Publikováno Prosinec 2, 200618 r Problém spočívá při jízdě s ohřátým motorem. Dříve to občas za jízdy cuklo, tomu jsem nevěnoval žádnou pozornost.Dnes se mi stalo, že za jízdy při ohřátém motoru mi auto najednou přestalo táhnout, začalo přerušovaně jet a na konec úplně chcíplo, úplně se udusilo.Zastavil jsem, znovu nastartoval a zase jelo, občas cuklo. Kde je problém? Mám O1, r.v. 98, motor 1,6 55kw, 150000 km najeto
Prosinec 3, 200618 r Autor dnes opět stejná situace, zase mi to za jízdy chcíplo.Chtěl jsem koupit nové svíčky,ale na benzínce je neměli.Byl jsem rád že to dojelo vůbec domů.Nestačilo by vyčistit váhu vzduchu?
Prosinec 3, 200618 r Autor V tomto se moc nevyznám,jen se snažím si to svépomocí dát do kupy.Nemám 10000Kč na opravu v autorizovaném servise
Prosinec 3, 200618 r Trafo neorigo stojí okolo dvojky a diagnostika by neměla být dražší než 300kč.Tak proč se bojíš?Vše s Tebou budou konzultovat,co nepovolíš,neudělají...Značkový servis je někdy levnější než soukromníci-neznačkové....
Prosinec 3, 200618 r Autor Trafo beru na vědomí, ale teď si nemůžu dovolit pustit korunu.A ještě 2000 Kč, jinak práce ve značkovým servise stojí asi 500 kč/h.Bude to hodně zajímavý
Prosinec 3, 200618 r Čau mám stejný motor a tohle co popisuješ mi dělalo loni v létě. A na diagnostice zjistily že je špatná lambda sonda prý u těhle motorů docela často odchází.
Prosinec 4, 200618 r Autor Tak jsem byl dnes v Kunštátě na diagnostice, byly zjištěny dvě závady, obrázek výpisu diagnostiky níže, co vy na to, už budeme chytřejší?Opět jsem jen tak tak dokuckal domů.Jinak mi závady na ŘJ vymazali.
Prosinec 4, 200618 r Ahoj ja to typuju na tu lambdu. Jak jsem psal mel jsem to samý.Kupoval jsem ji funglofku na inzerat z jednoho časáku nevím jestli ho tu mužu jmenovat, ale ten manik to tam prodává pořád je z Mladý Boleslavi.Stála mě 1000 kč
Prosinec 4, 200618 r Autor Ještě pro upřesnění, mám prasklý vlnovec na svodech výfuku.Dost je to hlučný, ale zatím čekám na opravu.Může to mít vliv na funkčnost nebo životnost lambdy? Napada mě, že ta lambda funguje asi jinak, když se tam tvoří jiná směs výf. plynů.
Prosinec 13, 200618 r Autor Takže Pánové.O výkendu jsem dal do kupy výfuk, tedy ten vlnovec, dal jsem tam UNI a zavařil, výfuk je O.K. Druhý den mi nechtělo naskočit auto, nešla jiskra do rozdělovače, koupil jsem novou indukční cívku značky BERU, cena 1800 kč, vše O.K., už startuje. Dnes auto opět kuckalo a dusilo se, tak jsem koupil nové 3-bodové svíčky BRISK, novou sadu zapalovacích kabelů. Auto se pořád dusí, sem tam jede v poho, ale zase dusí, kucká, no prostě hrůza.Co s tím? Na VAG se nemůžu dostat, všude po Vysočině v servisech mají narvaný a nemají čas. Jo a ještě jsem měl odpojenou baterii, ale pouze - pól a alternátor.
Prosinec 18, 200618 r Autor Už jsem byl konečně na VAGU, bylo zjištěno vadné teplotní čidlo, dnes jsem koupil nové a ihned namontoval, cena 525 kč, ale boužel auto se chová pořád stejně.Musím ještě skočit na VAG a budeme pátrat dál po možné závadě.
Prosinec 23, 200618 r Ahojky a co takhle regulační klapku vzduchu,kde klapku otevírá plynový pedál.Tento samí problém jsem měl já taky mám ten samí motor 1,6 55kw rv.98.Auto se za jízdy jakoby přidusí ale pak zase jede.jediný co jsem neměl bylo to chcípání,ale zkusit se má vše ne.Já jsem byl v servisu a tam mi řekli že tyto klapky u těchto aut docela blbnou a že se tam prý dovnitř té klapky nastříká nějaký spray a vše je OK.tak nevím po novém roce tam budu muset zajít aby mi to udělali.Tak ahoj Gorca25
Prosinec 25, 200618 r Autor Byl jsem va VAGU po výměně čidla teploty a už tam byla chyba jen na lamda sondě, tak jsem koupil novou, namontoval a už to snad bude v poho, pro jistotu ještě skočím na VAG.Zatím ujeto cca 50 km a bez cukání a dalších výše popsaných problémů.
Prosinec 27, 200618 r Ahoj. No já měl podobný problém na 1,8 92 kw 97 r.v. Dusila se mi hodně 2. rychlost. Na vagu vypdl error lambda sondy. Tak sem kouopil novou a je to zatím OK :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.