ritchie Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Věděl by někdo jestli se dá zaměnit vstř.čerpadlo z AGR/99 66 kw ,za jiné z r. 00-04 nebo 81 kw? Pasuje? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 038130107KX-čerpadlo vstřikovací 00-04-AGR,AHF,ASV-39150Kč(podle Etky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 5. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Takže jsou stejná,co. Díky,já etku nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpudil Vloženo 27. Březen 2010 Sdílet Vloženo 27. Březen 2010 Zdarec,chci se zeptat jak se mám dostat na ty tři šrouby co drží čerpadlo potřebuju udělat předvstřik a nevím jak na ně,a co tam je jestli imbus??Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 27. Březen 2010 Sdílet Vloženo 27. Březen 2010 A este si zabudol dodat vysvetlenie,preco si to dal aj sem,napr v predoslom prispevku som ti odpisal... SKusim este raz,mozno to pomoze.. Takze dobra gola 13 kluc.. ja som to minule robil.. mozes pouzit snad aj ockovy kluc ale musi byt ten esickovy,nie rovne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpudil Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 A jak se dostanu pod to rozvodové kolo když v něm jsou jen takové malé oválné díry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Takze skusime nieco s tym spravit.. Nevyzera to dobre...:-) Podla toho jak pises to vyzera ze ti tam chybaju tie 3 sroby,lebo ked das dole kryt tak pod nim vidis remenicu cerpadla,v strede matka a po obvode 3 skrutky...Zislo by sa foto,ja skusim nieco najst. napr ja som naposledy steloval predvstrik a isiel som to prebehnut nech sa zohreje viac motor. Skoro ma jeblo ked som sa vratil,1 srob v riti,druhy povoleny. Len ma tak oblial pot ked si pomyslim ze aku paseku to mohlo narobit keby trafil do ozubenia na remena roztrhlo ho.. Takze si zober nejaky M8 srob a skus ho natocit do toho ovalu,je to ovalna diera aby sa dalo v tom rozmedzi tocit remenicou. Takze 1 jpeg z pdfka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Takze skusime nieco s tym spravit.. Nevyzera to dobre...:-) Podla toho jak pises to vyzera ze ti tam chybaju tie 3 sroby,lebo ked das dole kryt tak pod nim vidis remenicu cerpadla,v strede matka a po obvode 3 skrutky...Zislo by sa foto,ja skusim nieco najst. napr ja som naposledy steloval predvstrik a isiel som to prebehnut nech sa zohreje viac motor. Skoro ma jeblo ked som sa vratil,1 srob v riti,druhy povoleny. Len ma tak oblial pot ked si pomyslim ze aku paseku to mohlo narobit keby trafil do ozubenia na remena roztrhlo ho.. Takze si zober nejaky M8 srob a skus ho natocit do toho ovalu,je to ovalna diera aby sa dalo v tom rozmedzi tocit remenicou. Takze 1 jpeg z pdfka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpudil Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Díky za radu,ty šrouby na tom rozvodovém kole mám,ale jde mi o to abych povolil ty tři šrouby co jsou pod tím rozvod kolem abych povolil čerpadlo a mohl s ním hejbat.Díky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Aha tak zrejme sa pokusas s tym otocit ale asi mas ten zaistovaci trn zasunuty...Ten vyberies a ide tym otacat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpudil Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Ale já potřebuju otáčet čerpadlem a to je přišroubované třema šroubama a ty jsou pod tím rozvodovým kolem co je na čerpadle a tam se nemůžu dostat tam sem myslel jestli není imbus nebo něco podobného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Pokud chceš seřídit předvstřik tak se to dělá tím ozubeným kolem co pohání rozvodový řemen.Čerpadlo je na pevno tím se nehýbe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpudil Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 A můžeš mi napsat prosím nějakej postup děkuji.U starejch naftáků se točilo z čerpadlem,někde jsem četl že to na octavii někdo šteluje za chodu motoru podle grafu ve vagu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 (editace) Ale da se tim hybat kdyz povolis upevnovaci prirubu a sroub zadni podpery ale nedelal bych to =) . Udelej to tak ze vysroubujes odvzdusnovaci sroub cerpadla nasroubuj merici pripravek a nasad do neho ciselnikovy uchylkomer s merici patkou, ale utahni to takovou silou aby se rucicka volne vracela, pak otacej klikovym hridelem proti smeru otaceni motoru az se rucicka zastavi, nastav si merici stupnici na 0 a otacej po smeru otaceni motoru az na znacku horni uvrate (setrvacnik a vztazna znacka), ted nastav cerpadlo na hodnotu tusim 0,65 az 0,75. Editováno: 28. Březen 2010, autor: neOras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpudil Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 tak teď nechápu nějak to když povolím ty tři šrouby na tom kole a mám nasazené rozvody čím se tam otáčí??Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 V tom kole jsou oválné díry je to prekérka a kousek pootočit utáhnout na píchnout na vag nastartovat a zkouknout na hodnotu podle TDI-grafu. Dělali jsme to několikrát něž jsme to trefily na tu hodnotu co to má bejt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 (editace) Stredovym sroubem cerpadla na hodnotu 0,75 , nastavis a utahnes a udelas kontrolu Editováno: 30. Březen 2010, autor: neOras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpudil Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Jen se chci jěšte zeptat kdyš budu povolovat ty tři šrouby a štelovat předvstřik tak musí bějt pokaždé nastavené na horní uvrať?Nebo je to jedno??Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Pokud mate udelane dobre zakladni mechanicke nastaveni motoru a napnuti ozubeneho remene tak to udelejte tak jak jsem to psal =) cili otacite klikovym hridelem proti smeru otaceni motoru az se rucicka meracku zastavi vynulujete stupnici a otacite klikou po smeru na znacku horni uvrati a teprve ted nastavite predvstik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Tak teda ho uz nestas s tym merakom :-) viditelne nevie ani kde to ma ,nie este nejaky merak.. Takze povolis tie 3 sroby a na stredovu matku nasadis kluc sa mi zda ze 19 a mierne pootocis.. cca mm ,dva. na 3-5 pokus sa trafis co najviac k stredu rozsahu podla Vagu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 (editace) Kdyz nema uchylkomer tak kde ma vzit VAG nebo VAS?? Editováno: 30. Březen 2010, autor: neOras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpudil Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Díky za rady,vag mám,jen jsem nevěděl jak se to na octavii nastavuje.Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 ale nam netreba koncernovy servisny VAG. My si vystacime so softom,kablom a notbukom :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 To vpudil: Na jednu stranu se bojíš sundat kryt rozvodu, aby jsi se koukl na to jaké tam jsou šrouby. A na druhou stranu máš dost odvahy hrabat se v nastavení motoru, bez praxe. A by jsis nevydělal ! Nebude levnější a bezpečnější za někým zajet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpudil Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 indi.A kdo říkal že se bojím sundat kryt rozvodů?Praxi s vagem mám a s předvstřikem také jen mě zajímalo jak se to na octavii dělá tu jsem ještě nedělělal a proto jsem se ptal tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.