Přejít na obsah

Hodně vysoká spotřeba po GO


overdriver

Doporučené příspěvky

Ahoj, 

potřebuji prosím poradit. Na mém autě se dělala oprava motoru 1.675KW BFQ (žral olej, vodu), cvakaly hydroštely (to jsme si mysleli, nakonec to cvakalo sání). V motoru se měnila gufera, hydroštely, píst. kroužky, těsnění, svíčky. Dále se měnila hadice od sání a odvětrávání hlavy válců (byly prasklé), celé sání. 

Čistila se klapka a EGR, hadice... Udělali se ještě vlnovce před katem. Auto po nastartování cukalo, VAG psal chybu, že na lambdě za katem je vysoké napětí (vyřešilo přetěsnění spoje u příruby výfuku na parohy....ufukoval). Lambda před katem ok (měněna cca před rokem Bosch). Chyba zmizela, auto cukalo, zjistil jsem, že vždy když cukne vypadne zapalování (nejvíc na prvním válci). S odpojenou váhou se to zlepšilo. Zkusil jsem vyměnit zapalovací kabely (Tesla s měděným jádrem). Auto už necuká ani se zapojenou váhou (zapalování vypadává, ale značně méně, řády jednotek). Hlavní problém sem si všiml v nárustu spotřeby, na dlouhé cesty kolem 8 litrů. Po městě kolem 20.  VAG chybu nehlásí,  bloky hodnot vypadají vesměs ok. Readlines šly nastavit bez problému. Klapka. EGR nastaveny VAGem. Nevím kudy se odpíchnout, náhodně měnit lambdy, váhy vzduchu apod. nevidím jako dobrou cestu. Díky za rady. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ze Egr je vycistene este neznamena ze ide ako ma.Povol dva skrutky na klapke od Egru a daj tam zatku a dotiahni a vyskusaj spotrebu.Dalej musi byt v meranych hodnotach kanal 12 hodnota 28-87 pri volnobehu a po pridani sa nesmie menit.Ako sa vycistil skendarny vzduch v hlave?Klapka tesni je funkcna a jednosmerna.?Mam BFQ od nova 2009 s 410tkm a nikdy som necistil klapku.Zakazdym jak robim s motorom a cidlami odpajam baterku.Tiez som si robil GO pri 270tkm.Tento motor potrebuje dokonale tesne sanie a dokonale nastavene rozvody a da sa zajazdit od 5.8 do 8.0 litrov.

Je este jeden test.Nastartuj auto na volnobeh a povol vicko na nalievanie oleja a nechaj nech nadskakuje.Ak skace cca pol cm ide motor ako ma ak vobec mas tam podtlak ak vyskoci uplne pretlak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj odpoledne zaslepím EGR, hodnotu na kanále 12 jsem měl ok při volnoběhu při plynu jsem to nezkoušel - vyzkouším. Jj klapka vypadá ok, šla i krásně na poprvé nastavit. Baterku jsme neodpojoval. Sání by mělo být těsné, hadice se dávaly nové i filtr, v sání se dávali gumičky (navíc jsme ještě semtam použili berner silikon - těsnění klapky, egru atd...). Auto před opravou necukalo, jen žralo olej a vodu. Teď sice olej nežere ani vodu, ale zase žere benzín a cuká. Odpoledne napíšu, jak to dopadlo.

Moc děkuji za rady :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR jsem vyzkoušel, test s podtlakem ještě udělám. Oleje žral cca litr na 1000km, a jednou za měsíc tak půl litr vody. Jak se to takhle zhoršovalo, tak jsem jezdil cca 2 měsíce, a odstavil jsem to. Po zaslepení ventilu jsem necítil žádné cukání, žádný výpadek zapalování (motor mi při jízdě najednou ztratil výkon na cca 5 sekund, ale zapalování dle VAGu ok). Takže jediné co stále trvá je vysoká spotřeba. Byl jsem to project, mimo město na trase 20km průměr 10,1l.  Btw aktuálně mám tři chyby v readlines. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Test s podtlakom odhali ako prebieha vnutorne dychanie motora.Ak je vsetko ok malo by viecko poskakovat jemne.

Raz som opravoval 1.6mpi BSE stym ze tiez malo taku spotrebu oleja a za ten cas zapchalo kat.Najskor bola vysoka spotreba potom trvalo nizky vykon.Ako test som urobil otvor pred katom a auto malo vsetko v norme potom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este ma napadlo cidlo na kluke.Kolko km ma najazdene?casom byva pomalsie a ja som ho menil zakazdym s rozvodami po 120tkm.Jazdim na dlhsiu dobu od domu a tak preventivne ho menim.Taktiez mi pohybujuci sa Egr sposoboval jemne trhanie a po zaslepeni zmizlo.Takze za 410tkm od vyroby som vymenil tri cidla dva egr a dva labda sondy sviecky kazdych 60tkm plus kable a cievku ked zasvietila kontrolka EPC.Motor sa mi odvacil 100% spolahlivostou.NIkdy som nemal vyssiu spotrebu nikdy  nestratil vykon len pri zlych VN kabloch zakazdym dokonaly start.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, mpatrikm napsal:

Este ma napadlo cidlo na kluke.Kolko km ma najazdene?casom byva pomalsie a ja som ho menil zakazdym s rozvodami po 120tkm.Jazdim na dlhsiu dobu od domu a tak preventivne ho menim.Taktiez mi pohybujuci sa Egr sposoboval jemne trhanie a po zaslepeni zmizlo.Takze za 410tkm od vyroby som vymenil tri cidla dva egr a dva labda sondy sviecky kazdych 60tkm plus kable a cievku ked zasvietila kontrolka EPC.Motor sa mi odvacil 100% spolahlivostou.NIkdy som nemal vyssiu spotrebu nikdy  nestratil vykon len pri zlych VN kabloch zakazdym dokonaly start.

Čidlo kliky jsem měnil cca před rokem, byly problémy se starty + to hlásila diagnostika. Najeto je na něm cca 30 tisíc. No mě po zaslepení už taky neškube, Lambda před katem je cca rok stará Bosch, jestli je KO po tom co motor žral olej nevím, VAG nic nehlásí. Stáhl jsem dílenskou příručku, kde jsou i hodnoty jaký mají být při měření, tak to projdu celé.  Co mě napadá je preventivně váha vzduchu a lambda, potažmo čidlo teploty, nevím co jiného by mělo vliv na regulaci paliva. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...