Publikováno Říjen 19, 20231 r Dnes jsem zaregistroval, že se pod krytem motoru začalo líbit myškám, potvory navíc vykusují a cupují na kusy jeho spodní pěnovou vrstvu. Takže přímo na motoru mám teď (ale ne v nějakém drastickém množství) směs bobků a kousků této vrstvy. Takže začínám přemýšlet opačným směrem, než většina - kryt trvale demontovat, než ty potvory rozkoušou i něco závažnějšího, popř. demontovat jen toto pěnové tlumení. Rád bych se zeptal na vaše zkušenosti, jestli se s tím někdo již setkal, popř. jestli demontáží neudělám nějakou zásadní chybu. Ještě řeknu, že všechny plašiče a babské rady, co do motorového prostoru dát (vlasy, psí chlupy, šlupky od kdo ví čeho, logr...) bohužel nefungují.
Říjen 20, 20231 r Namontuj si do motoru ultrazvukovou plašičku. Funguje v 99%. Montujeme běžně a není problém. To 1 % přisuzujeme hluchým hlodavcům 😄 .
Říjen 20, 20231 r Autor Tak to jsou u nás asi hluché myši :-). Jak jsem psal, plašiče se mi neosvědčily a i na recenzích (např. na Heuréce) jsou ty názory na plašiče takové rozdílné... Neříkám, že jsou na nic, určitě někomu pomohou, ale mně bohužel ne. Proto spíš řeším cestu nejmenšího zla, zda raději kryt nesundat.
Říjen 20, 20231 r Problém je hlavně v podtlakových hadicích na ovládání turba. Ty jim voní(beze srandy). Klasický problém překousaných hadic. Řeš to dle uvážení, třeba kuličkama do hajzlu(často to v autech vidíme 🙂
Říjen 20, 20231 r Autor A když ten kryt demontuju, nebude to nějaký problém? Myslím teplotně, ochrana na špínu... Vycházím z toho, že nová auta jej nemají, ale jestli zase nejsou udělaná "jinak", že ho vlastně nepotřebují. A nebo je to jen o šetření automobilky?
Říjen 20, 20231 r Má izolační a hlukověizolační funkci. Můžeš a nemusíš ho mít. Každopádně deka na kapotě bude trpět horkem!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.