Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Zdarec,chci se zeptat jak se mám dostat na ty tři šrouby co drží čerpadlo potřebuju udělat předvstřik a nevím jak na ně,a co tam je jestli imbus??Díky všem

Vloženo

A este si zabudol dodat vysvetlenie,preco si to dal aj sem,napr v predoslom prispevku som ti odpisal... SKusim este raz,mozno to pomoze.. Takze dobra gola 13 kluc.. ja som to minule robil.. mozes pouzit snad aj ockovy kluc ale musi byt ten esickovy,nie rovne..

Vloženo

Takze skusime nieco s tym spravit.. Nevyzera to dobre...:-) Podla toho jak pises to vyzera ze ti tam chybaju tie 3 sroby,lebo ked das dole kryt tak pod nim vidis remenicu cerpadla,v strede matka a po obvode 3 skrutky...Zislo by sa foto,ja skusim nieco najst. napr ja som naposledy steloval predvstrik a isiel som to prebehnut nech sa zohreje viac motor. Skoro ma jeblo ked som sa vratil,1 srob v riti,druhy povoleny. Len ma tak oblial pot ked si pomyslim ze aku paseku to mohlo narobit keby trafil do ozubenia na remena roztrhlo ho..

Takze si zober nejaky M8 srob a skus ho natocit do toho ovalu,je to ovalna diera aby sa dalo v tom rozmedzi tocit remenicou.

Takze 1 jpeg z pdfka..

post-18780-1269779768,1777_thumb.jpg

Vloženo

Takze skusime nieco s tym spravit.. Nevyzera to dobre...:-) Podla toho jak pises to vyzera ze ti tam chybaju tie 3 sroby,lebo ked das dole kryt tak pod nim vidis remenicu cerpadla,v strede matka a po obvode 3 skrutky...Zislo by sa foto,ja skusim nieco najst. napr ja som naposledy steloval predvstrik a isiel som to prebehnut nech sa zohreje viac motor. Skoro ma jeblo ked som sa vratil,1 srob v riti,druhy povoleny. Len ma tak oblial pot ked si pomyslim ze aku paseku to mohlo narobit keby trafil do ozubenia na remena roztrhlo ho..

Takze si zober nejaky M8 srob a skus ho natocit do toho ovalu,je to ovalna diera aby sa dalo v tom rozmedzi tocit remenicou.

Takze 1 jpeg z pdfka..

post-18780-1269779768,1777_thumb.jpg

Vloženo

Díky za radu,ty šrouby na tom rozvodovém kole mám,ale jde mi o to abych povolil ty tři šrouby co jsou pod tím rozvod kolem abych povolil čerpadlo a mohl s ním hejbat.Díky moc za rady

Vloženo

Ale já potřebuju otáčet čerpadlem a to je přišroubované třema šroubama a ty jsou pod tím rozvodovým kolem co je na čerpadle a tam se nemůžu dostat tam sem myslel jestli není imbus nebo něco podobného?

Vloženo

A můžeš mi napsat prosím nějakej postup děkuji.U starejch naftáků se točilo z čerpadlem,někde jsem četl že to na octavii někdo šteluje za chodu motoru podle grafu ve vagu?

Vloženo (editace)

Ale da se tim hybat kdyz povolis upevnovaci prirubu a sroub zadni podpery ale nedelal bych to =) . Udelej to tak ze vysroubujes odvzdusnovaci sroub cerpadla nasroubuj merici pripravek a nasad do neho ciselnikovy uchylkomer s merici patkou, ale utahni to takovou silou aby se rucicka volne vracela, pak otacej klikovym hridelem proti smeru otaceni motoru az se rucicka zastavi, nastav si merici stupnici na 0 a otacej po smeru otaceni motoru az na znacku horni uvrate (setrvacnik a vztazna znacka), ted nastav cerpadlo na hodnotu tusim 0,65 az 0,75.

Editováno: , autor: neOras
Vloženo

V tom kole jsou oválné díry je to prekérka a kousek pootočit utáhnout na píchnout na vag nastartovat a zkouknout na hodnotu podle TDI-grafu. Dělali jsme to několikrát něž jsme to trefily na tu hodnotu co to má bejt.

Vloženo

Jen se chci jěšte zeptat kdyš budu povolovat ty tři šrouby a štelovat předvstřik tak musí bějt pokaždé nastavené na horní uvrať?Nebo je to jedno??Díky

Vloženo

Pokud mate udelane dobre zakladni mechanicke nastaveni motoru a napnuti ozubeneho remene tak to udelejte tak jak jsem to psal =) cili otacite klikovym hridelem proti smeru otaceni motoru az se rucicka meracku zastavi vynulujete stupnici a otacite klikou po smeru na znacku horni uvrati a teprve ted nastavite predvstik.

Vloženo

Tak teda ho uz nestas s tym merakom :-) viditelne nevie ani kde to ma ,nie este nejaky merak..

Takze povolis tie 3 sroby a na stredovu matku nasadis kluc sa mi zda ze 19 a mierne pootocis.. cca mm ,dva. na 3-5 pokus sa trafis co najviac k stredu rozsahu podla Vagu..

Vloženo

To vpudil: Na jednu stranu se bojíš sundat kryt rozvodu, aby jsi se koukl na to jaké tam jsou šrouby. A na druhou stranu máš dost odvahy hrabat se v nastavení motoru, bez praxe.

A by jsis nevydělal ! Nebude levnější a bezpečnější za někým zajet?

Vloženo

indi.A kdo říkal že se bojím sundat kryt rozvodů?Praxi s vagem mám a s předvstřikem také jen mě zajímalo jak se to na octavii dělá tu jsem ještě nedělělal a proto jsem se ptal tady.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...