Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Caute chlapi, mám evidentne problém s roku 2010 lepšie povedané “olejo žrút “ 😀👌.. 

takze kúpil som si svoju vysnívanú A4 2.0tfsi + cng od výroby s tronic s mokrými spojkami. Ale prišla nečakaná vec čo mi sám majiteľ zatajil ale viete sme na Slovensku/Česku neojeb*s nemáš ..auto má najazdené 174.000km servis mi bliká o 2700km má to 4 roky a 8 mesiacov cca .. olej to žerie 1L na 1000km.. teraz čo spraviť zájsť stym do autorizaku a riesit Snimi spotrebu oleja ? Alebo co ďalej ? Sanie som už zhodil ventili sú ako nové takze pristupujeme k tomu že auto zožerie skrz zapecene krúžky ? 
pcv ventil som vymenil za nový kus , sviečky som vymenil tie staré mali 40.000km ale podľa nich som nemohol skonštatovať či to žerie olej boli mi na to príliš čisté mal som predtým rapida 1.2tsi 77kW a tam pri -1L má 1000km boli ako uhol po 5000km .. prikladám foto sviečok a sania .. úniky oleja sú neni s motora .. rad by som sa potešil nejakým názorom co by ste robili vy na mojom mieste .. áno je tu možnosť že ho predám ďalej do dalších rúk nejakému dobrakovy .. 

chlapi je to vyriešené na 3-4 valci sú mokré ventili takze drieka ventilov v Nemecku je na to Tpi

C4E25917-49FE-4526-8690-746ACFBB2498.jpeg

C7C5C004-75B7-4639-B1AE-BF2CA0F1F806.jpeg

5A20CD8E-EF51-470E-BA97-CF111A38D998.jpeg

2CCC9AD1-AE77-42B3-99C5-00CF810BEE57.jpeg

Upraveno od drjery

Resim tyto motory na druhem foru... PCV si dal original??? 

  • Autor

Nie nedal som oreginal ale aj tak to čo tam bolo nevylučovalo chybu . Dočítal som sa na nemeckom fóre že v samotnom tesnení,guferach ventilov je daný problém kvôli vysokej teplote spaľovania Plynu sa to poškodí .

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak asi jediný na Slovensku som to vyriešil vyšlo má to na nejaký 750€ prácu som nerátal robil som to sám ,, nové drieka ventilov s Nemecka lebo Slováci majú ešte zastaralé C index v Nemecku je F. 
pre tých čo si myslia ze su identické ako 2.0tfsi tak to tak nie je iná hlava kvôli cng ine ventili .. 

vyfukove boli k.o sacie boli Ok ale aj tie som vymenil ale menil som už aj reťaze a aj napinak + listy .. 

najazdenych od opravy 2500km spotreba oleja 0 .

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.