Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dnes jsem zaregistroval, že se pod krytem motoru začalo líbit myškám, potvory navíc vykusují a cupují na kusy jeho spodní pěnovou vrstvu. Takže přímo na motoru mám teď (ale ne v nějakém drastickém množství) směs bobků a kousků této vrstvy. Takže začínám přemýšlet opačným směrem, než většina - kryt trvale demontovat, než ty potvory rozkoušou i něco závažnějšího, popř. demontovat jen toto pěnové tlumení. Rád bych se zeptal na vaše zkušenosti, jestli se s tím někdo již setkal, popř. jestli demontáží neudělám nějakou zásadní chybu. Ještě řeknu, že všechny plašiče a babské rady, co do motorového prostoru dát (vlasy, psí chlupy, šlupky od kdo ví čeho, logr...) bohužel nefungují.

Vloženo

Tak to jsou u nás asi hluché myši :-). Jak jsem psal, plašiče se mi neosvědčily a i na recenzích (např. na Heuréce) jsou ty názory na plašiče takové rozdílné... Neříkám, že jsou na nic, určitě někomu pomohou, ale mně bohužel ne. Proto spíš řeším cestu nejmenšího zla, zda raději kryt nesundat.

Vloženo

Problém je hlavně v podtlakových hadicích na ovládání turba. Ty jim voní(beze srandy). Klasický problém překousaných hadic. Řeš to dle uvážení, třeba kuličkama do hajzlu(často to v autech vidíme 🙂 

Vloženo

A když ten kryt demontuju, nebude to nějaký problém? Myslím teplotně, ochrana na špínu... Vycházím z toho, že nová auta jej nemají, ale jestli zase nejsou udělaná "jinak", že ho vlastně nepotřebují. A nebo je to jen o šetření automobilky?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...