Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

 

Hezký den,

 

chci se s vámi poradit zda někdo neřešil, že mu 1.6 TDI CAYx pri TEPLÉM (ZAHŘÁTEM) motoru začne pocitově hodně kolísat volnoběh, s autem to začne házet, škubat. Jenže jakmile zapnu třeba klimatizaci, nebo pustím výhřev zadního okna, prostě zvýším proudový odběr vozu tak to přestane. Jakmile klimu/výhřev vypnu je to zpět.

+

spotřeba na volnoběh bez zapnutých spotřebičů se mi i na diesel zdá malá je to 0,2 a občas to padne i na 0,1.

 

Problém se na netu u těchto motorů celkem řeší nicméně řešení jsem ještě nenašel. Jedná se o přesně tento projev jak na videu.

https://www.youtube.com/watch?v=NRa61dy0XjE

 

Jestli vás něco napadá podělte se prosím.

Díky.

Upraveno od scarry

  • 3 týdny později...

Vstrek

Nn toto dělá ucpaný chladič egr okruhu.

Dokud je motor studený  ženou se zpětné spaliny do sání přes EGR přímo - chladicí okruh je odstavený takovou přepážkou která se řídí elektronicky.

Jak se motor ohřeje, přepážka se přepne a uzavře přímý průchod a začne tlačit spaliny přes chladič, ten když je už zacpaný tak začne na volnoběh házet s otáčkami.

Při vyšší zátěži to právě nedělá, vstřik by to dělal pořád.

 

Mimochodem odstavení té přepážky a ponechání krátkého okruhu bez chlazení se dá ten problém taky vyřešit. Provozoval jsem tak jeden CAYC bez funkčního chlazení zpětných spalin 100K km bez následků, motor si nějak nestěžoval, neházelo to ani žádné kontrolky a výkon řekl bych taky ok, možná trošku vyšší spotřeba při jízdě po dálnici. 

Upraveno od 15degren

  • Autor

Díky! Jen prosím, abych neměnil něco co není potřeba, moc tomu nerozumím. Ucpaný chladič egr okruhu je samostaný díl nebo se jedná o celek EGRu? Jinými slovy vyřeší toto výměna EGRu a nebo mám jít jen po tom chladiči? Ptám se proto, protože když dojedu do servisu s tím, že to je něco o kolo EGRu tak se nedoplatím. :) Díky.

Upraveno od scarry

Egr je tu komplet s chladičom 

  • 4 týdny později...

Se samozřejmě nedoplatíš. Nedávej tam repas ani druhovýrobu nefungují dobře. Počítej tak 19 tisíc za výměnu.

Nicméně jestli ti to zatím dělá jen na volnoběh a nehází to kontrolky, tak na to hazej bobek :-).

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.