Jump to content

Viktor X

Uživatel
  • Content Count

    401
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

2 Followers

About Viktor X

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

940 profile views
  1. Viktor X

    Vyměna antény

    Takže těsnění s "hranatými" otvory je na nic, velikost na půl cesty mezi origo a čínskou náhražkou se sklopnou anténou (a zesilovačem k ničemu), která má větší rozměry, ale to oválné je celkem použitelné, i když by se hodilo o chlup menší. Kupoval jsem ho označené jako "Auto Roof Aerial Antenna Rubber Gasket Seal for Astra Corsa Meriva Car Styling Car Accessories Outer parts" zde za 0,89 USD: https://www.aliexpress.com/item/33019154973.html?
  2. To není dobře, byl jsem na tom stejně. Vůli hadičky na trubici podtlaku u vývěvy vyřeší hadicová spona, ale ověř si, jestli nemá vůli i ta samotná příruba vývěvy, na fóru to lidé řeší zalepením epoxidem. Ověř stav hadice, co vede k posilovači, je z měkčeného plastu či co a ráda na koncích napraskává, hlavně u posilovače, pak tam tudy vniká vzduch. Já auto koupil už s hadicí omotanou izolačkou, ale musel jsem dát novou. Taky jsem musel seřídit vůli (po výměně zadních třmenů) na ručce, byla moc utažená, a od té doby (klepu na dřevo) už to snad brzdí OK, i když na to při každém sešlápnutí pedálu musím myslet.
  3. Viktor X

    svetlo v kufru

    Nevím, jestli jsem jen smolař, ale mě to svítilo, protože praskla bílá plastová páčka, která tlačí na klobouček, přiléhající na mikrospínač. Před lety jsem to vteřinkou jen "spravil na hulváta", takže jsem to teď musel vteřinkou a kouskem látky zalaminovat.
  4. Viktor X

    Vyměna antény

    Pochopitelně jsem si všiml, ale právě řeším. Alík mě nenapadnul, protože čínská anténa, co jsem jí tam zkusmo vrazil (a signál stojí za .....), má to těsnění větší, díky za tip. Kromě toho mi přišlo zajímavé, kolik chtějí za matku, kousek gumy a o kroužek. Edit: Takže tenhle kousek s "hranatým" otvorem z Aliexpressu nesedí, jak jsem čekal, viz foto, zkusím ještě objednat jiý typ s oválným otvorem, ten vypadá nadějně. Není nad průkopníky slepých uliček...
  5. Viktor X

    Vyměna antény

    Zdá se, že by tam mohlo pasovat těsnění z VW za pouhých 379,-, ale nezkoušel jsem. https://www.amd-autodily.cz/karoserie-narazniky-skla/opravna-sada-pro-antenudily-upevnovaci.html Obrázek od kolegů:
  6. Horní vypadá na Valeo a spodní na Bosch, ten má výhodu, že se dá s trochou štěstí sundat kryt a vyjmout regulátor s uhlíky bez demontáže alternátoru. Že tam má vidět dvě matice, z toho si nic nedělej, silový výstup na kabel je ten vpravo, ta levá přidržuje kryt. Buzení je samozřejmě u obou stejné přes konektor. Myslím, že alternátory jsou záměnné, já měnil O1 Bosch/14,3V, co mu odešel regulátor za O2 Bosch/14,5V a bezproblémů běhá.
  7. Fakt nevím, za jak dlouho, ale ca do 30 minut mi na zamčeném autě opravdu vypne, sice mám naftu, ale princip je stejný, chce to při zkoušení trpělivost.
  8. Jestli to tak koupil, ověřil bych kódování budíků.
  9. Asi se začíná přidírat osička, běžně se tam nasazují vratné pružiny, jako má O2. Udělal jsem totéž.... a do roka selhaly brzdy, proteklo to těsněním na osičce. Dal jsem nové třmeny a mám klid.
  10. Nevím, kolik máš najeto, ale můžou to být uhlíky na regulátoru. Pokud máš alternátor Bosch, jde s trochou štěstí, tj. nestrhnout šroubek, co drží kryt, sundat bez demontáže. Já ho pak musel odvrtávat.
  11. Nečekané rozhodnutí, žes nedal rovnou obě 41mm, řekl bych, teď po nechtěně nabytých zkušenostech, že rozdíl je znát. Taky mám Bremba Maxíky, nejdřív jsem je dával na předek, s destičkama Ferodo. Maxíky (bohužel jen přední) jsou obohacené uhlíkem a méně reznou, navíc díky těm drážkám se rovnoměrněji sjíždějí. Jsou tam už 4. rokem a stále vypadají "jako nové" , předchozí TRW musely po 4. letech provozu dolů. A zadek nyní Brembo MAX/Brembo. Pružiny - dával jsem je na staré třmeny, tyhle funglovky pruží krásně i bez nich, ale u starých třmenů jsou nebezpečné tím, že odvádějí pozornost od hlavního problému - přidřené hřídelky. Nikomu nepřeju, aby dopadl jako já - selhaly mi brzdy v kopci, vedle mně manželka a vzadu tři děti, z toho jedno známých, naštěstí při jízdě nahoru. Prázdný okruh, budíky se rozpískaly, až když propadnul pedál. Pravý zadní disk mokrý od brzdovky, odešlo těsnění na hřídelce, ta rez jí asi dávala při pohybu ručky na pr....
  12. Viktor X

    Ventil N75

    Nafocené to nemám, ale nahlédni sem. Skoda Octavia 2000, zarizeni podtlakove zpetne vedeni zplodin 1,9 litru diesel.motor AHF,ASV
  13. Na diagnostice . Moje píše "ABS/EDS 20 IE CAN 0001", takže nejspíš předface Mark20 a face Mark60.
  14. Jakpak jsi to vyřešil (ano, vím, původní dotaz z loňska) ? Tady je odkaz na tvé brzdy, objednával bych podle OE čísla ETKA Skoda Octavia 2001, kotouc.brzda vzadu Já se na to svoje podle VINu raději přeptal škodovky, potvrdili mi, že od 8/98 dávají (TDi kombi) 41mm - řeším totiž se servisem, že mi tam švihli 38mm, tak jsem koupil BHN202 a BHN203, nahodil i s novými kotouči a destičkami a třmeny pošlu zpět servisu. U "E" varianty na webu píšou " Brake Caliper with integrated parking brake " ale ta BHN203 vypadá a šlape jako origo.
  15. Tak už jsem taky v klubu ručičkářů, další věc, do které se budu muset pustit. Odkaz je již nefunkční, ale jde v podstatě o souhrn věcí, co tu zazněly. http://blog.darkbyte.sk/?p=664461 Edit Hezké info na Youtube https://www.youtube.com/watch?v=NbUPkArkrBs Tak jsem propájel a zachladil (přilepeno čirým silikonem), moc jsem se s tím nemazal, tak uvidíme. ... Po první hodině jízdy zatím šlape jako hodinky . Tak zima jim neprospěla, zase začaly blbnout, propájím i předek... ... Propájeno, tři odpůrky z druhé strany a kulaté p(r)okovené plošky mezi nimi. Doufám, že už definitivně hotovo; chtělo to udělat rovnou. Pro eskamotéry a sebevrahy - jde to propájet i bez sundání bílého plastu (nechtěl jsem demontovat displeje), ale chce to pevné nervy a jistou ruku . Nakonec externí odkaz ke konkurenci, snad to není proti pravidlům fóra. NÁVOD: Oprava padajících ručiček přístrojů Octavia 1
×
×
  • Create New...