že jste se tady začali bavit zas o té kontrolce elektroniky motoru. Dnes se mi poprvé rozsvítila. Najel jsem od koupě doteď cca 5000km bez problému, dnes večer se rozsvítila a zatím nezhasla. Spotřeba a výkon motoru jsou normální (+- 7,5 l/100km ), tak uvidím co z toho bude. Tankuju pořád víceméně na stejných místech (Lukoil při cestě do práce, sem tam Globus / Makro a podobné) Editováno: 27. leden 2010, autor: alsiik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 jj...ten starší model byl prostě lepší....a jak říká alsiik...novější má 4ku...někde tu byl i graf výkonu a krouťáku..ten rozdíl je hoodně velký. a s tou kontrolkou.....to je klasika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alsiik Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 To asi byl, to je pravda ) Za to můžou emise ) V rodině jsme před lety měli Octávii '97 1,6 74kW a jezdila krásně. Pak jsem se svezl s 1,6 75kW, což byl ten samý motor upravený na Euro4 a bylo to takové nemastné neslané nic S tou kontrolkou budu informovat, vadí mi že si tam svítí Jinak mám ještě dotaz: Jaký máte servisní interval (podle štítku v servisce nebo v kufru?) Moje auto mělo proměnlivý interval QG1, tzn. long-life olej, čidlo pro olej a podobné, a je překódované (asi) na QG2, tzn. výměna oleje každých 15000 km a servisní prohlídka (filtry atd každé 2 roky). Na obou štítcích mám propiskou přeškrtlé QG1 a dopsáno QG2. Myslíte že je možný při další výměně tam nalít olej podle specifikace QG1 a nechat to překódovat zpět, anebo se na to mám radši vykašlat a nechat to takhle ?? Najedu cca 25 000 - 30 000/rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 radši to nech...ja tomu long life nevěřím...ja osobnš měním olej po 10-15 tis... je to lepší.. leju tam 10W-40 a pohoda....ani není tak drahý jak 5ka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 euro 4????????????????? ten motor má euro 2 a po úpravě a modernizaci měl euro3jak si došel na 4ku???? Nezáleží jen na kódu motoru, AQY má myslím jak 2 tak 3 tak i 4 euro. Záleží tam přesně na měsíci a roku výroby a také na tom, jestli má auto automatickou převodovku nebo ne. Já mím dovoz z německa a měl jsem v techničáku napsáno že plní 2, ale dle DP má mít 4. Takže v techničáku jsem měl údaj 96/69, tedy EURO2, což dle dílenské příručky a všech ostatních dokumentů co jsem sehnal je blbost a má mít 98/69B, tedy EURO4. Psal jsem i do škodovky na oddělení Typové zkoušky, technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky ŠKODA AUTO a.s., odkud mi přišlo - Dobrý den, vozidlo TMBBE...... vyrobeno pro SRN v 7/1999 s motorem AQY a z hlediska emisí plnilo směrnici ES 98/69B. Toto stanovisko bylo vloženo do internetové databáze Davoz (Správa informací o vozidlech Ministerstva dopravy). S tímto jsem šel tedy na registr vozidel a po dlouhém hledání se to podařilo v této databázy najít a v techničáku mi údaj tedy opravili na EU4. V techničká je v horní části na zadní straně kód ZTP, pod kterým se dá na registru také dohledat EURO, ale podle toho mi stále vycházelo EU2. Takže to jsou mé zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alsiik Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Páni, tak to je dost zajímavý !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Tak tohle sem taky nevěděl..ja mám v techničáku EU2 tož to abych zašel na úřady a vyřídil si tu 4ku...co všechno bylo potředa??? kdybys to sem mohl trochu rozepsat prosimtě....docela mě to zajímá.... přece jen za 2ku se platí 3tisice při přepisu a celkove ta 4ka v technicaku by byla lepší....zksil bych to taky hned přepsat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Jak jsem psal, napiš do škodofky a podle vinka ti napíšou co tvůj motor plní a vloží to i s tvým jménem do té databáze DAVOZ, nebo tak nějak, to ti vše napíšou. Pak skoč na registr vozidel a tam ti to přepíšou. Nic to nestálo a určitě je lepší mít 4 než 2, např. již kvůli tomu budoucímu přepisu, nebo když jedeš do nějakého většího města v Německu, kde teď blbnout s těma emisema atd. Já sem dnes šoupnu tabulku jak to přesně s těma 2.0 motorama je, pak uvídíš jestli i ty máš čtyřku, tam je to rozepsané podrobně. Uvidíte něco co jste ještě neviděli a ani o tom nevěděli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 (editace) jen nevím kam do škodovky napsat : : no..to už se nějak spáchá....jestli bude čas tak jim napišu ještě dnes a pak dám info jak sem dopadl...když by to vyšlo bylo by to perfektní... a co jim mám napsat? že mám dvoulitra oktavu+VIN a že potřebuju zjistit jakou mám emisní normu? nebo rovnou že bych chtěl přepsat emise z EU2 na 4ku? aby mě s tím neposlali doprdele : Když tak mě pošli sz co a jak..na tohle sem celkem blby na takové vyřizování papírů, byl bych ti moc vďečný...zatím dík Editováno: 29. leden 2010, autor: VSemi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 Prostě napiš do škodovky - info@skoda-info.cz , že potřebuješ zjistit, jaké tvé auto plní emisní hodnoty. Napiš jim hlavně vinko autíka a že máš v techničáku EU2. Oni ti napíší, že tvůj dotaz předali na Typové zkoušky a technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky ŠKODA AUTO a.s., a pak jen čekej na odpověď. Já psal rovnou na ty typové zkoušky, ale mail už nemám. Neboj se ničeho, mě vždy suprově a rychle odpověděli a ani to nepřipadalo, že je otravuju. Tak a tady máte ten přehled jak je to s těma našema motůrkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 super..podle toho mám 4ku...hned jim du psát..pak dám info jak sem pochodil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alsiik Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 To je hezký, že ten původní starý motor, který je ze stejné rodiny jako VW 1.6 55kW a 1.8 66kW, dokázali předělat až na EU4 Jinak včera jsem ve snaze testovat a případně zbavit se oranžové kontrolky natankoval u Shellu a vydal se na malou půlnoční zasněženou rallye severočeskými vesnicemi - normální svižná jízda s občasným vytočením - a výsledek po 50 ujetých kilometrech je 7,7l/100km + stále svítící kontrolka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 (editace) spotřeba krásná......ale ta kontrolka jen tak nezmizne..chce to někoho s vagem..mě se rozsvítila za ty skoro 3 roky tak 2x jinak v pohodě....to ze jen ze začetku..teď už víc jak 2 roky nic Sem zvědam jak dopadnu s těma emisema..už sem jim psal tak sem zvědavkdy odepíšou a co.... Editováno: 31. leden 2010, autor: VSemi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alsiik Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 No tak podle toho co sem vyvěsil KaJe (děKaJeme !!!! ) budeš mít mávnutím proutku z EU2 EU4 a můžeš si zajet do Berlína (nebo kde to zavedli ten vjezd do města podle Eu x Držim palce K tý kontrolce: Testoval jsem to proto, že někdo tady psal že po natankování nějakého jiného paliva to přestalo svítit. Jinak je asi pravda že se ta závada musí smáznout pomocí VAGu, ale nemám ani soft ani kabel a do servisu se mi za pětikilo fakt nechce ...když je navíc možné, že se to za druhým rohem zase rozsvítí. Kdyby mi to někdo byl ochotný za nějaký drobný úplatek / pivo / flašku přečíst z paměti a vymazat (poblíž trati Praha-Liberec) tak bych byl vděčný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 tak prej když jezdí na plyn tak se ztratí..nevím...mám jen benzín...leju tam jen z OMV 100carerru a spokojenost.... seš z dáky jinak by diagnóza nebyla problém.... ale určit se v okolí někdo najde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Tak dnes mě přišl meil s tímhle tak jim to nafotím a pošlu...uvidím co s toho bude: pošlete prosím na můj mail níže uvedené podklady. Všechny podklady musí být čitelné a kopie a fotografie je možné zaslat v elektronické podobě. Velikost jednoho mailu nesmí být větší než 5MB, mailů může být více. - kopii celého technického průkazu. - fotografii VIN čísla karoserie vyraženého v motorovém prostoru na pravém krytu pružicí jednotky. - fotografii černého výrobního štítku s VIN číslem karoserie nalepeném na B sloupku u řidiče. - fotografii černého VIN štítku v levém rohu předního okna dole. - fotografii typu a čísla motoru vyraženého vlevo u rozdělení motoru a převodovky. - fotografii typu a čísla motoru vytištěné na bílém štítku s čárovým kódem na krytu řemenice v motorovém prostoru. - fotografii bílého datového štítku nalepeného v zavazadlovém prostoru na podlaze a také v servisní knížce. - fotografii celého vozu šikmo zepředu a šikmo zezadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 To tedy čučím, po mě nic nechtěli, jen jsem jim napsal vinko auta a za pár dní mi poslali co jsem chtěl vědět. Jen abys neměl třeba kradené auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 (editace) auto kradene neni..sem si to proveřoval na policajtech hned jak sem to koupil... nevim no...nafotim jim to a poslu....su zvedavy co s toho bude..taky me to prave dost překvapilo...auto je dotahle z německa noo..třeba proto posilal mě to tenhle frajer: Ing. Jan Raděj | TZH – Typové zkoušky a technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky Editováno: 2. Únor 2010, autor: VSemi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.