Publikováno Březen 9, 20232 r Zdravim vsechny, ma nekdo nejaky osvedceny postup jak odvzdusnit hlavni brzdovy valec? At hledam jak hledam, tak nic nemuzu najit. Domnivam se, ze se povoli holendry, pomalu se tlaci na pedal a v doraze opet dotahne. Musi se povolit oba holendry nebo nejdrive jeden a pak druhy? Diky.
Březen 10, 20232 r Já se obávám, že jen odvzdnušnit hlavní brzdový válec stačit nebude. 1) brzdové trubky (holendry) nejsou připojené v nejvyšším místě válce, takže nad nimi bude zůstávat (by zůstával) vzduch. 2) vzduch se dostane (kapalina vyteče) i z brzdových trubek. Takže budeš muset klasicky vzduch (z trubek) vyšlapat přes brzdy. Vzduch z válce se vytlačí při odbržďování do nádržky z brzdovou kapalinou. P.S. jak teď koukám na obrázek válce z Octávie, tak výstup z válce bude na nejvyšším místě, ale na tom, že se při odpojení trubek zavzdnušní (to je blbý slovo) začátek trubek se ubránit nejde. Upraveno Březen 10, 20232 r od McMatej
Březen 10, 20232 r Autor Rozumim, diky za reakci, nicmene pocitam s tim, ze se bude muset odvzdusnovat postupovat dale. Odpojit od kostky ABS / ESP vstupy, pak vystupy az k odvzdusnovakum na kolech. Spise jde o ten princip jak na to, protoze na ruznych forech to je zminene pro perfektni odvzdusneni brzd, ale je to vzdy jen hruby popis jako pisu vyse. Potreboval bych ten postup vice do podrobna.
Březen 11, 20232 r Nic se s tím nezkazí, ale zase bych z toho nedělal "vědu", budeš mít celé auto oblité brzdovkou. Na odvzdnušnění ABS je potřeba diagnostika.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.