Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čaute mám problém dal som u známeho robiť automatickú prevodovku automu neho stojí od 2.1 v unoru /február mi napísala že auto bude hotové že mám mu poslať 7000kc jasné poslal som lebo nikdy som s ním nemal problém ale je už 5 mesiac a nič nemá urobené ako mám postupovať zavolať políciu podať oznámenie? Kúpil som aj  automatickú prevodovku lebo tamta odišli čo mi napísal až 8.4 doniesol som mu a povedal do 2 týždňoch hotové dnes som bol pozrieť a mal starý von a novú tak na 3/4 vo.vnutri dnes som mu povedal že auto súrne už potrebujem do zajtra večera keďže musím súrne odcestovať v nedeľu do zahraničia odpoveď bola áno bude (to počúvam každý týždeň už) ako.ma na neho zatlačiť aby to urobil? Dik za každú radu 

No, a myslíš, že toto je technický problém s motorem, když to píšeš do motorové sekce? Přesunuto.

Tak natrafil sa na zlý servis.

Otázka je, či pri ústnej dohode bol niekto iný, lebo na súde s dohodou medzi štyrmi očami nepochodíš. Email/sms musí byť viazaný na konkrétnu osobu zmluvného vzťahu. 

 

Asi by som si na budúce stretnutie so servisom doniesol nestrannú osobu, ktorá by ti bola ochotná dosvedčiť tvrdenie servisáka. Teda, ak by znova nedodržal termín. Môžeš si to aj natočiť, ale dotyčná osoba musí s tým súhlasiť. 

Môžeš sa ho na to na začiatku natáčania opýtať. Prípadne spíšete zákazkový list, čo je v normálnom servise bežná záležitosť. 

 

Jednoducho ťaháš v tomto prípade za kratší koniec. Buď to tvoje auto tam bude na neurčito, ak nemáš žiaden papier, alebo si ho zoberieš v rozobratom stave a vyrovnáte sa za aktuálne opravy/diagnostiky závad. Každopádne pýtaj papier čo bolo urobené, lebo na každý servisný úkon ti platí záruka! 

 

Máš aspoň sms/email komunikáciu so servisom, tak by to MOHLO na súde obstáť. 

No ako čítam tvoj príspevok, tak ty si dal auto do servisu 2.1. a 8.4. si im doniesol prevodovku. Máš z tej prevodovky doklad o kúpe? Môže totiž nastať, že sa ti servis začne vyhovárať, že tvoja prevodovka je nesprávna, alebo nebola v poriadku.  

 

Ak máš iný servis, tak ber odtamdiaľ auto na plošinu a pošli ich kade ľahšie! 

Alebo za oneskorený sľúbený termín im zaplať adekvátnu sumu. 

Teda ak vieš aká je ich taxa/normohodina za daný servisný úkon mínus dni z omeškania termínu. 

Upraveno od r_e_n_e

  • 2 týdny později...
  • Autor

Zdravím takže vymenil mi prevodovku aj tu mi znehodnotil auto som pr viezol do iného kde mi bolo povedané že malé im tam nejaký olej cca 1,5-2litre nejaký nahnedli mal by bit do červená nezaplatil som.mu už nič ale otázka stále znie ako mám postupovať mám výpis z účtu kde odchádzali peniaze mám od odtahovky kedy bolo auto k nemu priv žene a kedy odišlo s ďalším otahom  takto to robil received_225592960187918.thumb.jpeg.eceb163ea44e2830b90e4b6f4ce877d8.jpeg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.