Publikováno Květen 4, 200916 r Věděl by někdo jestli se dá zaměnit vstř.čerpadlo z AGR/99 66 kw ,za jiné z r. 00-04 nebo 81 kw? Pasuje? Díky.
Březen 27, 201015 r Zdarec,chci se zeptat jak se mám dostat na ty tři šrouby co drží čerpadlo potřebuju udělat předvstřik a nevím jak na ně,a co tam je jestli imbus??Díky všem
Březen 27, 201015 r A este si zabudol dodat vysvetlenie,preco si to dal aj sem,napr v predoslom prispevku som ti odpisal... SKusim este raz,mozno to pomoze.. Takze dobra gola 13 kluc.. ja som to minule robil.. mozes pouzit snad aj ockovy kluc ale musi byt ten esickovy,nie rovne..
Březen 28, 201015 r A jak se dostanu pod to rozvodové kolo když v něm jsou jen takové malé oválné díry?
Březen 28, 201015 r Takze skusime nieco s tym spravit.. Nevyzera to dobre...:-) Podla toho jak pises to vyzera ze ti tam chybaju tie 3 sroby,lebo ked das dole kryt tak pod nim vidis remenicu cerpadla,v strede matka a po obvode 3 skrutky...Zislo by sa foto,ja skusim nieco najst. napr ja som naposledy steloval predvstrik a isiel som to prebehnut nech sa zohreje viac motor. Skoro ma jeblo ked som sa vratil,1 srob v riti,druhy povoleny. Len ma tak oblial pot ked si pomyslim ze aku paseku to mohlo narobit keby trafil do ozubenia na remena roztrhlo ho.. Takze si zober nejaky M8 srob a skus ho natocit do toho ovalu,je to ovalna diera aby sa dalo v tom rozmedzi tocit remenicou. Takze 1 jpeg z pdfka..
Březen 28, 201015 r Takze skusime nieco s tym spravit.. Nevyzera to dobre...:-) Podla toho jak pises to vyzera ze ti tam chybaju tie 3 sroby,lebo ked das dole kryt tak pod nim vidis remenicu cerpadla,v strede matka a po obvode 3 skrutky...Zislo by sa foto,ja skusim nieco najst. napr ja som naposledy steloval predvstrik a isiel som to prebehnut nech sa zohreje viac motor. Skoro ma jeblo ked som sa vratil,1 srob v riti,druhy povoleny. Len ma tak oblial pot ked si pomyslim ze aku paseku to mohlo narobit keby trafil do ozubenia na remena roztrhlo ho.. Takze si zober nejaky M8 srob a skus ho natocit do toho ovalu,je to ovalna diera aby sa dalo v tom rozmedzi tocit remenicou. Takze 1 jpeg z pdfka..
Březen 28, 201015 r Díky za radu,ty šrouby na tom rozvodovém kole mám,ale jde mi o to abych povolil ty tři šrouby co jsou pod tím rozvod kolem abych povolil čerpadlo a mohl s ním hejbat.Díky moc za rady
Březen 28, 201015 r Aha tak zrejme sa pokusas s tym otocit ale asi mas ten zaistovaci trn zasunuty...Ten vyberies a ide tym otacat.
Březen 28, 201015 r Ale já potřebuju otáčet čerpadlem a to je přišroubované třema šroubama a ty jsou pod tím rozvodovým kolem co je na čerpadle a tam se nemůžu dostat tam sem myslel jestli není imbus nebo něco podobného?
Březen 28, 201015 r Pokud chceš seřídit předvstřik tak se to dělá tím ozubeným kolem co pohání rozvodový řemen.Čerpadlo je na pevno tím se nehýbe.
Březen 28, 201015 r A můžeš mi napsat prosím nějakej postup děkuji.U starejch naftáků se točilo z čerpadlem,někde jsem četl že to na octavii někdo šteluje za chodu motoru podle grafu ve vagu?
Březen 28, 201015 r Ale da se tim hybat kdyz povolis upevnovaci prirubu a sroub zadni podpery ale nedelal bych to =) . Udelej to tak ze vysroubujes odvzdusnovaci sroub cerpadla nasroubuj merici pripravek a nasad do neho ciselnikovy uchylkomer s merici patkou, ale utahni to takovou silou aby se rucicka volne vracela, pak otacej klikovym hridelem proti smeru otaceni motoru az se rucicka zastavi, nastav si merici stupnici na 0 a otacej po smeru otaceni motoru az na znacku horni uvrate (setrvacnik a vztazna znacka), ted nastav cerpadlo na hodnotu tusim 0,65 az 0,75. Upraveno Březen 28, 201015 r od neOras
Březen 29, 201015 r tak teď nechápu nějak to když povolím ty tři šrouby na tom kole a mám nasazené rozvody čím se tam otáčí??Děkuji
Březen 29, 201015 r V tom kole jsou oválné díry je to prekérka a kousek pootočit utáhnout na píchnout na vag nastartovat a zkouknout na hodnotu podle TDI-grafu. Dělali jsme to několikrát něž jsme to trefily na tu hodnotu co to má bejt.
Březen 30, 201015 r Stredovym sroubem cerpadla na hodnotu 0,75 , nastavis a utahnes a udelas kontrolu Upraveno Březen 30, 201015 r od neOras
Březen 30, 201015 r Jen se chci jěšte zeptat kdyš budu povolovat ty tři šrouby a štelovat předvstřik tak musí bějt pokaždé nastavené na horní uvrať?Nebo je to jedno??Díky
Březen 30, 201015 r Pokud mate udelane dobre zakladni mechanicke nastaveni motoru a napnuti ozubeneho remene tak to udelejte tak jak jsem to psal =) cili otacite klikovym hridelem proti smeru otaceni motoru az se rucicka meracku zastavi vynulujete stupnici a otacite klikou po smeru na znacku horni uvrati a teprve ted nastavite predvstik.
Březen 30, 201015 r Tak teda ho uz nestas s tym merakom :-) viditelne nevie ani kde to ma ,nie este nejaky merak.. Takze povolis tie 3 sroby a na stredovu matku nasadis kluc sa mi zda ze 19 a mierne pootocis.. cca mm ,dva. na 3-5 pokus sa trafis co najviac k stredu rozsahu podla Vagu..
Březen 30, 201015 r Kdyz nema uchylkomer tak kde ma vzit VAG nebo VAS?? Upraveno Březen 30, 201015 r od neOras
Březen 31, 201015 r ale nam netreba koncernovy servisny VAG. My si vystacime so softom,kablom a notbukom :-)
Březen 31, 201015 r To vpudil: Na jednu stranu se bojíš sundat kryt rozvodu, aby jsi se koukl na to jaké tam jsou šrouby. A na druhou stranu máš dost odvahy hrabat se v nastavení motoru, bez praxe. A by jsis nevydělal ! Nebude levnější a bezpečnější za někým zajet?
Duben 1, 201015 r indi.A kdo říkal že se bojím sundat kryt rozvodů?Praxi s vagem mám a s předvstřikem také jen mě zajímalo jak se to na octavii dělá tu jsem ještě nedělělal a proto jsem se ptal tady.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.