Přejít na obsah

Tuning na Feldě


Lewis

Doporučené příspěvky

Libi se mi ta tvoje celni maska bez znaku s tou listou, je to originalni. Jen mi pripada nejhezci ten origos naraznik co mas v laku, ale jsem prilis konzervativni, prosty uzivatel vozu B)

jo jo maska vlastni vyroby... jinak kazdej je jakej je... a neni nic spatnyho na tom ze si konzervativni... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

zdravim, precetl jsem tuhle celou diskuzi a nalezl jsme zde par dobrych rad, nicmene mam na vas tyhle dotazy:

mam felicii r.v. 97, zatim bez uprav.

vyplati se zatim investovat do vzduchoveho filtru? poznam to vubec? a jaky by jste mi doporucili? plus nejakej dalsi rady jak co nejlepe privest k filtru cerstvy studeny vzduch? jestli natahnout saci potrubi az treba dopredu k narazniku a filtr umistit za pruduch narazniku nebo spis ponechat tak jak ma byt a vytvorit privod vzduchu k filtru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já jsem ho měl místo air boxu... měl jsem MPi... na té natahovací hadici... tam chycenej na držáčku home made... od motorovýho prostoru jsem to oddělil tepelným štítem z listejčkovýho hliníkovýho plechu o síle asi 6mm možná 8... byl to kus kovu... no a od origo sáni v nárazníku jsem měl hadici až k filtru... fungovalo to dobře... měl jsem zvuk jak rallye auto a myslim že to s tim i jelo o něco lépe... ale až ve vyšších otáčkách... tak od 3,5 výš... do 3,5 bud stejně nebo spíš hůř... jako jde o to jak jezdíš a kde jezdíš... já měl kit od KaN... Ted na to mám svůj názor... saje to bordel...ničí to motor a klapku a tak různě... počítač si s tim neumí poradit... kamarád s fabii neprošel emisema jenom kvůli filtru tak když to zmrví emise tak to musí zkazit i výkon a tak... změnil jsem na to názor prostě za hodně peněz nárust zvuku a spotřeby a výkon minimální... rozhodně bych do toho nešel znovu... jestli si na ibu koupim tak vložku ale prostě jak řikám... za hodně peněz minimální nárůst výkonu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_motherfuckin' mind

myslíte tím papírovou vložku ve filtru vyměnit za bavlněnou? jinak tím oddělením od zbytku motorového prostoru a přivedením studeného vzduchu až k filtru nic nezkazím ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_motherfuckin' mind

prostě jestli tomu dobře rozumím, tak filtr rozebrat, vyndat z něho papírovou vložku a dát bavlněnou...

myslíte vložkou to samé co já? :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravíčko lidi...chtěl jsem se zeptat...když se dají nějaké kvalitnější brzdové kotouče a destičky (třeba oblíbená kombinace kotouč Zimmermann a desky Ferodo), bude to znatelně líp brzdit, i když tam zůstanou původní třmeny???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyler: No oblíbená kombinace o které mluvíš vypadá moc hezky ale přínos je minimální... Kup uplně normální kotouče bez drážek a bez dir... třeba Brembo co dělá elit a desky ferodo DS nebo Racing a bude to brzdit líp... ty s dírama nebo drážkama se chladí hůře... jestli mi tady zase někdo bude tvrdit že je to kvůli chlazení tak ho mile rád vyvedu z omylu protože je to kvůli tomu aby se odváděli lépe plyny které vznikají pod destičkami nebo při mokrým kotouči, ale tím jak tam jsou ty drážky nebo dírkami je zmenčená plocha styku kotouče a desky a stane se to že se přehřeje a brzdí to daleko hůř... daleko dříve to vytuhne... Určitě bych do toho znova nešel... jestli dírky nebo drážky tak ano ale změnit to celý... větší průměr kotouče a větší desky,... Jediný v čem to má přednost je to že to lépe vypadá, ovšem na feldě by byla daleko větší frajeřina kotouče i v zádu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď Lewisi...

No tak poslední co bych chtěl je frajeřit :) ...spíš mi šlo o to, jestli by se nedal zvýšit účinek brzd bez dramatických investic...asi se kouknu po těch obyč kotoučích bez drážek/děr a Feroďáckých DS destičkách...sice ty sériové nebrzdí špatně, ale i tak...lepšíma brzdama se nic nepokazí B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná má někdo jiný zkušenosti, ale já jsem napsal svoje... Měl jsem frodo racing desky a brembo kotouče a super... potom jsem musel desky vyměnit a pořád super ale jednou jsem se zastavoval ve ferodu a vnutili mi tam kotouče že to bude fungovat líp a vypadat líp... měli pravdu jen z poloviny a to o tom vzhledu... A kámoš co má leona tak ten ta má zase od jiný firmy (nevim od koho) s drážkama a ten řikál že je to uplně na ho*no... Oboje zvýšej hlučnost jak drážky tak dírky,... je to takový nepřijemný když začneš brzdit a ozývá se huuuuu... než si zvykneš (cca 15tis km...asi různé u každého...) tak koukáš co se děje... při každým zabrzdění v tobě hrkne že tam máš šutr a podobně... ale prostě zabrzdíš si 3x-4x a můžeš brzdit jenom očima... pedál je tvrdej a končíš... neříkám že se to s norm kotoučema nestane... taky se mi to stalo ale prostě tady je to o hodně rychlejší... nejsem jenom víkendový jezdec já najezdím celkem dost takže vim o čem mluvim... mimochodem na svý nový Ibě už mám přes 10... na 3 měsíce starý auto je to dost ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výhoda sportovních kotoučů a destiček (podle mě) není v tom, že to líp brzdí (žádnej znatelnej rozdíl jsem nepocítil), ale v tom, že při opakovanym, nebo delšim brždění nevadnou,jako originál. Rozhodně doporučuju při sportovnějším stylu jízdy, nebo při montáži větších kol. Pokud někdo chce, aby to opravdu brzdilo, dají se namontovat i dozadu kotouče a hlavně dopředu chlazené. Ale je to trochu větší investice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no normální brembo mi brzdili líp než ziemmermann vrtaný... řikám jen svůj názor jen svoji zkušenost... je možný že má někdo jinou já to nikomu neberu... poptej se na tuning-foru... Svíčky... to je otázka... asi by se vyměnit někdy měli... já jsem nic neřešil a šoupl jsem tam ty co tam patřej... od NGK a byl jsem spokojenej... byli 3-elektrodový...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a mam dalsi dotaz :)

shanim cira svetla na felicii, predni i zadni...

vim, ze se prodavaji cire kryy svetel, ale to se mi nechce do toho hrabat, rozdelavat to a lepit to, prodavaji se i cela cira svetla komplet? nejspis ne co? asi tedy jedine sehnat nekoho kdo to pordava komplet ne?

jo a psal mi jeden kluk, ze zadni lampy proda komplet i s diodama...ta se chci zeptat, jak to je s pripojenim? asi nelze jen ty svetla vymenit, nebo jo? nemusi se zaroven delat nejake zmeny na elektroinstalci? plus se nabizi dalsi otazka...jestli vubec jsou diody povoleny? a co na to reknou na STK?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a mam dalsi dotaz :)

shanim cira svetla na felicii, predni i zadni...

vim, ze se prodavaji cire kryy svetel, ale to se mi nechce do toho hrabat, rozdelavat to a lepit to, prodavaji se i cela cira svetla komplet? nejspis ne co? asi tedy jedine sehnat nekoho kdo to pordava komplet ne?

jo a psal mi jeden kluk, ze zadni lampy proda komplet i s diodama...ta se chci zeptat, jak to je s pripojenim? asi nelze jen ty svetla vymenit, nebo jo? nemusi se zaroven delat nejake zmeny na elektroinstalci? plus se nabizi dalsi otazka...jestli vubec jsou diody povoleny? a co na to reknou na STK?

nic takovyho na feldu neexistuje co by ti proslo STK... bud das do predu misto skla pruhlednej plast a vzadu mas misto origo cervenejch svitilen bili nebo sedy.... ale nic ztoho na aute nesmi byt...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a mam dalsi dotaz :)

shanim cira svetla na felicii, predni i zadni...

vim, ze se prodavaji cire kryy svetel, ale to se mi nechce do toho hrabat, rozdelavat to a lepit to, prodavaji se i cela cira svetla komplet? nejspis ne co? asi tedy jedine sehnat nekoho kdo to pordava komplet ne?

jo a psal mi jeden kluk, ze zadni lampy proda komplet i s diodama...ta se chci zeptat, jak to je s pripojenim? asi nelze jen ty svetla vymenit, nebo jo? nemusi se zaroven delat nejake zmeny na elektroinstalci? plus se nabizi dalsi otazka...jestli vubec jsou diody povoleny? a co na to reknou na STK?

nic takovyho na feldu neexistuje co by ti proslo STK... bud das do predu misto skla pruhlednej plast a vzadu mas misto origo cervenejch svitilen bili nebo sedy.... ale nic ztoho na aute nesmi byt...

Tak tak...

Navíc přední čirý plast bude svítit uplně na ho*no... nebudeš nic vidět a když nic tak nic a každý na tebe bude blikat že oslnuješ... to sklo co tam je ted má ty vroubky pro něco... nová čirá optika to má vyřešeno vytvarováním paraboly do určitého tvaru... Zadek už řešit nebudu... to si přečti v tematu a technickým stavu nebo jak to tam je...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...