scarry Vloženo 5. Květen 2022 Sdílet Vloženo 5. Květen 2022 (editace) Hezký den, chci se s vámi poradit zda někdo neřešil, že mu 1.6 TDI CAYx pri TEPLÉM (ZAHŘÁTEM) motoru začne pocitově hodně kolísat volnoběh, s autem to začne házet, škubat. Jenže jakmile zapnu třeba klimatizaci, nebo pustím výhřev zadního okna, prostě zvýším proudový odběr vozu tak to přestane. Jakmile klimu/výhřev vypnu je to zpět. + spotřeba na volnoběh bez zapnutých spotřebičů se mi i na diesel zdá malá je to 0,2 a občas to padne i na 0,1. Problém se na netu u těchto motorů celkem řeší nicméně řešení jsem ještě nenašel. Jedná se o přesně tento projev jak na videu. https://www.youtube.com/watch?v=NRa61dy0XjE Jestli vás něco napadá podělte se prosím. Díky. Editováno: 5. Květen 2022, autor: scarry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 25. Květen 2022 Sdílet Vloženo 25. Květen 2022 Vstrek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 30. Květen 2022 Sdílet Vloženo 30. Květen 2022 (editace) Nn toto dělá ucpaný chladič egr okruhu. Dokud je motor studený ženou se zpětné spaliny do sání přes EGR přímo - chladicí okruh je odstavený takovou přepážkou která se řídí elektronicky. Jak se motor ohřeje, přepážka se přepne a uzavře přímý průchod a začne tlačit spaliny přes chladič, ten když je už zacpaný tak začne na volnoběh házet s otáčkami. Při vyšší zátěži to právě nedělá, vstřik by to dělal pořád. Mimochodem odstavení té přepážky a ponechání krátkého okruhu bez chlazení se dá ten problém taky vyřešit. Provozoval jsem tak jeden CAYC bez funkčního chlazení zpětných spalin 100K km bez následků, motor si nějak nestěžoval, neházelo to ani žádné kontrolky a výkon řekl bych taky ok, možná trošku vyšší spotřeba při jízdě po dálnici. Editováno: 30. Květen 2022, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scarry Vloženo 6. Červen 2022 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2022 (editace) Díky! Jen prosím, abych neměnil něco co není potřeba, moc tomu nerozumím. Ucpaný chladič egr okruhu je samostaný díl nebo se jedná o celek EGRu? Jinými slovy vyřeší toto výměna EGRu a nebo mám jít jen po tom chladiči? Ptám se proto, protože když dojedu do servisu s tím, že to je něco o kolo EGRu tak se nedoplatím. :) Díky. Editováno: 6. Červen 2022, autor: scarry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 7. Červen 2022 Sdílet Vloženo 7. Červen 2022 Egr je tu komplet s chladičom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 3. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2022 Se samozřejmě nedoplatíš. Nedávej tam repas ani druhovýrobu nefungují dobře. Počítej tak 19 tisíc za výměnu. Nicméně jestli ti to zatím dělá jen na volnoběh a nehází to kontrolky, tak na to hazej bobek :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.