co stím Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Hmm,kontrolka ne,ale kdyz pripojim žárovku do kabelu od zhavicek,tak zarovka problikne a pak nic,,,to by melo porad svitit,nebo se mýlím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 (editace) Jo,startuje,ale hur-mel jsem odpojeny kabely od zhavicek-melo by to zhavit i 5 minut po nastartovani pri takovych mrazech,ale nic,, Treba vymenit zhavice vsetky 4 kusy. Zhavice nam sluzia len pri prvom starte a to hlavne v Zime. Editováno: 29. leden 2012, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
co stím Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 odpojím cidlo teploty-kontrolka problikne i kdyz by mela svitit cca 10 sekund co jsem se docetl,,mel jsem odpojeny vsechny ctyri kabely napojil zarovku-po zapnutí zapalovaní zarovka problikne na cca 1az 2 sekundy,,pri minus asi 8 stupnu,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Ziarovka nie je Zhavic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
co stím Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Dobře,co udava zhavicum,ze maj nahzaveno?je tam nejaky cidlo a kde,jestli je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Žádné čidlo tam není. Jako kontrolu jestli a jak dlouho žhaví jsi to s tou žárovkou udělal samozřejmě dobře. Akorát místo multimetru jsi použil žárovku. Možná to udělej ještě jednou s tím odpojeným čidelm teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Fojtík Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Zdravím mám takový dotaz . četl jsem tuhle diskusi a nikde jsem nenašel odpověď. Mám problém stím že kontrolka žhavení mi svítí stejně dlouho v zimně jako v létě . venku je 30st a kontrolka svítí jak kdyby bylo -10. Auto normálně chytá v létě i v zimně.nemám vůbec potuchy čím by to mohlo být tak prosím o radu.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Když chytá tak to neřeš. V létě nežhaví, kontrolka svítí jen jako kontrola systému. V zimě, řekněme při -10, žhaví asi tak dlouho jak dlouho trvá kontrola systému, takže se to "vleze" do toho času, při ještě nižší teplotě bys už pozoroval že čas, po který kontrolka svítí a tedy i doba žhavení, je delší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Fojtík Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Jo tak není to nic zásadního , ale zajímalo by mne čím to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Jsem to napsal. Do určité teploty se doba žhavení vleze do doby kontroly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Fojtík Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Jo to sice ano ale mne ta kontrolka svítí ještě další minutu potom co vše ostatní zhasne. Když to dělalo v zimně tak jsem to chápal ale když přijdu k autu v +30 a žhavím stejně dlouho jako v -10 tak je něco někde špatně ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Jo táááák, já myslel, že Ti svítí stejně krátce. Podíval bych se na čidlo teploty chl. kapaliny. Pravděpodobně je KO a ŘJ-tce říká, že teplota motoru je hluboko pod bodem mrazu a proto žhaví. Žhavení žhaví ne podle teploty okolí, ale podle teploty motoru. ( I v -30 °C ale teplý už nežhaví.) Ve VAG-u se můžeš podívat na hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan1.9tdi81kw octavie Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 (editace) Ahoj, Vie mi niekto poradit? začali mrazy cca -10 max, auto na prvy a ani na 3 krat nenastartuje:/ potom naskoci blika zhavenie a aj olejova vystraha. Ked uz auto bezi zhavenie dalej preblikáva a olejova vystraha sa vypne.:/ stalo sa mi ze auto par krat po par km aj prestalo ist potom som nastartoval a slo dalej. Dnes mi napriklad na prvu šupu nastartovalo a bez problemov šlo 60 km bez zavad. Nerozumiem kde je chyba. raz to jede a potom zas ne. Brzdy svietia stale nemyslim ze to bude brzdovym spinacom... myslim skor rele 109 .. Editováno: 11. Prosinec 2013, autor: dusan1.9tdi81kw octavie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 urobiť diagnostiku ....inšie ti ako prvá možnosť nepomôže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4kovi Vloženo 4. Duben 2015 Sdílet Vloženo 4. Duben 2015 (editace) Zdravím! Mám podobný problém na Seatu Leon 1.9 TDI 81 KW 2003. Najeto zhruba 170 tisíc (podle dostupných důkazů ). Při prvním startu (nebo při startu po delším stání) mi déle točí a po startu chcípne - jakoby se udusí. Další pokus už je většinou úspěšný, musím tomu ale často pomoct přidáním plynu... tam je ta odezva ale taky trochu přidušená. Několik dní po sobě startuje bez problému a pak jednou takhle zazlobí. Dnes konkrétně jsem to úspěšně nahodil až napotřetí. Po nastartování už je vše ok... žádné otřesy od motoru, zhasínání motoru na volnoběh, padání do nouzáku, nebo ztráta výkonu. Problémy začaly chvíli po výměně rozvodů - mohlo by to mít vliv? Říkám si, že s pos*anýma rozvodama bych do mechanika vůbec neodjel. Aktuálně mám trabl s teplotním čidlem, ale to jsem měl už před rozvodama a auto startovalo bez problému na jedno otočení. Tak si říkám, že by to nemělo mít zásadní spojitost. Máte nějaké nápady čím by to mohlo být? Jak to půjde tak zajedu na diagnostiku... časově mi to ale zatím nevychází, tak alespoň tady snad někdo předběžně poradí. edit: sice nejde o Škodu, ale mateřská společnost a motorizace stejná... tak mě snad neukamenujete. Editováno: 4. Duben 2015, autor: 4kovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 78 Vloženo 5. Září 2015 Sdílet Vloženo 5. Září 2015 (editace) Dobrý den, potřeboval bych poradit. Během jízdy mi začala blikat kontrolka žhavení. Už to udělalo jednou před dvěma měsíci na dálkové cestě a nešlo nastartovat. Povedlo se to asi po dvaceti minutách. Dnes to začalo dělat znovu a auto nastartovalo na několikátý pokus. Díval jsem se na různé rady tady na fóru a prý by to mohl dělat na 99 procent Spínač brzdových světel. Rozdělal jsem ho, ale viditelně na něm nic není, spíná, vrací se pěkně. Brzdové světla svítí, ale všiml jsem si, že třetí brzdové světlo co je na zadních dvěří nesvítí koplet. Některé diody nebo co tam je jsou kaput. Myslíte, že by to mohla být ta závada? Děkuji za odpověď. Mám O1 1, 9 Tdi , 66 kw, rok 2001. Editováno: 5. Září 2015, autor: Roman 78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 5. Září 2015 Sdílet Vloženo 5. Září 2015 Zhavenie sa rozsvieti ked je vadny brzdovy spinac, ale so startovanim by nemal byt problem. Takze chyba bude v systeme zhavenia. Chcelo by to diagnostiku. S brzdami to nebude nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Září 2015 Sdílet Vloženo 6. Září 2015 Dobrý den, potřeboval bych poradit. Během jízdy mi začala blikat kontrolka žhavení. napojiť na diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos85 Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 Ahoj. Chtěl bych se zeptat. Motor je studený a když ráno sednu do auta tak kontrolka žhavení svítí asi 10 vteřin možná méně. Ujedu nějakých 600m k potravinám auto chcípnu. nakoupím asi tak deset minut sednu do auta otočím klíčkem a kontrolka svítí asi tak vteřinu no a jedu třeba k rodičům na návštěvu to je nějakých 500m. tam jsem třeba tři hodiny sednu do auta otočím klíčkem a kontrolka zase jen tak vteřinku problikne. Já myslel že bude žhavení svítit trošku déle. Přece se nemůžou žhavičky za vteřinu nažhavit. A taky mi po chcípnutí motoru sepne sahara. Nevíte čím to může být? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnyy Vloženo 28. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2015 Tak se divim ze takove kousky jezdis vubec autem A jinak ti to nezhavi, protoze je motor uz teplejsi. Zhavi to jen na studeny motor a to jeste ne vzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos85 Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 Ahoj. Ještě dodám že teď jak bylo venku -8 stupňů tak kontrolka žhavení jen problikla a auto hodně špatně teď startuje, jindy to trošku nažhavilo a šlo to na brnknutí. Napojil jsem auto na Vag com a tam mi to napsalo: Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Zkrat ke kostre. Kde ho najdu a má to vliv na to žhavení? Díky moc za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 vymeniť ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos85 Vloženo 7. leden 2016 Sdílet Vloženo 7. leden 2016 Díky moc za radu a ještě mi řekni jaké to čidlo je? jaké mám koupit. abych nekoupil nějakou blbost. Díky moc. http://www.skoda-dily.cz/katalog/octavia/nahradni-dily/motor/chlazeni/cidlo-teploty-45.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 (editace) Třeba ti poradí, pokud ví, co máš za auto. Já koupil do foroty ten zelenek bazmek, ale byl jsem línej jako ty, sundat dekl a podívat se. Páč buď je dvouvývodovej, nebo čtyřvývodovej s čtvercovým nebo z jedné strany zakulaceným konektorem (zeleňoch). Zvláštní je, že ten popis "od čísla karoserie 1U-Y-275 062" u něj mi nesedí s číslem, co mám, motor je OK "1.9 TDI 81kW/110PS AHF 08/1997 → 07/2000" "1.9 TDI 81kW/110PS AHF 08/2000 → 01/2006" Asi mám nějak pokrokovější kastli než bych měl mít. Ale čekaj mě žhavičky, tak jestli si vzpomenu, tak se podívám, jestli s sebou léta nevozím něco, co je mi k ničemu . Žhavičky jsem vzal z Aukra "BRISK 01S355 VHODNÁ PRO VOZY OCTAVIA 1,9Tdi 66kW, 81kW, 74kW 1,9Sdi 50kW" 4 ks za 400,- http://aukro.cz/nova-zhavici-svicka-skoda-octavia-i-i5759242054.html , tak dám šanci českým výrobkům, starý božky též z Aukra už mají po 60.000 km nárok na zasloužený odpočinek. Editováno: 17. leden 2016, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.